Chodźmy na piwo.

Miłość, przyjaźń, nienawiść. Tutaj możesz wyrazić swoje emocje, napisać co czujesz....

KobietaPostNapisane przez golla » 21 maja 2016, 20:31 Chodźmy na piwo.

Skoro nie udało mi się zebrać ludzi na unihoka to może ktoś chce wyjść na piwo ze mną? Mam 31 lat, jestem normalna, nie znam tu nikogo. Chętnie wyjdę na piwo do pubu. Może być dziewczyna, grupa znajomych a i może być ładny samotny chłopak :P Bez zobowiązań. Zwykłe towarzyskie wyjście.


No chyba że chłopak się spodoba mi trochę bardziej :P

golla
Rozeznany
 
 
Posty: 100
Dołączyła: 5 lut 2016, 21:57
Reputacja: 10
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez Darwas » 22 maja 2016, 17:13 Re: Chodźmy na piwo.

Mało piszesz my z ekipą co tydzień chodzimy na piwo lub jak czas pozwoli bawimy się w polskim klubie ale to wszystko w okolicach Dudley.Teraz pytanie gdzie mieszkasz?
Avatar użytkownika
Darwas
Zadomowiony
 
 
Posty: 653
Dołączył: 26 sty 2008, 11:01
Lokalizacja: Dudley
Reputacja: 46
Pokojowy

MężczyznaPostNapisane przez wydminer » 23 maja 2016, 21:22 Re: Chodźmy na piwo.

golla, za tydzień kończę brać antybiotyk więc możemy się umówić na piwko 8) , najlepiej gdzieś w plenerze o ile pogoda dopisze :D
Avatar użytkownika
wydminer
Przyczajony
 
 
Posty: 8
Wiek: 36
Dołączył: 7 cze 2014, 14:13
Lokalizacja: Walsall
Reputacja: 0
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez TroyaN » 24 maja 2016, 13:43 Re: Chodźmy na piwo.

golla napisał(a):No chyba że chłopak się spodoba mi trochę bardziej :P


I rzucili sie jak ciapaci na benefity :D :D :D :D
Avatar użytkownika
TroyaN
Raczkujący
 
 
Posty: 83
Dołączył: 2 maja 2014, 11:26
Reputacja: 4
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez Pit82 » 24 maja 2016, 14:38 Re: Chodźmy na piwo.

Powinni stworzyć dział matrymonialny typu "Mila pani pozna pana..." :D do tego z dwie fotki i forum by ożyło w moment :P

Pit82
Początkujący
 
 
Posty: 23
Dołączył: 16 sie 2015, 19:43
Reputacja: 9
Neutralny

KobietaPostNapisane przez Jagoda008 » 25 maja 2016, 08:12 Re: Chodźmy na piwo.

chętnie wyjdę !! napisz tylko gdzie i kiedy, może się uda ! Kto jeszcze chętny na spotkanie :)

Jagoda008
Przyczajony
 
 
Posty: 9
Dołączyła: 5 maja 2016, 09:06
Reputacja: 0
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez Petter123 » 25 maja 2016, 13:44 Re: Chodźmy na piwo.

Ostatnio jakoś żadne spotkanie nie wychodzi eh trzeba jakoś coś z organizować tym bardziej ze jest bank holiday :grin:
'' Nie Szkoła Lecz Życie Uczy ''
Avatar użytkownika
Petter123
Początkujący
 
 
Posty: 38
Wiek: 25
Dołączył: 1 kwi 2010, 21:27
Lokalizacja: Yardley
Reputacja: 0
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez michal8 » 25 maja 2016, 17:22 Re: Chodźmy na piwo.

Może sobota po południu?
Avatar użytkownika
michal8
Rozeznany
 
 
Posty: 131
Dołączył: 20 sie 2013, 08:44
Reputacja: 8
Neutralny

KobietaPostNapisane przez golla » 25 maja 2016, 23:03 Re: Chodźmy na piwo.

Mieszkam w Birmingham. Jagoda. W końcu jakaś dziewczyna (tak mi się zdaje). Ja planowałam na weekend pojechać na wycieczkę, ale może zostanę, bo pogoda słaba więc na piwo ok. Już jedno wyjście z privu miałam ;) Chętnie znowu wyjdę. Możemy się spotkać w grupie jeszcze nieznajomych.

Kto chętny? Ja bardzo chętnie wyjdę z kilkoma z Was. Byłam raz nad kanałem w bardzo fajnym pubie a na imprezę to też bym chętnie poszła.

golla
Rozeznany
 
 
Posty: 100
Dołączyła: 5 lut 2016, 21:57
Reputacja: 10
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez marcin12 » 26 maja 2016, 19:06 Re: Chodźmy na piwo.

ja też jestem chętny, skrzyknijmy się w większej grupie i dawajcie na jakieś bro do pubu :) :P

marcin12
Przyczajony
 
 
Posty: 9
Wiek: 33
Dołączył: 6 maja 2016, 10:58
Lokalizacja: Bham
Reputacja: 0
Neutralny

KobietaPostNapisane przez golla » 26 maja 2016, 19:50 Re: Chodźmy na piwo.

Ok, to chodźmy w sobotę wieczór? Komu pasuje?

golla
Rozeznany
 
 
Posty: 100
Dołączyła: 5 lut 2016, 21:57
Reputacja: 10
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez Petter123 » 27 maja 2016, 13:01 Re: Chodźmy na piwo.

Sobota wieczór pasuje tylko jeszcze miejsce i godzina :)
'' Nie Szkoła Lecz Życie Uczy ''
Avatar użytkownika
Petter123
Początkujący
 
 
Posty: 38
Wiek: 25
Dołączył: 1 kwi 2010, 21:27
Lokalizacja: Yardley
Reputacja: 0
Neutralny

KobietaPostNapisane przez golla » 27 maja 2016, 13:38 Re: Chodźmy na piwo.

Spotkajmy sie kolo byka kolo ja wiem? 18, 19? Nie za pozno zebym mogla pogadac i jakos wrocic, bo autobusy do mnie to masakra. Ostatnio czekalam 40 min az wreszcie kolega mnie odwiozl, bo autobus nie zjawil sie a w tym czasie powinny byc dwa (i to w weekend).

Chce isc do jakiegos prawdziwego pubu na piwo :D Taki pub pub.

golla
Rozeznany
 
 
Posty: 100
Dołączyła: 5 lut 2016, 21:57
Reputacja: 10
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez Petter123 » 27 maja 2016, 15:18 Re: Chodźmy na piwo.

18 kolo byka pasuje mi a wam? Tylko jak się znajdziemy lub rozpoznany? :p
'' Nie Szkoła Lecz Życie Uczy ''
Avatar użytkownika
Petter123
Początkujący
 
 
Posty: 38
Wiek: 25
Dołączył: 1 kwi 2010, 21:27
Lokalizacja: Yardley
Reputacja: 0
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez Henrys » 27 maja 2016, 20:52 Re: Chodźmy na piwo.

Ja też jestem zainteresowany, bo nie mam pomysłów na jutrzejszą sobotę (dobrze, że zdążyłem coś pisać, bo miałem tydzień przerwy z forum ;) ). Jak się rozpoznamy to dobre pytanie. A inne pytanie? Do jakiego pubu pójdzie się po spotkaniu pod bykiem?

Henrys
Początkujący
 
 
Posty: 17
Dołączył: 15 lut 2016, 06:02
Reputacja: 0
Neutralny

Następna strona

  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Ostatni post
Powrót do STREFA UCZUĆ

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników