Moje zespoły:)

Tu można porozmawiać o różnych wydarzeniach i imprezach, koncertach itd...

MężczyznaPostNapisane przez Sarkis » 30 lip 2007, 16:55 Moje zespoły:)

Hej! Na życzenie paru osób, z którymi rozmawiałem ostatnio na spotkaniu forumowiczów, wrzucam linka z twórczością, tudzież spuścizną muzyczną :lol: Oczywiście licze na Waszą wyrozumiałość, nie spodziewajcie się fajerwerków hehe.
Komentarze mile widziane :mrgreen:
www.undertow.prv.pl

[ Dodano: Pon Lip 30, 2007 17:59 ]
Miały być "moje zespoły" a podałem tylko jednego linka :oops: Głuptasek ze mnie. Poniżej znajdziecie linka do zespołu w którym grałem dawniej. Jest jeszcze pare innych zespołów ale niestety nie posiadają one swoich stron. W razie zainteresowania postaram sie je odnalezc i umieszcze je gdzieś na serwerze.
http://legalez.nuta.pl/z.html?ID=4123
Avatar użytkownika
Sarkis
Początkujący
 
 
Posty: 45
Wiek: 36
Dołączył: 15 paź 2006, 14:35
Lokalizacja: Erdington
Reputacja: 0
Neutralny

KobietaPostNapisane przez bogunia » 30 lip 2007, 18:01 Re: Moje zespoły:)

no Cyrylku musze ci powiedzieć, że ...... dla mnie bomba!!! rewelacja wokal, mam nadzieje, że niedługo będe się bawiała na twoim koncercie!!!!
powodzenia
Ostatnio edytowano 30 lip 2007, 19:25 przez bogunia, łącznie edytowano 1 raz

bogunia
Administrator
 
 
Posty: 548
Wiek: 37
Dołączyła: 16 kwi 2006, 09:27
Lokalizacja: Birmingham
Reputacja: 0
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez Adam » 30 lip 2007, 19:14 Re: Moje zespoły:)

Gratulacje Cyryl vocal i muza extra. mam nadzieje ze tu tez sie uda wam stworzyc kapelke i ze wkrotce bedzie jakis koncert. aaa teledysk tez fajny
pozdrawiam

Adam
Administrator
 
 
Posty: 765
Dołączył: 12 mar 2006, 18:45
Lokalizacja: Birmingham
Reputacja: 33
Pokojowy

MężczyznaPostNapisane przez szamac » 31 lip 2007, 10:03 Re: Moje zespoły:)

troche wokal za cicho jak na reszte instrumentow,
fajne pozatym, wokal wzorowany jak by na alice in chains :)
sie gralo kiedys oj gralo :)
ehhh ta mlodosc, niestety juz nie wroci
pozdrawiam

szamac
Raczkujący
 
 
Posty: 52
Dołączył: 4 maja 2006, 09:44
Lokalizacja: coventry
Reputacja: 1
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez Sarkis » 31 lip 2007, 16:42 Re: Moje zespoły:)

No harmonie które zastosowalem w wokalach faktycznie moge sie czasami skojarzyc z Alice In Chains ale byl to efekt niezamierzony. Poza tym zawsze myslalem ze wokale sa w stosunku do instrumentow troche za glosno:)
Avatar użytkownika
Sarkis
Początkujący
 
 
Posty: 45
Wiek: 36
Dołączył: 15 paź 2006, 14:35
Lokalizacja: Erdington
Reputacja: 0
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez xao » 22 sie 2007, 21:57 Re: Moje zespoły:)

Odsluchalem utwor "Ku Nocy" i jakos nie za bardzo mi to pasuje jako Metal,sorry,ale nie ta kategoria.Srednie
War...war never changes
Avatar użytkownika
xao
Raczkujący
 
 
Posty: 56
Wiek: 37
Dołączył: 29 lis 2006, 08:09
Reputacja: 3
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez Sarkis » 24 sie 2007, 19:08 Re: Moje zespoły:)

Metal to to mial byc tylko z zalozenia. W duzej mierze nawalil realizator nagrania (gitarzysta Pidzamy Porno) ktory zrobil z tego produkcje taka troche grungowa, a my jako zespol o malym doswiadczeniu i tak bylismy zadowoleni. tak czy siak wyszla z tego najgorsze demo jakie kiedykolwiek slyszalem hahaha. Ale pamiatka w kazdym badz razie jest :wink:
Nie mam czasu na sen. Reperuję swój świat!
Avatar użytkownika
Sarkis
Początkujący
 
 
Posty: 45
Wiek: 36
Dołączył: 15 paź 2006, 14:35
Lokalizacja: Erdington
Reputacja: 0
Neutralny

KobietaPostNapisane przez yanieda » 31 sty 2008, 22:18 Re: Moje zespoły:)

ladna spawa ,dobra mobilizacja(czyli checi),dobry kierunek ,powodzenia.

yanieda
Początkujący
 
 
Posty: 18
Dołączyła: 13 gru 2006, 15:26
Lokalizacja: birmingham
Reputacja: 0
Neutralny


  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Ostatni post
Powrót do CO JEST GRANE

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników