Zaloguj się Załóż konto
Polish (Poland)English (United Kingdom)

Ryanair szykuje kolejne udogodnienia dla swoich klientów

Tanie linie lotnicze Ryanair ogłosiły właśnie nową porcję usprawnień, które mają zamiar wdrożyć. Jest to część trzyletniego programu „Always getting better” i ma również związek ze świętowaniem 30. rocznicy powstania firmy. Wszystko po to, by podróż była tak miłym przeżyciem, jak to tylko możliwe.

W ciągu nadchodzących miesięcy Ryanair zamierza dokonać zmian w wyglądzie wnętrz samolotów (m.in. nowe fotele i więcej przestrzeni na nogi) i mundurów załogi; opłaty za dokonanie odprawy na lotnisku oraz za spóźnienie się na lot zostaną obniżone; wprowadzona zostanie możliwość anulowania rezerwacji w ciągu 24 godzin od kupienia biletu (opłata w wysokości 15 funtów za lot); na stronie ryanair.com umieszczona zostanie porównywarka cen biletów lotniczych w czasie rzeczywistym; wprowadzona zostanie nowa wersja ubezpieczenia dla podróżnych – klienci będą mieli do wyboru kilka opcji, w tym np. polisę dla par; stronę internetową będzie można spersonalizować, a pasażerowie będą mogli skorzystać z opcji newslettera dostosowanego do ich potrzeb; linie udostępnią podróżnym opcję zatrzymania ceny biletu na tym samym poziomie na 24 godziny (cena: 5 funtów)

Kolejne to: poprawa jakości serwowanych na pokładzie posiłków – mają być zdrowsze, a na niektórych trasach będzie można zamówić wcześniej gorące śniadanie; aplikacja mobilna będzie dostępna w wielu językach; ulepszony zostanie system rejestracji kont klientów na stronie internetowej.
-
 
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.


Czytaj poprzedni artykuł:
Rośnie liczba dzieci wychowywanych w pełnych rodzinach
 Czytaj następny artykuł:
Parking na lotnisku w Birmingham wśród najdroższych na świecie