Problem z agencja
Napisane: 22 lut 2018, 08:14
hej mam problem z agencja w sumie dwa problemy. jakis czas temu dostalerm papiery od british gas ze moj bojler jestt niebezpieczny i pracownik mi wystawil papiier. Po jakims czasie agencja wyslala mi swojego pracownika ciapka ktory niby im wystawil papier z certyfikatem ze wszystko jest ok. On sam stwierdzil ze wszystko jest ok dopuki mam ciepla wode. pozniej ten pracownik zamknol ogrzewanie w kominku u mnie w pokoju i stwierdzil ze Mosi to zrobic poniewaz to niebezpieczne. teraz w tym pokoju nie mam ogrzewania. Agencja mi wysyla ludzi oni robia wyceny od 3 tygodni . i Teraz mi mowia ze ktos to zrobi jak najszybciej i sie niemoge doczekac. Powiedezieli zebym sobie kupil kaloryfer elektryczny jak mam problem kupilem i za dzien mam wieksze rachunki o 5 funtow za dzien a teraz ma byc coraz zimniej co ich poinformowalem i nie widza w tym problemu i odpisali mi sms zebym do nich nie pisal. Czy to mozna gdzies zglosic?