Zaloguj się Załóż konto
Polish (Poland)English (United Kingdom)

Chaos w Birmingham City Council

_46497679_councilhouse226.jpgNowy system oprogramowania komputerowego w Birmingham City Council, który miał na celu ułatwić możliwości komunikacji między Neighbourhood Offices, spowodował wielki chaos - donosi BBC. Miał on na celu poprawę i usprawnienie rezerwacji terminów w ubieganiu się o zasiłki, ale przysporzył tylko wiele problemów i skarg oraz naraził pracowników na wielki stres.


Związki zawodowe w Birmingham City Council twierdzą, że w związku z wdrożeniem nowego systemu wiele osób zostało narażonych na niepotrzebne zdenerwowanie. Wiele osób było zmuszonych czekać ponad miesiąc, aby dostać należny im zasiłek mieszkaniowy, czasami nawet byli narażeni na groźby eksmisji od właścicieli, od których wynajmowali mieszkania lub nawet od samego Council City.


Adrian Evans, przedstawiciel związków zawodowych w Birmingham City Counci, powiedział: "Poziom usług staje się coraz mniej przyjemny i nie do przyjęcia co prowadzi do wzrostu agresji społeczeństwa i staje się zagrożeniem dla pracowników. Zamiast zwiększenia wydajności powstał wielki chaos".




System operacyjny Customer Relationship Management (CRM), został wprowadzony w lutym i miał zaoszczędzić ponad 1 bn funtów do 2016 roku. Rzecznik Birmingham City Council powiedział, że początkowo można się spodziewać pewnych problemów, ale są one natychmiast rozwiązywane.

-
 
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.


Czytaj poprzedni artykuł:
W Birmingham cieplej niż na Majorce
 Czytaj następny artykuł:
W poszukiwaniu ojca