Polskie Jedzonko

Przepisy kulinarne, potrawy, gotowanie.

MężczyznaPostNapisane przez lucas82 » 23 wrz 2009, 10:20 Polskie Jedzonko

Witam i pozdrawiam wszystkich forumowiczow! Jestem nowy w miescie (jestem na delegacji), moje pytanie dotyczy jedzonka. Czy jest w Birmingham jakas polska restauracja lub bistro gdzie mozna zjesc cieply obiadek?

lucas82
Przyczajony
 
 
Posty: 1
Dołączył: 23 wrz 2009, 10:07
Reputacja: 0
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez eric27 » 23 wrz 2009, 10:24 Re: Jedzonko

Tak oczywiście,że jest,w polskim centrum na bordesley street.Smacznego :mrgreen:

eric27
Stały Bywalec
 
 
Posty: 434
Dołączył: 14 wrz 2008, 12:54
Reputacja: 18
Neutralny

KobietaPostNapisane przez mamuna3 » 23 wrz 2009, 10:29 jedzonko

polonia restaurant -dobre polskie jedzenie market Place Great Bridge
Ostatnio edytowano 6 mar 2011, 21:58 przez mamuna3, łącznie edytowano 1 raz

mamuna3
Przyczajony
 
 
Posty: 2
Wiek: 45
Dołączyła: 2 wrz 2009, 09:43
Reputacja: 0
Neutralny

KobietaPostNapisane przez ilonek » 24 wrz 2009, 06:22 Re: Jedzonko

Polonia jest zdecydowanie lepsza od centrum
fajna atmosfera i jedzonko pycha :smile:
wbrew nadziei osmielam sie miec nadzieje..
Avatar użytkownika
ilonek
Raczkujący
 
 
Posty: 77
Wiek: 48
Dołączyła: 25 sie 2008, 18:41
Reputacja: 2
Neutralny

KobietaPostNapisane przez KRUSZKA » 7 mar 2011, 18:46 Re: Jedzonko

kredens na west brom rulezzz

KRUSZKA
Raczkujący
 
 
Posty: 55
Dołączyła: 22 lip 2010, 19:10
Reputacja: -12
Wyśmiewca

KobietaPostNapisane przez kamalena » 8 mar 2011, 01:02 Re: Jedzonko

hehe tyle lat w bham a w polskiej restauracji nie bylam, a szkoda. Jesli ktos moglby podac dokladniejsze informacje o dobrych knajpkach (idealnie na pld) to bardzo mnie to uszczesliwi :)

kamalena
Początkujący
 
 
Posty: 49
Dołączyła: 2 wrz 2009, 00:36
Reputacja: 1
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez rmboss » 31 maja 2011, 01:32 Re: Jedzonko

Jest jedna w miescie - w centrum tam gdzie jest ten klub i polish house czy jakos tak ...:)