Pomysł na drogę rozwoju

Dyskusje na temat pracy w Birmingham ...

MężczyznaPostNapisane przez Wojtek31 » 18 lip 2016, 00:25 Pomysł na drogę rozwoju

Witam!

Mam do Was pytanie, w co warto byłoby zainwestować aby znaleźć pracę w Anglii? Zastanawiam się nad szkoleniem (kursami) elektrycznym z wykształcenia jestem informatykiem ale nie do końca jestem pewien czy chcę z tym właśnie zawodem wiązać moją przyszłość plus chyba o wiele dłuższa droga byłaby ze znalezieniem pracy jako serwisant sprzętu niż elektryk ;) ? Z góry dziękuje za wasze przemyślenia.

Wojtek31
Przyczajony
 
 
Posty: 8
Dołączył: 7 cze 2015, 21:45
Reputacja: 0
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez Henrys » 18 lip 2016, 12:59 Re: Pomysł na drogę rozwoju

http://www.learnbaes.ac.uk/ - Birmingham Adult Education Service - ciekawe szkolenia tam mają w znośnej cenie. Wiele rzeczy jakie sobie można wyobrazić - tylko trzeba się dobrze z terminem ustawić.

Henrys
Początkujący
 
 
Posty: 17
Dołączył: 15 lut 2016, 06:02
Reputacja: 0
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez ludzik50 » 18 lip 2016, 14:30 Re: Pomysł na drogę rozwoju

Serwisant komputerow to raczej z IT nie ma nic wspolnego.
Elektryk złego życia nie ma, szczegølnie jak zrobisz potem jeszcze wysokie napięcia- możesz targać kontrakty za 50f/godz

ludzik50
Rozeznany
 
 
Posty: 199
Dołączył: 26 sie 2013, 20:40
Reputacja: 38
Pokojowy

MężczyznaPostNapisane przez edmun » 20 lip 2016, 10:47 Re: Pomysł na drogę rozwoju

ludzik50 napisał(a):Serwisant komputerow to raczej z IT nie ma nic wspolnego.

nie ma czegoś takiego jak "IT inżynier". To że pracodawcy to wpisują w kontrakty to dlatego że nie ma zbytnio co się rozpisywać i szufladkować osoby do konkretnej roli.
Serwisant komputerów pracuje w dziale IT? Pracuje, więc jest pracownikiem sektora IT. Nawet jeśli nie potrafi zainstalować Windowsa.

Co do kursów - tak - warto. Najlepiej certyfikatów mieć kilka plus kilka miesięcy/lat doświadczenia na stanowisku w którym się te certyfikaty wykorzystywało.