Strona 13 z 16

Re: Jaguar/Landrover Solihull

PostNapisane: 28 lis 2016, 20:47
przez AdamBoltryk
Nie jestem w stanie odpowiedzieć na wszystkie pytania ale:
- Tak jest system zmianowy. Przez dłuższy okres czasu robili bez nocek. Wydaje mi się, że już to się zmieniło, chociaż tutaj moge sie mylić.
- CB w zasadzie nie pracuje w weekendy. Solihull też, ale jak coś się zawali w tygodniu, to wołają, żeby odrobić straty (nadgonić zamówienia). Ale to też może być tak, że tylko jedna lina będzie chodzić. Więc nie powiedziane, że akurat Twoja :)
Z drugiej strony anglicy to taki dziwny naród, który nie lubi nadgodzin :) Więc zawsze można postarać się wskoczyć za kogoś komu się nie chce :)
Jeśli dostałbyś sie do CB i pracował dla jaguara (nie pośredników) to ja bym został. Popracować trochę, nauczyć się czegoś i starać sie awansować. Do Jaguara bardzo trudno się dostać, tak a propos....
Pozdrawiam i powodzenia :)

Re: Jaguar/Landrover Solihull

PostNapisane: 28 lis 2016, 20:52
przez Jarugi
Trudno w jakim sensie?

Re: Jaguar/Landrover Solihull

PostNapisane: 28 lis 2016, 22:05
przez panterka
dzieki Adam za odp.

Re: Jaguar/Landrover Solihull

PostNapisane: 29 lis 2016, 19:45
przez AdamBoltryk
Jarugi Spróbuj, zobaczysz. Ja nie próbowałem, ale z kilkoma osobami u nas rozmawiałem, co próbowały. Wszyscy mówia to samo - hermetyczna firma.
panterka niezamaco :)

Re: Jaguar/Landrover Solihull

PostNapisane: 30 lis 2016, 01:47
przez ArturD
Jarugi napisał(a):Trudno w jakim sensie?


znajomosci, przypadek albo dawanie tylka. Tudziez w kombinacjach i permutacjach.
Szkoda ze nie ma lapowek bo tak by dalo rade jeszcze

Re: Jaguar/Landrover Solihull

PostNapisane: 30 lis 2016, 18:07
przez AdamBoltryk
ArturD nie o to chodzi. Jaguar, pomimo że właścicielem jest indyjska Tata, nadal uważany jest za bardzo hermetyczny, biały, brytyjski zakład. To co słyszałem w rozmowach nawet z samymi anglikami. Wyjątki zapewne się trafiają, ale to zawsze wyjątki.
Z drugiej strony w najbliższych miesiącach będą potrzebowali setek ludzi, więc szanse się zwiększają.

Re: Jaguar/Landrover Solihull

PostNapisane: 1 gru 2016, 09:15
przez ArturD
Steel & Alloy to tez staroswiecki angielski zaklad. Ktory przejeli Hiszpanie kilka lat temu (Gonvarri Steel Group) i kroluja tam biali Anglicy, ktorzy np ustawia rolke na maszyne i gapia sie przy kawie rozmawiajac jak postepuje praca
Nie powiem co tam odstawiaja bo chyba tajemnica zwwodowa, ale generalnie lajt jakich malo, mimo ze rolki waza po 13 - 20 ton
Bardzo polecam tam komus pracowac, przez agencje stawki wyzsze niz mialem na kontrakcie kiedykolwiek, a to o czyms swiadczy. Tylko po swietach 'cancel' :D
A wiekszosc nagrod z Christmas Party Raffle wygrywa zaloga z biura tak sie sklada
Sa jeszcze na tej ziemi nie obozy warto poszukac i zwiekszac kwalifikacje. Ja np bardzo nie lubie jak cos ode mnie nie zalezy i odchodze

Re: Jaguar/Landrover Solihull

PostNapisane: 1 gru 2016, 11:41
przez panterka
A czy ktoś może powiedzieć jak długo trzeba pracować dla man power zanim dostanie się szanse przejścia na kontrakt? I czy w ogole jest taka szansa? Ostatnio przeczytałem jakiś artykuł ze w 2015 w CB prawie cała agencja została zwolniona. A teraz obiło mi się o uszy ze niedawno w solihull tez część pracownikow dostalo listy ze nie będą dla nich mieli pracy. Rozumiem ze w agencji nikt mi nigdy nie da gwarancji jak długo będzie praca. Ale czy ktoś wie czy takie praktyki ze zwolnieniami mają miejsce reguralnie w MP? Chciałbym pracować dla jlr ale trochę ryzykowne zostawić prace na kontrakt i przejść tam a po paru miesiącach dostać list ze nie maja dla mnie pracy. Z drugiej strony kto nie ryzykuje ten nie pije szampana :)

Re: Jaguar/Landrover Solihull

PostNapisane: 1 gru 2016, 14:56
przez nokia41
Zawsze trzeba zaczac przez manpower chyba ze na jakies grubsze stanowisko to bezposrednio.
Bylo ze przez rok przez manpower i kontrakt a od stycznia 2015 5 lat i kontrakt.
Jakos chyba 5% zalogi ma byc przez mp jak jest wiecej to daja kontrakty szybciej ale ogolnie 5 lat przez mp:-)

Re: Jaguar/Landrover Solihull

PostNapisane: 2 gru 2016, 07:40
przez ArturD
Za 5 lat to nie bedzie UK, Unii Europejskiej i jeszcze wielu innych rzeczy. Ja bym emigrowal w lepsze miejsce niz UK, nic tu nie ma a uwazaja sie za pepek swiata. Tzn przepraszam zostaly sztuczki finansowe, UK to takie kasyno Europy. Ale na tym korzystaja nieliczni, tak to syf kila i patologia

Re: Jaguar/Landrover Solihull

PostNapisane: 2 gru 2016, 15:21
przez AdamBoltryk
ArturD napisał(a):(...) Ja bym emigrowal w lepsze miejsce niz UK,(...)

Tak jak twój lider - Farage? Narobił burdelu i w nogi.
Ktoś cię tu trzyma na siłę? Nie wmówisz mi, że siedzisz tutaj wyłącznie po to, żeby prowadzić dyskusje na forum...

Re: Jaguar/Landrover Solihull

PostNapisane: 2 gru 2016, 15:40
przez ArturD
AdamBoltryk napisał(a):
ArturD napisał(a):(...) Ja bym emigrowal w lepsze miejsce niz UK,(...)

Tak jak twój lider - Farage? Narobił burdelu i w nogi.
Ktoś cię tu trzyma na siłę? Nie wmówisz mi, że siedzisz tutaj wyłącznie po to, żeby prowadzić dyskusje na forum...


Juz 5 razy ci mowilem nie czytasz uwaznie.

Ja tu jestem ze wzgledu na operacje podatkowe i myki niedozwolone w kazdym innym kraju.

Bedac typowym lebkiem agencyjnym to bym nawet kijem tego kraju nie tknal, gdzie indziej sa lepsze zarobki, klimat, jedzenie, tansze koszty zycia, wszystko.

Tylko ze ten kraj jest de fact nieopodatkowanym kasynem to tu siedze i trzepie kase, ale hobbistycznie czasem jakis problem rozwiaze. A i zapytac zdarzy mi sie a wyjechales na mnie jak lysy grzywka

Jakiego burdelu narobil Farage? Ze odkryl ze ta cala unia to walek nastawiony na eksploatacje taniej sily roboczej i poszerzanie strefy wplywow a i bogaci musza siedziec cicho tylko sluchac co pan socjalista z Brukseli rozkaze? Takiego wala. Fakajcie sie panowie Schulz, Tusk i inne popierdolki

Re: Jaguar/Landrover Solihull

PostNapisane: 2 gru 2016, 15:55
przez panterka
Trochę odbiegacie od tematu

Re: Jaguar/Landrover Solihull

PostNapisane: 7 sty 2017, 11:23
przez AdamBoltryk
Informacja dla zainteresowanych pracą w magazynie DHLa w Forcie na Erdingtonie (klient JLR).
Od tego tygodnia agencjami obsługującymi nasz magazyn są The Best Connection oraz BlueArrow.
BA zastąpiło dotychczasową 24/7.

Pozdrawiam

Re: Jaguar/Landrover Solihull

PostNapisane: 7 sty 2017, 15:12
przez johnyd
Best Connection szuka teraz na gwalt operatorow wozkow widlowych, DHL ma niedobor chyba we wszystkich magazynach. Agencja robila testy na obecnosc alkoholu i narkotykow osobom migrujacym z 24/7 i nastapil prawdziwy pogrom, szeregi pracownikow zdziesiatkowane.

Wczoraj dostalem od nich maila:
Counterbalance and reach truck drivers urgently required in Erdington & Minworth
We are currently recruiting for the following positions paying between £11.40 to £18.62 per hour. The positions are immediate and long term.
Please call us as soon as possible if you interested in these roles.
Kind regards

The Best Connection Group Ltd
630 Warwick Road, Tyseley, Birmingham, B11 2HJ
0121 628 8000
http://www.thebestconnection.co.uk

Zapewne chodzi o magazyny: Tyre Fort, Wingfoot Way, Erdington, B24 9HY
oraz: ProLogis Midpoint DC4, Midpoint Way, Minworth, B76 9EH

(prosze mnie poprawic gdybym podal cos nie tak)

PS: W magazynie w Minworth pracuja takze operatorzy wozkow widlowych typu VNA (very narrow aisles).