Strona 2 z 2

Re: Rekrutacja do National Express

PostNapisane: 13 gru 2011, 19:23
przez Ewelajna1111
a te zmiany to rozne sa czy zawsze ma sie jedna zmiane..a i czy jezdzi cie jedna linia czy macie rozne?? pozdro

Re: Rekrutacja do National Express

PostNapisane: 13 gru 2011, 20:37
przez treboR
na poczatku jezdzi sie wszystko. po po jakims czasie mozna sobie troche polepszyc.np. jezdzic tylko late night.

Re: Rekrutacja do National Express

PostNapisane: 14 gru 2011, 08:12
przez Betty
Jezdze roznymi liniami.... :)

Re: Rekrutacja do National Express

PostNapisane: 6 sty 2012, 23:06
przez Ewelajna1111
vigueur napisał(a):mnie niestety rekrutacja ominęła skonczylo sie tylko na tym ze dostalem inf. ze sie odezwa. licencji na autobus tez nie mam. Wygląda na to że nie było cieżko, napisz czy duzo było os. na tym dniu i ile poszło dalej.... pozdro.

nio i jak tam chlopacy ktos sie jeszcze dostal na testy do Nationala???

Dodano: -- 6 sty 2012, 23:06 --

vigueur napisał(a):mnie niestety rekrutacja ominęła skonczylo sie tylko na tym ze dostalem inf. ze sie odezwa. licencji na autobus tez nie mam. Wygląda na to że nie było cieżko, napisz czy duzo było os. na tym dniu i ile poszło dalej.... pozdro.

nio i jak tam chlopacy ktos sie jeszcze dostal na testy do Nationala???

Re: Rekrutacja do National Express

PostNapisane: 7 sty 2012, 23:03
przez albertnowicki
Witam serdecznie,

jestem nowy na tym forum, ale kwestia rekrutacji do National expressa jest dla mnie dosc istotna.

Mam takie pytania na ktore moze odpowiecie:

1. Czy jak jestem z PL to na assesmentday wystarczy przyjechac na jeden dzień?
2. Czy jak mam polskie prawo jazdy D, ale nie mam doswiadczenia to bede musial startowac jako trainee?
3. Jakie są realne zarobik, tak pi razy drzwi, jakies widełki netto lub brutto dla new starterów oraz dla doświadczonych kierowców
4. czy trudno jest się wkręcić na coache międzymiastowe?
5. No i dlaczego zdarzają się osoby ktore narzekają? W czym problem? Moze bardziej ktoś rozwinie te kwestię? Moze narzekają tylko Ci co nei lubia za bardzo pracować???

6. Jakie są faktyczne dodatkowe profity z bycia kierowcą w NX oraz w jakim wieku prsechodzi sie na emeryturę będąc kierowcą w UK?


z gory dzieki za odpowiedzi!

pzdr.

Albert

National Express realne zarobki i warunki pracy

PostNapisane: 9 mar 2012, 10:40
przez driver666
Witam Wszystkich,
Otrzymałem zaproszenie do Nat Exp. na rozmowę kwalifikacyjną.
Bardzo proszę o informacje nt. firmy, zarobków i warunków pracy.
Jestem jeszcze w Polsce i muszę podjąć decyzję.

Będę wdzięczny za wszystkie informacje.

pozdrawiam

Re: Rekrutacja do National Express

PostNapisane: 9 mar 2012, 16:39
przez bongorno
albertnowicki napisał(a):Witam serdecznie,

jestem nowy na tym forum, ale kwestia rekrutacji do National expressa jest dla mnie dosc istotna.

Mam takie pytania na ktore moze odpowiecie:

1. Czy jak jestem z PL to na assesmentday wystarczy przyjechac na jeden dzień?
2. Czy jak mam polskie prawo jazdy D, ale nie mam doswiadczenia to bede musial startowac jako trainee?
3. Jakie są realne zarobik, tak pi razy drzwi, jakies widełki netto lub brutto dla new starterów oraz dla doświadczonych kierowców
4. czy trudno jest się wkręcić na coache międzymiastowe?
5. No i dlaczego zdarzają się osoby ktore narzekają? W czym problem? Moze bardziej ktoś rozwinie te kwestię? Moze narzekają tylko Ci co nei lubia za bardzo pracować???

6. Jakie są faktyczne dodatkowe profity z bycia kierowcą w NX oraz w jakim wieku prsechodzi sie na emeryturę będąc kierowcą w UK?


z gory dzieki za odpowiedzi!

pzdr.

Albert




1. Możesz przyjechać na jeden dzień , jeśli masz jakiś znajomych tutaj to podasz ich adres i tam wyślą ci korenspondencję co dalej , jeśli przejdziesz wstępna kwalifikację. W innym wypadku rekrutacja przez agencje w Polsce .

2. Jak masz lat. D to zaczynasz prace jako kierowca. I tak masz trening uczysz się tras itd. Jeśli na assesment day , twoja jazda będzie wyglądać nie za ciekawie , to są 2 opcje podziękują ci albo pojezdzisz z instruktorem 2 tygodnie.

3. Na chwile obecna na start jest 8.57 na godzinę brutto czyli jakieś 6,70 netto . Bez over timeów jakieś 300 funi na rękę. Za każdy rok pracy coś tam dzwigają . Jak pracowałem to co roku funt więcej . Doszedłem do 10 i zaczęło się polowanie na czarownice i wielu kierowców zwolniono pod byle pretekstem.

4. Trzeba trochę pojeżdzić w uk . Kiedyś to było 3 lata i zdać testy językowe czyli angielski na dość wysokim poziomie.

5. Trzeba pojeżdzić w tym kotle czarownic jaki jest w Birmingham żeby zrozumieć . Opluwanie , obrażanie , grożenie bronią wybijanie szyb itd. to chleb codzienny bus drivera w Birmingham. Jedni się uodporniają i kiwają tylko z politowaniem , inni nie wytrzymują psychicznie. Wytrzymałem 5 lat i poddałem się. Więc wyciąganie wniosków o lenistwie co niektórych jest co najmniej sporym nietaktem.

6. Darmowe przejazdy komunikacja dla ciebie i rodziny , oraz bilety na National Express za free. Na emeryturę przechodzi się w wieku 65 lat.

To tyle myśle ze kilku kierowców z twm jest na forum to mogą mnie poprawić jak gdzieś minąłem sie z prawda .

Pozdrawiam