Znalezione wyniki: 236: mechanik

{ SEARCHED_QUERY }: mechanik

Re: Dobry mechanik - nie musi być polski

W Hondzie Jazz tray jest połączony z całym bumperem to raz a dwa miałam go połamanego (nie dało się po prostu zaczepić, bo klipy nie miały o co złapać). Już po sprawie.
przez golla
11 kwi 2018, 15:51
 
Dział: MOTORYZACJA
Wątek: Dobry mechanik - nie musi być polski
Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 6347

Re: Dobry mechanik - nie musi być polski

Tak moim zdaniem to pokrywę pod silnikiem to się samemu montuje. Przecież to albo klipsy albo śruby z podkładką. Po co mechanik do tego?
Jedno słoneczne popołudnie i max 20-30 minut roboty.

Szroty - szukasz hasło "car breakers"
przez edmun
11 kwi 2018, 15:41
 
Dział: MOTORYZACJA
Wątek: Dobry mechanik - nie musi być polski
Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 6347

Dobry mechanik - nie musi być polski

Hej, szukam dobrego (który nie zepsuje przy okazji czegoś innego, aby do niego wrócić) i nie mega drogiego mechanika do zamontowania tylnej części wydechu w Hondzie Jazz i pokrywy pod silnikiem. Swoją drogą, wiecie gdzie taką dostać? Na ebayu nie ma. Wiecie może gdzie są u nas szroty? Jazz 2005 1.4 ...
przez golla
27 gru 2017, 21:20
 
Dział: MOTORYZACJA
Wątek: Dobry mechanik - nie musi być polski
Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 6347

Re: Potrzebuje waszej opini-niemowle neurolog

... tez na westbromie z lekarza prywatnego dla dzieci i tez tylko kase wziela a nic nie pomogla. Mam taka opinie prywatna ze dobry lekarz i mechanik samochodowy by z polski nie wyjechali bo poco. Jesli ktos jest mistrzem w tym fahu to w polsce zyje na eysokim poziomie. Same partacze wyjechaly.oczywiscie ...
przez brawo21
7 kwi 2017, 09:26
 
Dział: ZDROWIE
Wątek: Potrzebuje waszej opini-niemowle neurolog
Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 5533

Re: Dobry mechanik diagnostyk LPG autogaz

OK, dzięki mirek, a jakaś nazwa tego warsztatu możę? Czy to rodacy? Mam instalację Lovato Smart założoną w PL. W sumie to problemem nie jest sama instalacja, a ustawienia w dozowaniu paliwa, więc potrzebny ktoś kto naprawdę jest w temacie sterownika dozowania paliwa typu STFT i LTFT, a nie jedynie w...
przez rentgen
11 gru 2016, 22:03
 
Dział: SZUKAM INFORMACJI
Wątek: Dobry mechanik diagnostyk LPG autogaz
Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 4649

Re: Dobry mechanik diagnostyk LPG autogaz

W zaleznosci jaka masz instalacje najlepsi sprce od BRC (i pomoga w innych) sa na przeciwko StarCity. Sam kozystam z ich uslug jak potrzeba ceny i profesjonalizm 100% a drugi warsztat jaki moge polecic to polacy. Na WestBrom.. (autogaspol czy jakos tak . jest jeszcze kilka warsztatow ale nikt mi nie...
przez mirek2525
9 gru 2016, 09:24
 
Dział: SZUKAM INFORMACJI
Wątek: Dobry mechanik diagnostyk LPG autogaz
Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 4649

Dobry mechanik diagnostyk LPG autogaz

Witam,

Jak w temacie w okolicach Birmingham.
Dziękuję i pozdrawiam.
przez rentgen
28 lis 2016, 21:03
 
Dział: SZUKAM INFORMACJI
Wątek: Dobry mechanik diagnostyk LPG autogaz
Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 4649

Re: czy to juz norma ze polscy mechanicy to oszusci?!

... i doszedłem do tego co się dzieje z moim autem po prostu facet wymienił nie to co trzeba. Inna sytuacja w sklepie z częściami spotkałem polskiego mechanika to były moje początki w Anglii jeździłem wtedy Nissanem Almerą i pękł mi w niej częściowo łańcuch rozrządu nie urwał się, ale uszkodził pompę ...
przez xxxx
29 mar 2016, 10:31
 
Dział: MOTORYZACJA
Wątek: czy to juz norma ze polscy mechanicy to oszusci?!
Odpowiedzi: 30
Wyświetleń: 47158

Re: czy to juz norma ze polscy mechanicy to oszusci?!

... ktora komukolwiek by pomogla. Piszecie takie madrze rzeczy ze trzeba zaczac zbierac to w ksiazke. Nie obrazcie sie ale podsumuje was 1. Nie kazdy mechanik to zlodziej (uprzedzam nie jestem mechanikiem). Kazdy probuje jakos zarobic. Jedni maja taka stawke godzinowa inni inna. Dlaczego jezdzicie ...
przez TroyaN
22 lut 2016, 09:01
 
Dział: MOTORYZACJA
Wątek: czy to juz norma ze polscy mechanicy to oszusci?!
Odpowiedzi: 30
Wyświetleń: 47158

Re: czy to juz norma ze polscy mechanicy to oszusci?!

Krętacze i oszuści - jak w kazdej branży :) choćby lekarzy/znachorów. Nigdy nie wiesz na kogo trafisz. A co do tych mechaników wyłączających myślenie to miałem na mysli takich którzy w 100% opierają się na na urządzeniach bo (z reguły) nic - poza podpięciem wtyczki i uruchomieniem ...
przez AdamBoltryk
21 lut 2016, 22:59
 
Dział: MOTORYZACJA
Wątek: czy to juz norma ze polscy mechanicy to oszusci?!
Odpowiedzi: 30
Wyświetleń: 47158

Re: czy to juz norma ze polscy mechanicy to oszusci?!

... Przepraszam i prosze sie nie obrazac bo przecierz nie kazdy sie u mnie naprawial i nie wszyscy jak widac sa tacy sami. Ludzie nie narzekajcie na mechanikow, bo to co Wam odpowiada, dla mechanika juz nie koniecznie. Dobrze naprawia w autoryzowanym servisie danej marki a tanio pod strzecha. Tak ...
przez makaron9999
18 lut 2016, 09:05
 
Dział: MOTORYZACJA
Wątek: czy to juz norma ze polscy mechanicy to oszusci?!
Odpowiedzi: 30
Wyświetleń: 47158

Re: polski warsztat

... z ich powodu . Pamietam wiele lat temu kiedy jeszcze pan M naprawiał auta w domu sam sie wszystkim zajmował było ok bo nie mowię to wspaniały mechanik z pasja ale potem spółka z panem G sprowadziła czarne chmury na zakład , zatrudnili chłopczyków do ściemy nie mechaniki . Pan G bezczelny nie ...
przez rafal
24 paź 2015, 05:58
 
Dział: MOTORYZACJA
Wątek: polski warsztat
Odpowiedzi: 98
Wyświetleń: 88978

Re: polski warsztat

... nie gotowy i tak go zbywali do poniedziałku a na końcu skasowali go za podwójna stawkę. Prawda jest taka ze w anglii nie ma dobrych polskich mechaników bo gdyby byli wahowcami w swojej dziedzinie nie musieliby wyjeżdżac za granicę bo dobry mechanik w polsce ma bardzo dobre warunki
przez michael90
18 paź 2015, 08:57
 
Dział: MOTORYZACJA
Wątek: polski warsztat
Odpowiedzi: 98
Wyświetleń: 88978

Re: Problem z VW polo 1.4 mpi 6n2 2001

... masz swiece w oleju jest duze prawdopodobienstwo ze padl ci pierscien olejowy (ten ktory sciaga film olejowy z cylindra). Co do kompresji to fakt mechanik mial prawo byc zdziwiony ze trzyma tak duza kompresje bo olej uszczelnia (dlatego tez robi sie probe olejowa przy mierzeniu kompresji). Czy ...
przez TroyaN
30 kwi 2015, 13:29
 
Dział: MOTORYZACJA
Wątek: Problem z VW polo 1.4 mpi 6n2 2001
Odpowiedzi: 11
Wyświetleń: 8713

Re: Kupno samochodu z wada ukryta

... Bycmoze kupiles auto opisane jako spares or repairs. Po 2 miesiacach jedyne na co mozesz liczyc to dobra wola sprzedajacego. Problem tkwi w tym ze mechanik juz rozebral silnik, co za tym idzie jest juz po ptakach. Pamietaj na przyszlosc ze jesli zauwazysz jakas wade najpierw poinformuj sprzedajacego ...
przez TroyaN
30 kwi 2015, 13:22
 
Dział: MOTORYZACJA
Wątek: Kupno samochodu z wada ukryta
Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 5286
Następna strona