Strona 1 z 1

Serwis Konsumenta w Birmingham ?

PostNapisane: 29 sty 2009, 15:52
przez justynkabir
Witam, 10 dni temu dokonałam zakup w sklepie internetowym z Nottingham!!
za dane urządzenie elektroniczne zapłaciłam 300funtow karta kredytowa, otrzymałam potwierdzenie, a dzień później potwierdzenie o płatności internetowej. Pobrano odpowiednia kwotę... i teraz mam pewien problem! Otoż w dniu zakupu, cena towaru wynosiła 310funtow, dzień później na stronie ukazała się nowa cena 370F. W trakcie kolejnych dni otrzymywałam maile z danego sklepu, ze towar zostanie wysłany w ciągu 3-5 dni. Minęło 9, a tu ani widu ani słychu... wiec zadzwoniłam do ów sklepu i Pan oświadczył, ze cena wzrosła i muszę dopłacić 50 funtów, jeśli chce otrzymać moje zamówienie!!
Czy w UK obowiązuje coś takiego jak umowa kupna-sprzedaży ? bo w końcu, otrzymałam potwierdzenia co do zamówionego towaru, potwierdzenie pobrania pieniędzy przez sklep ..
, a co mnie powinna obchodzić zmiana ceny ? interes to interes! czasem się zarabia, a czasem traci!! prawda ? I w końcu dlaczego mam dać komuś pożyczkę bezprocentowa na kilkanaście dni.. w tym czasie sklep może obracać moja kasa...

Może wiecie, czy w Birmingham egzystuje coś takiego jak serwis konsumenta ???

Re: Serwis Konsumenta w Birmingham ?

PostNapisane: 29 sty 2009, 17:03
przez Bernii
Moze jakis namiar z tego artykulu Ci sie przyda np. Trading Standards Department?

Re: Serwis Konsumenta w Birmingham ?

PostNapisane: 29 sty 2009, 17:25
przez Adam
Jesli masz potwierdzenie transakcji internetowej to skontaktuj sie z firmą przez ktora ta transakcja zostala dokonana. Czesto naja specjalny link na stronie do zglaszania takich problemów.
Napisz ze zostalas oszukana bo zapłacilas za produkt a produktu nie dostałas ....

Re: Serwis Konsumenta w Birmingham ?

PostNapisane: 29 sty 2009, 19:25
przez Luiza
Bernii napisał(a):Trading Standards Department?
Na Corporation Street