Zwrot child tax credit
Dla wszysktich którzy mieszkają lub zamierzają przyjechac do Birmingham i potrzebują informacji na różne tematy
Hej mam pytanie dotyczące Child tax credit.
W poprzednim roku podatkowym ja zarobiłam 5 tys. mąż 12, w obecnym, który skończy się w kwietniu ja zarobię 0, a mój mąż 17 tys. Czyli tyle samo co rok temu.Pytanie brzmi czy będzie on musiał zwracać, WTC jeśli przekroczy te 16 tys. (dostaje 4 funty tyg.), oraz czy będzie musiał też zwrócić Child tax credit? Co trzeba zrobić? Zadzwonić do HM i od razu powiedzieć, że na 99 procent mąż przekroczy 16 tys., czy zostawić to, bo w sumie tak jak było w poprzednim roku, czyli dalej 17 tys. na nas razem????(tak nas policzyli w HM jako razem).
Dzięki
-
-
kathrina_c
- Początkujący
-
-
- Posty: 14
- Wiek: 43
- Dołączyła: 13 wrz 2014, 14:04
- Lokalizacja: West Bromwich od niedawna
- Reputacja: 0
-
a nie da się danych zaaktualizowac przez internet ? Tylko telefonicznie ?
-
-
kruper86
- Raczkujący
-
-
- Posty: 59
- Dołączył: 18 lut 2014, 18:06
- Reputacja: 5
-
listownie, poprzez formę? ktoś coś jakiś link ?
-
-
kruper86
- Raczkujący
-
-
- Posty: 59
- Dołączył: 18 lut 2014, 18:06
- Reputacja: 5
-
O kazdej zmianie musisz poinformowac odpowiednie insytucje.. ie tax office lub Benefit Services jesli pobierasz Housing benefit lub Council Tax benefit. Jesli chcesz ich poinformowac listownie napisz list informujacy o zmianie i dacie kiedy to nastapilo. List musisz oczywiscie podpisac. Musisz tez wyslac dokumenty - czyli np payslipy meza, wyciag z rachunku bankowego.Jesli chcesz sprawdzic jak sie zmieni kwota tax credits to poszukaj online kalkulatora ( sa bardzo pomocne) List z dokumentami wyslij najlepiej poleconym zeby miec pewnosc ze sie nie zgubi, mozesz tez zaniesc do Neighbourhood Office.
-
-
oliwka_26
- Rozeznany
-
-
- Posty: 196
- Dołączyła: 20 gru 2006, 22:09
- Reputacja: 8
-
Z tymi zmianami zgloszonymi listownie, to nie zawsze to dziala skutecznie.
Jesli sprawa jest prosta I wszystkie dane sa w liscie zmiana zostanie naniesiona.
Jesli nie nikt nawet nie odpisze petentowi, ze brakowalo danych I nie naniesiono zmiany do system.
Wiekszosc instytucji, ktore utrzymuja po kilka duzych call centre, zrezygnowala z obslugi korespondencji albo maja bardzo ograniczona ilosc pracownikow I dzialow, ktore by sie tym zajmowaly.
-
-
ktosienka
- Stały Bywalec
-
-
- Posty: 498
- Dołączyła: 22 paź 2006, 13:06
- Reputacja: 65
-
Powrót do SZUKAM INFORMACJI