Van - ubezpieczenie

Dyskusje na temat wszystkiego, co ma kółka. Samochody, motory, rowery; sprawy techniczne ;

KobietaPostNapisane przez golla » 2 kwi 2018, 15:36 Re: Van - ubezpieczenie

Mi chodziło, że tam tanio kupujesz i sprzedajesz. Tylko jako inwestycja. Nie ma Cię tam. Tak można dość szybko zarobić większe pieniądze zaczynając od skromnych oszczędności. Bez kredytów.

Mieszkania też. Widziałam wyremontowaną kawalerkę w Gdańsku za 130 000zł, ale kasa z tego marna. Na czysto miałabym może 1300zł maks z niej. To wyrzucam jakąś kasę i czekam latami aż mi się zwróci :I

golla
Rozeznany
 
 
Posty: 113
Dołączyła: 5 lut 2016, 21:57
Reputacja: 10
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez 123Przemek » 2 kwi 2018, 19:22 Re: Van - ubezpieczenie

no z dzialkami tez,kupisz i musisz poczekac pare lat ale mysl dobra, ja to ciagle o wyspach mysle bu tu teraz jestem i najblizsze pare lat tez tu bede wiec tu musimy sobie cos ciekawego wymyslic

a myslalas kiedys o aukcjach?tam tez mozna zarobic

a moge Cie zapytac czym sie zajmujesz na tym uniwersytecie?uczycielka jestes? :)

123Przemek
Początkujący
 
 
Posty: 17
Dołączył: 8 sie 2017, 14:02
Reputacja: -2
Neutralny

KobietaPostNapisane przez golla » 3 kwi 2018, 16:15 Re: Van - ubezpieczenie

Handel online mnie nie za bardzo kręci. To chyba nie dla mnie.

Ja jestem naukowcem (post-doc research fellow). Pracuję przy projektach naukowych. Zajmuję się także wdrażaniem nowych technologii mikroskopowych w naukę (stąd wyjazdy, bo współpracujemy z firmami z Niemiec i Węgier).

golla
Rozeznany
 
 
Posty: 113
Dołączyła: 5 lut 2016, 21:57
Reputacja: 10
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez 123Przemek » 3 kwi 2018, 18:16 Re: Van - ubezpieczenie

naprawde madra glowa :) z tymi wyjazdami to tak w miare ciekawa masz praca ale wciaz to praca na etat

z interesem jest roznie,raz lepiej a raz lecisz w dol..zanim zrezygnujesz z pracy to zebys miala troche kasiorki na pewien czas,tymbardziej ze wchodzisz z czyms nowym i dasz rade :)

123Przemek
Początkujący
 
 
Posty: 17
Dołączył: 8 sie 2017, 14:02
Reputacja: -2
Neutralny

KobietaPostNapisane przez golla » 3 kwi 2018, 20:11 Re: Van - ubezpieczenie

Etat to nie problem, bo mamy dużo wolnego. Np. nadal mamy urlop płatny. Dopiero w czwartek idziemy do pracy. Nie ma kart godzinowych, bierzemy urlop mówiąc szefowi, że nas nie ma. Nikt nas nie liczy z czasu pracy ani z urlopu ani z choroby. Praca ma być zrobiona i tyle a kiedy, w jakich godzinach to nikogo nie interesuje. To są plusy a minus jest to, że to kontrakt czasowy. Kończy się i do widzenia. Żeby był stały kontrakt to nie ma problemu, ale nie ma takich. Musiałabym iść do firmy farmaceutycznej a nie chce.

Stąd te wszystkie pomysły.

Ja nie rezygnuję z pracy. To kontrakt się kończy. Gdyby się nie kończył to bym siedziała i zbierała pieniądze i inwestowała w mieszkania.

golla
Rozeznany
 
 
Posty: 113
Dołączyła: 5 lut 2016, 21:57
Reputacja: 10
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez 123Przemek » 4 kwi 2018, 07:49 Re: Van - ubezpieczenie

praca marzenie
tylko jak dla mnie dziwne z tymi kontraktami,myslalem ze takie madre glowy sa potrzebne i robi sie wszystko zeby zostaly w tym jednym miejscu

tez mysle-myslalem o mieszkaniach.tylko narazie pare osob mi tego odradzilo,znaczy powiedzialo zebym troche jeszcze poczekal.chodzi o to ze tu co pare lat mieszkania traca duzo na wartosci i wtedy cos kupowac,nie wiem jak to dziala i o co w tym chodzi ale ze tak podobno jest,to poczekam ze 2-3 lata,dozbieram pieniedzy i wtedy sie zobaczy

123Przemek
Początkujący
 
 
Posty: 17
Dołączył: 8 sie 2017, 14:02
Reputacja: -2
Neutralny

KobietaPostNapisane przez golla » 4 kwi 2018, 11:29 Re: Van - ubezpieczenie

A bo to związane jest z finansowaniem nauki obecnie - jeden wielki polityczny syf. Wyścig szczurów, jakość badań spada, kto pierwszy, kto szybciej, kto wpisuje się w trendy ten dostanie kasę na badania (na określony czas) i tworzy miejsca pracy. To jest obrzydliwe. To co się dzieje obecnie na świecie w nauce to jest zaprzeczenie ducha nauki. To jest wyścig szczurów.

Na razie mieszkania od 2015 roku zdrożały w Trójmieście, uwaga, o 3000zł za m2 ! A teraz łaszą się, że ludzie po Brexicie wrócą (a nie wrócą) to znowu idą w górę a jak Brexit się zacznie i zobaczą, że ludzie nie wracają to wtedy znowu spadną, dlatego teraz faktycznie lepiej poczekać z mieszkaniami, bo stanieją.

Jak mi nic nie wyjdzie to zrobię tak - uzbieram kasę z etatu, kupię mieszkanie jakieś takie, żeby z wynajmu na czysto mieć 2500zł, kupię działkę i domek bez pozwolenia (jadę je oglądać niedługo) i będę sobie siedzieć w lesie z psami a ci z wynajmu będą mnie utrzymywać ha ha, tylko że to znaczy, że nie mogę mieć kredytów żadnych. E nie wiem, 2500zł to mało jak na Polskę a żeby tyle z wynajmu mieć to ze 350 000zł trzeba wydać. Haha. No nie wiem. Nie ma się co nastawiać, że nie wyjdzie. Trzeba działać.

golla
Rozeznany
 
 
Posty: 113
Dołączyła: 5 lut 2016, 21:57
Reputacja: 10
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez 123Przemek » 4 kwi 2018, 14:13 Re: Van - ubezpieczenie

widze ze juz wszedzie jest wyscig szczurow...do tego czasy dla bogatych...

bardzo duzo wzrosly,naprawde...wroca ludzie po brexicie,ale tacy co mysla ze to koniec swiata a tu sie wedlug mnie bardzo dobrze zrobi jak wyjda,jeszcze pare lat.ja ogolnie to chce bankruta zrobic,tylko musze pojezdzic z pare lat jeszcz.firme mam 2 lata,w miare dobrze mi idzie,pozyczke splacilem co w mojej historii zostanie i za jakies 3-4 lata-jak wyjda z uni bo teraz tez maja nas za takich co wezna pieniadze i uciekna zrobic cos takiego,wtedy bede bardziej wiarygodny ze chce pieniadze na rozwoj

jak chcesz siedziec tylko w lesie i zbzikowac to 2500 tys Ci wystarczy :D zycie w polsce drogie do tego gdzies pojechac-cos zobaczyc
pomysl super,tez mi sie marzy jak najdalej od tego wyscigu szczurow tyko mi to sie marzy jakas rajska wyspa,bankruta zrobic i szczala
w takim zawodzie mysle ze calkiem dobrze zarabiasz dopoki pracujesz to moze zostan na etacie,dozbieraj pieniazkow i jak juz naprawde bedzie kiepsko to wtedy cos kombinuj
ja jestem baran bez szkoly.to ucieklem z fabryki do vana,bo mnie to zabijalo...kazdy dzien taki sam,powolna smierc... a tu kazdy dzien jest inny do tego musze sobie kombinowac,nie cofam sie w rozwoju,to dla mnie wazne,bo wiem ze z czasem przyjda rezultaty

123Przemek
Początkujący
 
 
Posty: 17
Dołączył: 8 sie 2017, 14:02
Reputacja: -2
Neutralny

Poprzednia strona

Powrót do MOTORYZACJA

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników