Oszukany przez agencję Extra Personel

Dyskusje na temat pracy w Birmingham ...

MężczyznaPostNapisane przez AdamBoltryk » 13 gru 2014, 03:16 Re: Oszukany przez agencję Extra Personel

Pytanie umieściłem, bo u nas też byli kierowcy z Extra Personel. Założyłem - jak widać błędnie, że chodziło o dokladnie to samo miejsce.
Przepraszam.

AdamBoltryk
Wtajemniczony
 
 
Posty: 2527
Dołączył: 6 gru 2008, 12:19
Reputacja: 183
SzanowanySzanowany

MężczyznaPostNapisane przez ar2rga » 16 gru 2014, 14:59 Re: Oszukany przez agencję Extra Personel

Odświeżam temat :D
Dzisiaj rano otrzymałem e-mail o takiej treści z extra personelu:

"Dear Mr. X

In regards to your email below which was received on Wednesday 10 December 2014, we have investigated your initial complaint in regards to unpaid wages for 23 and 24 September 2014.

We can see that you were paid for 17.5 hours on 03 October 2014. Unfortunately this payment was made to you by cheque as you had given us the wrong bank details upon registration.
This cheque was subsequently sent to our Birmingham branch who has been trying to contact you on numerous occasions to inform you that your cheque was waiting for collection but have received no contact from you. Your cheque has since been returned to our Accounts department at our Head Office as it was uncollected.

We can confirm that today we have requested our Accounts department to re-raise the cheque which we can then post it to your home address. Please can you confirm your home address so we can post this to you as soon as possible?"

Niestety nie wiem który brunch i kto wysłał tą wiadomość bo w Extra Personelu chyba nie trzeba podpisywać listów.
Reasumująć! Konto które od 10 lat znam na pamięć podałem podczas rejestracji kilka razy na różnych dokumentach. Pod koniec typ który prowadził ze mną rozmowę (Adam) potwierdził na wszelki wypadek nr konta i NIN. Idąc za ciosem postanowiłem zadzwonić do agencji w Walsall gdzie jest head office i tam dowiedziałem się, że czek jest w Birmingham. Jak się dodzwoniłem do Birmingham to się dowiedziałem po 40 minutach bzdur, że czek jest ale nie mogę osobiście po niego przyjechać dzisiaj bo jest nie gotowy. HAHAHAHAHAHA!!!!!!! A gotowy będzie w ciągu 5 dni roboczych i ktoś się ze mną skontaktuje.
Poleciałem jeszcze dalej. Zażyczyłem sobie jakiegoś dokumentu który potwierdziłby przesłanie przedmiotowej kwoty na moje konto i ewentualny jej zwrot. Usłyszałem, że baba mnie nie rozumie ale ...... zobaczy co da się zrobić HAHAHAHAHAHAHA.

Apeluję do wszystkich którzy byli oszukani przez tą szmaciarską agencję przez ostatnie trzy miesiące. Piszcie do mnie na priv. Jeżeli nie znasz języka pomogę za darmo nie oczekując na nic. Nawet koszty dojazdu biorę na siebie. Nie dajmy się oszukiwać bo za ciężką pracę należy się wynagrodzenie.

Sprawę pozostawiam nadal dla acas.

Ar2r

Dodano: -- 17 gru 2014, 14:56 --

Dzisiejszy e-mail z Extra Personelu:

"Hi xxxxx

We can confirm as per our earlier telephone conversation that your cheque will be available in our Birmingham branch for collection after (i tu dokładna data i godzina).

If you have any queries please do not hesitate to contact us."

Nie wiem kto to napisał bo brak podpisu to standard.

Bardzo dziękuję wszystkim za pomoc. Pozdrawiam.

Ar2r

ar2rga
Początkujący
 
 
Posty: 23
Dołączył: 6 sie 2014, 17:37
Reputacja: 6
Neutralny

Poprzednia strona

  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Ostatni post
Powrót do PRACA