Strona 1 z 2

Plastic omnium

PostNapisane: 29 mar 2012, 17:38
przez konrad_uk24
Witam
Pracuje ktos w firmie podanej w tytule i czy moze powiedziec cos jak wyglada praca w podanej firmie?

pozdrawiam

Re: Plastic omnium

PostNapisane: 30 mar 2012, 20:44
przez Hunteros30
Plastic omnium to francuzka firma.produkuje glownie dla przemyslu motoryzacyjnego.pracuje tam od jakiegos czasu.czysto.porzadek i dobre warunki pracy.polecam

Re: Plastic omnium

PostNapisane: 30 mar 2012, 21:04
przez konrad_uk24
dzisiaj bylem pierwszy dzien i jak na razie nie jest najgorzej. Jedyny minus to koszty dojazdu :/

Re: Plastic omnium

PostNapisane: 30 mar 2012, 21:11
przez Hunteros30
a w którym plastic omnium jeśli można wiedzieć? i jaki charakter?

Re: Plastic omnium

PostNapisane: 30 mar 2012, 21:17
przez Ewelajna1111
Hunteros30 napisał(a):Plastic omnium to francuzka firma.produkuje glownie dla przemyslu motoryzacyjnego.pracuje tam od jakiegos czasu.czysto.porzadek i dobre warunki pracy.polecam

a mozna jakies namiary??? to przez agencje czy bezposrednio?? prosze o wiecej informacji bede wdzieczna...

Re: Plastic omnium

PostNapisane: 30 mar 2012, 21:23
przez Hunteros30
z tego co wiem to różne agencje swojego czasu rekrutowały ale proponuję bezpośrednio wysłać cv do którejś z 3 firm w okolicach birmingham. maintenence i operatorzy pewnie mile widziani. ja pracuję w zawodzie ślusarza. Mają tam wtryskarki czyli pewnie aplikowanie na settera czyli ustawiacza wtryskarek też cos da.

Re: Plastic omnium

PostNapisane: 31 mar 2012, 00:00
przez konrad_uk24
nie wiem jak sie ta sekcja nazywa ale jest to zaraz na lewo wychodzac z kantyny. caly dzien w rekach szlifierka oscylacyjna. Obrobka gotowych form tylnich klap bagaznikowych do Land Rovera

Re: Plastic omnium

PostNapisane: 13 wrz 2012, 09:00
przez radecki
do range rowera a dokładnie evouge ;), i potwierdzam, praca tam jest w doskonałych warunkach ...

Re: Plastic omnium

PostNapisane: 13 wrz 2012, 22:24
przez AdamBoltryk
Tia, tylko największe problemy z częściami mamy właśnie od Plastic Omnium :P

Pozdrawiam

Re: Plastic omnium

PostNapisane: 14 wrz 2012, 05:16
przez Hunteros30
gdy tam pracowałem to dosłownie stawaliśmy na głowie by części byly wykonywane dobrze.To nie wina firmy a podwykonawców takich jak shneider form.Jak forma skopana to ciezko jest uzyskac żądaną jakość

Re: Plastic omnium

PostNapisane: 14 wrz 2012, 16:19
przez AdamBoltryk
Hehhe Hunteros nie tłumacz się i nie zwalaj na innych :)

Chyba, ze podwykonawcy PAKUJĄ wasze produkty w folię bąbelkową, która to zostawia przepiękne ślady na wszelkich błyszczących powierzchniach - absolutnie niedopuszczalne w samochodach tej klasy. Na dzień dzisiejszy jest z PO 2-3 ludzi i regularnie szlifują/czyszczą to co przychodzi. A co się nie da zrobić na miejscu zabierają. Ostatnio odesłali z 70% dostawy...
Albo druga pani przyjechała z torbą klipsów i na miejscu montuje. Ot, takie przeoczenie na linii :)

Pozdrawiam

Re: Plastic omnium

PostNapisane: 2 paź 2012, 18:52
przez JacekP
Omnium nie pakuje klap gotowych do zadnych folii ani nic takiego - druga sprawa to firma ta wykonujemy tylko polprodukt - czyli klape tylno ale nieuzbrojona tak naprawde my robimy w formach wewnetrzno czesc klapy do evogue a teraz takze nowy vouge i jaguar - zewnetrzna czesc klapy w kolorze nadwozia przychodzi z innego oddzialu robot to skleja i po spakowaniu wysylamy to dalej i tu sie zaczynaja zabawy uwierzcie mi udalo mi sie jezdzic za klapami np pod Liverpool gdzie w DHL cale partie niby byly pouszkadzane itd a tak naprawde wszystkie uszkodzenia sa zrobione przez trasporty i tak jak zauwazyles zle spakowanie czesci na nastepym etapie produkcji. Mowisz folia to jeszcze nic a jak wpadno na glupi pomysl gdzies poprzekladac czesci np styropianem albo gabko.

Praca naprawde super - bardzo dobre warunki w tym zakladzie i super atmosfera pracy polecam.

Re: Plastic omnium

PostNapisane: 2 paź 2012, 20:06
przez Hunteros30
AdamBoltryk napisał(a):Hehhe Hunteros nie tłumacz się i nie zwalaj na innych :)

Chyba, ze podwykonawcy PAKUJĄ wasze produkty w folię bąbelkową, która to zostawia przepiękne ślady na wszelkich błyszczących powierzchniach - absolutnie niedopuszczalne w samochodach tej klasy. Na dzień dzisiejszy jest z PO 2-3 ludzi i regularnie szlifują/czyszczą to co przychodzi. A co się nie da zrobić na miejscu zabierają. Ostatnio odesłali z 70% dostawy...
Albo druga pani przyjechała z torbą klipsów i na miejscu montuje. Ot, takie przeoczenie na linii :)

Pozdrawiam



A czy byłeś w tej firmie i widziałeś jak tam praca wygląda? nie przypominam sobie by za mojej kadencji polakierowane zderzaki odbierały firmy takie jak DHL. Jaguar i Land rover mają swój park tirów przystosowanych do przewozu swoich części. Druga sprawa że ja pracowałem w Mesham a nie w solihull gdzie detale są otrzymywane metodą mcs czyli prasowania na gorąco. Jak już koledzy wspomnieli to są tylne klapy (tail gates) do land rovera i jaguara. Nie ocenia się firmy po tym że jakiś baranek gdzieś tam w swojej szopie popełnił błąd i wysłał nie tak zapakowane. Pomijając wytyczne specyfikacji pakowania. heh. Pozdrawiam

Re: Plastic omnium

PostNapisane: 2 paź 2012, 22:48
przez AdamBoltryk
Na prawdę mało wiecie co Wasza firma robi dla nas :)

Pozdrawiam

Re: Plastic omnium

PostNapisane: 3 paź 2012, 06:22
przez plazermen
Panowie, a ile setter mamony dostaje na wtryskarkach i czy tez ustawia roboty czy są od tego inni? Bom ciekaw ile mniej mi w Polsze Niemce płacili jak w Poznaniu dzialałem dla Gerdes Technika :)