Strona 1 z 1

umbrella - expenses

PostNapisane: 22 wrz 2010, 11:58
przez tipp-ex
Witam! wlasnie dowiedzialem sie ze od stycznia 2011 nie bedzie mozna odliczac tzw expenses. Jest to raczej w 100% pewne, link to wiarygodnego zrodla:
http://www.tuc.org.uk/mediacentre/tuc-18260-f0.cfm
Czy posiada ktos podobne informacje i czy sadzicie ze wplynie to na zarobki ludzi rozliczanych w systemie umbrella. Pytam bo obecnie jestem zatrudniony w tym systemie i troche sie obawiam co bedzie od stycznia.
Pozdrawiam

Re: umbrella - expenses

PostNapisane: 22 wrz 2010, 22:35
przez VA
Zarejestrujesz się jako self-employed i po kłopocie :mrgreen:

Re: umbrella - expenses

PostNapisane: 8 maja 2012, 20:59
przez Hunteros30
VA napisał(a):Zarejestrujesz się jako self-employed i po kłopocie :mrgreen:



No gratuluję pomysłu, uprzedź proszę że jako self employer po roku pracy musisz nadpłacić podatek za dwa lata. oraz to że Insurance i TAX płacisz sam i nikt tego za Ciebie nie zrobi i nie odciagnie Ci od pensji. byłem selfem i szczerze nie polecam jako głównego źródła dochodu

Re: umbrella - expenses

PostNapisane: 31 lip 2012, 11:23
przez krzys12
ja bylem 3 tygodnie i podziekowalem naciaganie wedlug mnie :P , ale warto sprawdzic samemu :)