Comet - problem z reklamacją laptopa

Witam wszystkich na wstępie i mam pytania czy spotkał się ktoś z czymś takim i jak to przewalczyć bo mam już dość :neutral:
Laptop wspaniałej firmy hp ( niech ich szlak trafi ) kupiony w zeszłym roku ze zwykłą reklamacją w Comet Solihull. Wszystko było dobrze do czasu gdy się zaczęło i tak naprawy
1 bezprzewodowa karta do netu wrócił z naprawy i
2 nie działający system operacyjny więc znowu zwrot i po powrocie
3 nie działająca kamera internetowa w obudowie więc jak wyżej i
4 nie działa mikrofon to nie wszystko bo kiedy znowu wrócił z hp po przyjeżdzie do Cometu
ujrzałem Laptopa z porysowaną obudową dla ostrzeżenia innych wygląda to tak że na pierwszym druku reklamacji pisało ogólnie o obudowie czy laptopie good na 2 już used mówię no ok ma pół roku więc używany ale niestety jak zrobiłem zadymę manager powiedział że było napisane że używany ( myślałem że mnie szlak trafi na nic że używany nie oznacza porysowany więc dla przestrogi piszcie zawsze jeśli jest rysa to 1 np itd
Próbuję temat załatwiać w biurze zajmującym się takimi tematami ale prawnik powiedział że to już tylko dobra wola sklepu - sklep zaproponował jedynie sąd sk...
Jeśli ktoś Wie jak to ugryść to proszę o pomoc help
Laptopa zostawiłem w Comecie mówiąc że go nie chcę list z biura wysłany do siedziby głównej a biuro które mnie wspomaga to http://www.citizensadvice.org.uk/bureau ... ber=102021
Comet twierdzi że prawo do wymiany mam tylko wówczas gdy ten sam błąd powtórzy się 3 razy nieżle bo laptopa nie mam już przez te naprawy 12 tygodnii :oops:
Laptop wspaniałej firmy hp ( niech ich szlak trafi ) kupiony w zeszłym roku ze zwykłą reklamacją w Comet Solihull. Wszystko było dobrze do czasu gdy się zaczęło i tak naprawy
1 bezprzewodowa karta do netu wrócił z naprawy i
2 nie działający system operacyjny więc znowu zwrot i po powrocie
3 nie działająca kamera internetowa w obudowie więc jak wyżej i
4 nie działa mikrofon to nie wszystko bo kiedy znowu wrócił z hp po przyjeżdzie do Cometu
ujrzałem Laptopa z porysowaną obudową dla ostrzeżenia innych wygląda to tak że na pierwszym druku reklamacji pisało ogólnie o obudowie czy laptopie good na 2 już used mówię no ok ma pół roku więc używany ale niestety jak zrobiłem zadymę manager powiedział że było napisane że używany ( myślałem że mnie szlak trafi na nic że używany nie oznacza porysowany więc dla przestrogi piszcie zawsze jeśli jest rysa to 1 np itd
Próbuję temat załatwiać w biurze zajmującym się takimi tematami ale prawnik powiedział że to już tylko dobra wola sklepu - sklep zaproponował jedynie sąd sk...
Jeśli ktoś Wie jak to ugryść to proszę o pomoc help
Laptopa zostawiłem w Comecie mówiąc że go nie chcę list z biura wysłany do siedziby głównej a biuro które mnie wspomaga to http://www.citizensadvice.org.uk/bureau ... ber=102021
Comet twierdzi że prawo do wymiany mam tylko wówczas gdy ten sam błąd powtórzy się 3 razy nieżle bo laptopa nie mam już przez te naprawy 12 tygodnii :oops: