Tyre fort

Dyskusje na temat pracy w Birmingham ...

MężczyznaPostNapisane przez AdamBoltryk » 6 paź 2016, 17:10 Re: Tyre fort

Wózki - Linde - Nówki sztuki sprowadzane były na magazyn, więc max 3-3.5 roku najstarsze. BEZ kamer.
Parking - dookoła magazynu + zewnętrzny. Problemy zależnie od zmiany. Najgorzej ma popołudniówka, jak biura jeszcze pracują. Nocka i poranki - spokojnie. 5 minut od najdalszego punktu parkingu do zegara.
Health & safety - nie bardzo wiem o co pytasz, ale to jest DHL, więc zasady H&S korporacyjne.
Testy DnA na wejściu. Zero tolerance policy odnośnie telefonów i używek.
System zmianowy nie zmienił się. Aczkolwiek zmieniły sie godziny. Nocki pracują 4 dni w tygodniu.

Pozdrawiam

AdamBoltryk
Wtajemniczony
 
 
Posty: 2527
Dołączył: 6 gru 2008, 12:19
Reputacja: 183
SzanowanySzanowany

MężczyznaPostNapisane przez dr » 6 paź 2016, 17:54 Re: Tyre fort

Dziekuje za szybka odpowiedz.(tak po cichu liczylem ze to wlasnie Ty odpowiesz).
Health & safety-Pracowalem w wielu magazynach, moje pytanie dotyczy zasad: egzaminowe czy wolna amerykanka(hand brake przed self loading-przyklad), ograniczenie predkosci,lewe przerwy na papierosa. Wiem ze to moze glupio brzmi,ale dla mnie to sa wazne sprawy(fajury :D)
Jeszcze raz wielkie dzieki za odpowiedz.
Avatar użytkownika
dr
Początkujący
 
 
Posty: 23
Dołączył: 18 maja 2010, 15:48
Reputacja: 9
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez AdamBoltryk » 7 paź 2016, 06:56 Re: Tyre fort

nie jestem kierowcą, więc szczegółów z praktyki nie znam.
Ale z tego co wiem:
Wszystkie wózki mają ograniczniki prędkości.
Lewe przerwy - wiadomo, że pojedyńcze przypadki się zdarzają, ale okna mojego biura są pod palarnią i nie widzę tam non stop palaczy, poza oficjalnymi przerwami. Więc - raczej nie.
Można to miejsce lubić, można nienawidzić.
Kwestia wymagań, umiejętności dostosowania i przestrzegania zasad, poczucia własnego ego i paru innych czynników. Ale to jak wszędzie w korporacjach.
Pozdrawiam

AdamBoltryk
Wtajemniczony
 
 
Posty: 2527
Dołączył: 6 gru 2008, 12:19
Reputacja: 183
SzanowanySzanowany

MężczyznaPostNapisane przez dr » 7 paź 2016, 13:34 Re: Tyre fort

Dziekuje za odpowiedzi, jesli do srody( induction) nie znajde czegos lepszego, to bede tam zaczynal.
To tyle z mojej strony, i jeszcze raz dziekuje.
Avatar użytkownika
dr
Początkujący
 
 
Posty: 23
Dołączył: 18 maja 2010, 15:48
Reputacja: 9
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez soa » 14 paź 2016, 17:15 Re: Tyre fort

hej
i ja sie podepne do pytania , czy w DHL (LRJ) mozna dostac prace normalnie przez firme czy trzeba przez agencje ? jesli przez agencje to jaka najlepiej ? dziekuje za odpowiedz

soa
Przyczajony
 
 
Posty: 9
Dołączył: 8 gru 2010, 20:16
Reputacja: 0
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez AdamBoltryk » 14 paź 2016, 19:28 Re: Tyre fort

Zacznijmy of tego, że JLR, nie LRJ :)
Najpierw przez agencję, a później można dostac kontrakt. 90% załogi szło tą drogą.
Obecnie agencje u nas sa dwie - 24.7 oraz The Best Connection.
Nie wiem jaki jest między nimi jakiś podział czy np. driverzy to 24.7, a pikerzy to TBC, czy też nie ma takiego podziału.
Bezpośrednio do DHLa można aplikować na ich stronie. Ale nie wszystkie oferty pracy są "otwarte" I często ogłoszenie jest tylko wewnętrzne - właśnie dla pracowników agencji.

Pozdrawiam

AdamBoltryk
Wtajemniczony
 
 
Posty: 2527
Dołączył: 6 gru 2008, 12:19
Reputacja: 183
SzanowanySzanowany

Poprzednia strona

  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Ostatni post
Powrót do PRACA