Wielokrotnie korzystałem z LA, nie mam żadnych problemów. Chłopak który siedzi w centrali naprawdę ma anielską cierpliwość biorąc pod uwagę niektóre "telefony" które dostaje od dziwnych klientów.
Jak sam mi mówił: "Jak mi dzwoni ktoś i na wstępie mówi że z chęcią wyśle paczkę, ale trzeba jakiś rabacik"
to chyba sami wiecie jak to jest... chyba że nigdy w handlu nie pracowaliście.
Z LA zdarzają się czasami i szybsze transporty a i zdarzają się czasami opóźnienia, ale nigdy nie miałem z nimi problemu żeby coś zginęło, coś było zniszczone czy żeby ktoś nie miał kontroli nad tym co się dzieje.
Korzystałem długi czas z Globportu (dawniej Britport). Kurcze - było fajnie, póki DPD w polsce nie zaczęło robić jaja przy odbiorze. 5 przesyłek z Polski do UK i za każdym razem specjalnie rodzina w domu "waruje" żeby nie przegapić przyjazdu kuriera po odbiór paczki i za każdym razem wieczorem można zobaczyć "Kurier nie zastał nadawcy", po czym DPD Ci nie pomoże, bo Ty nie jesteś zleceniodawcą i nie znasz numeru zlecenia (a zna go Globport) a Globport zasłania się że w regulaminie jest że nie gwarantują oni daty odbioru przesyłki.
A... oczywiście za kazdym razem jak "kurier nie zastał nadawcy" trzeba się kontaktować z Globportem aby od nowa złożyli zlecenie odbioru. Nigdy więcej - mam dość po prostu tego, że nie mają nad tym kontroli. 5 przesyłek z rzędu? Wiecie.... 1-2 przesyłki to możesz powiedzieć ok - zdarza się. Nie zawsze jest przecież peferkcyjnie, ale po czwartej kiedy zawalili znowu słyszałem przeprosiny że to nie "ich wina" ale że dokładają wszelkich starań żeby to się nie powtórzyło. Po czym przychodzi piąty raz i masz dość.