Strona 1 z 1
Samsung gwarancja i serwis

Napisane:
13 maja 2013, 08:36
przez STIF14
Witam,przedstawię Wam mój problem a może ktoś coś doradzi.
Otóż kilka dni temu odkupilem nowy,zapakowany w pudełku Samsung Galaxy S4,od wczoraj mam z nim problem i uważam ze powinien trafić do serwisu. I tutaj mam problem gdyż nie mam od niego paragonu i nie bardzo wiem dokąd się z nim udać,gdzie w Birmingham jest serwis Samsunga.
Proszę o radę i z góry dziękuje
Pozdrawiam :)
Re: Samsung gwarancja i serwis

Napisane:
13 maja 2013, 10:04
przez Darwas
Mój był tu w servisie 101-114 Holloway Head, Birmingham, B11QP
Phone number: 0121 643 7373.
Re: Samsung gwarancja i serwis

Napisane:
13 maja 2013, 18:15
przez Hunteros30
a spróbuj go przywrócić do fabrycznego stanu, może ktoś coś pogrzebał? Poczytaj na forum samsunga. Ewentualnie opisz w czym problem
Re: Samsung gwarancja i serwis

Napisane:
14 maja 2013, 16:29
przez xerdox
Idź obojętnie do Carphone albo phones4u jedyne co oni robią to skłaniają kod kreskowy który jest pod bateria. Przynajmniej tak było z mojej siostry blackberrym
Re: Samsung gwarancja i serwis

Napisane:
14 maja 2013, 18:16
przez Darwas
Serwis samsunga też jest za darmo,chyba że uszkodzenie powstało z winy użytkownika.A do Carphone albo phones4u może nie przejść nie był w systemie i lipa.
Re: Samsung gwarancja i serwis

Napisane:
14 maja 2013, 19:55
przez STIF14
Witam ponownie,otóż problem jest następujący:
telefon działa do momentu kiedy chcę wykonać połączenie,wtedy to po chwili robi się czarny ekran a górny pasek na tymże wyświetlaczu zaczyna pulsować no i oczywiście połączenia nie ma.
Po chwili telefon odżywa,czyli powraca do ekranu początkowego,ale jest zawieszony i tylko ponowne wyjęcie i włożenie baterii powoduje jego powrót do normalności aż do ponownej próby zadzwonienia.
I tak to wygląda
Pozdrawiam
Re: Samsung gwarancja i serwis

Napisane:
14 maja 2013, 20:17
przez Hunteros30
wyjmij baterię, odczekaj 10 sek, włóż ją spowrotem i przyciśnij jednocześnie klawisz centralny przycisk włączenia i głośność w górę odczekaj chwilę i z menu wybierz master reset. Sprawdź jak się po tym zachowa
Re: Samsung gwarancja i serwis

Napisane:
15 maja 2013, 05:51
przez VA
Serwis Samsunga znajduje się przy ulicy Holloway Head (B1).
Re: Samsung gwarancja i serwis

Napisane:
15 maja 2013, 06:00
przez AdamBoltryk
A czy przypadkiem nie założyłeś sobie folii zabezpieczającej na ekran? Ja miałem podobnie z moim HTC. I sie okazało, że folią zakryłem czujnik wykrywający bliskość ucha w pobliżu (ekran się wtedy wyłącza bo telefon myśli, że rozmawiasz). Odklejenie folii, jej przycięcie (odsłonięcie czujnika) i ponowne nałożenie rozwiązało problem :)
A też chciałem go słać do serwisu :D:D
Pozdrawiam
Re: Samsung gwarancja i serwis

Napisane:
17 maja 2013, 08:07
przez STIF14
No witam ponownie,sprawa z telefonem jest na dobrej drodze czyli oddalem do serwisu w centrum bo niestety problemem nie była folia,nie pomogło tez resetowanie softa,lecz jakaś wada urządzenia. W środę najpóźniej odbieram "zabawkę"z serwisu i mam nadzieje ze to juz koniec problemów z tym telefonem
Tak wiec jeszcze raz dzieki Wszystkim za pomoc i pozdrawiam
:) :) :)