Zaloguj się Załóż konto
Polish (Poland)English (United Kingdom)

Miliony Brytyjczyków przepłacają, bo nie kupują przez Internet

Miliony Brytyjczyków niepotrzebnie wydają średnio £440 rocznie, ponieważ zamiast kupować przez Internet, wolą robić to osobiście. W przypadku najbogatszych zbędne wydatki to nawet 2 tysiące funtów rocznie.

Klienci tracą, ponieważ kupują w modnych sklepach zamiast przez Internet i nie korzystają z promocji typu „tylko przy zakupie on-line”. Na tych, którzy unikają Internetu, firmy nakładają też dodatkowe opłaty np. za płacenie czekiem. W efekcie ich rachunki za energię i telefony mogą być wyższe, płacą więcej za jedzenie i wakacje, mogą też ponosić większe koszty, jeżeli chcą otrzymywać wyciągi z banków na papierze.
„Strata offline”, czyli strata spowodowana niepłaceniem przez Internet, wynosi £360 w przypadku 10% najbiedniejszych rodzin i £2.040 w przypadku 10% najbogatszych. Przeciętna rodzina traci w ten sposób £440 rocznie.

Według raportu opublikowanego przez Centre for Economics and Business Research, największy dodatkowy koszt to jedzenie – kupując je przez Internet można zaoszczędzić £175 rocznie, a płacąc on-line za rachunki telefoniczne możemy oszczędzić dodatkowe £88.
  
Około 7 milionów Brytyjczyków nigdy nie korzystało z Internetu – podaje Office for National Statistics. Miliony innych korzysta z sieci, ale nie do robienia zakupów.
-
 
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.


Czytaj poprzedni artykuł:
Strzelanina w Sparkbrook
 Czytaj następny artykuł:
Wyborcy chętnie zapłacą większe podatki, by chronić NHS