Strona 1 z 1

p45

PostNapisane: 20 kwi 2007, 17:31
przez magdi8282
witam, czy ktos moze orientuje sie co zrobic w sytacji kiedy pracodawca przez ponad 2 miesiace od momentu zakonczenia pracy nie wystawil p45? Kontaktowalam sie z HM Revenue, przyslali mi jedynie informacje o zarobku i zaplaconym podatku z calego okresu,ktory przepracowalam dla tego konkretnego pracodawcy. Nie wiem gdzie sie zglosic z tym problemem, byla managerka nie wydaje sie zobowiazana do wystawienia p45 i mam juz dosc dzwonienia i rozmawiania z ta osoba,tymbardziej iz to jest jej obowiazek aby wystawic ten dokument. Czy ktos byl w podobnej sytuacji? pozdrawiam

Re: p45

PostNapisane: 20 kwi 2007, 17:54
przez kik1976
do czego ci jest te p-45 potrzebne, jesli masz potwierdzenie z urzedu. ja dotej pory nie dostalam p-45,a to juz ponad rok i nie mam problemu, jak urzad wie o tym. a jak w nastepnej pracy wyliczyli mi kod br, to zadzwonilam do nich, przyslali mi pisemko, ze mam nowy np 503l i juz.

Re: p45

PostNapisane: 20 kwi 2007, 19:44
przez magdi8282
potrzebne mi jest bo mam do odzyskania podatek a dlaczego mam nie odzyskac pieniedzy ktore mi sie naleza

Re: p45

PostNapisane: 20 kwi 2007, 21:34
przez mio
No nie wiem czy to czasem sie nie robi nudne.

Idz do
http://www.citizensadvice.org.uk/

Przed tym raczej wszyscy sie poslusznie uginaja. Wizja spotkania z prawnikiem raczej kazdego sprowadza szybciutko na ziemie.

Re: p45

PostNapisane: 20 kwi 2007, 21:39
przez mio
A jak to po co P45? To jest ich obowiazkiem i niech wystawiaja.