Szukam podróżników :D

Poznajmy się, umówmy się na spotkanie;

MężczyznaPostNapisane przez wukasz » 6 gru 2013, 18:26 Re: Szukam podróżników :D

Hejka wszystkim

Dziekuje wszystkim za podzielenie sie fotkami :)
Mam nadzieje ze wszystkich albo chociaz wiekszosc znowu zobacze 14 go na kreglach.
Z taka ekipa nie trzeba w gory jechac zeby sie dobrze bawic, kregle przy piwku tez dobra opcja :D

Do zobaczenia

wukasz
Raczkujący
 
 
Posty: 87
Wiek: 33
Dołączył: 11 wrz 2013, 18:20
Lokalizacja: West Bromwich
Reputacja: 2
Neutralny

KobietaPostNapisane przez Jagodaj82 » 7 gru 2013, 19:50 Re: Szukam podróżników :D

czesc :)

ale super topic i jak fajnie,ze udalo wam sie zorganizowac ..:)
planujecie cos przed koncem roku? jesli tak to ja b chetnie sie dolacze, mimo, ze jestem z Ngham..:)
kocham gory- szczegolnie zimowa pora i tak b mi ich tutaj brakuje..:(
czekam na wasze kolejne destynacje, a "za mna chodzi" Ben Nevis:)))

Jagodaj82
Przyczajony
 
 
Posty: 1
Dołączyła: 10 maja 2013, 15:28
Reputacja: 0
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez wukasz » 9 gru 2013, 23:47 Re: Szukam podróżników :D

Hej wszystkim

Do wszystkich co byli na wyprawie na Tryfana

Jeszcze raz dziekuje wszystkim za wszystkie zdjecia. Zebralem je wszystkie do kupy i utworzylem filmik na pamiatke. To moj pierwszy taki filmik wiec sorki jak cos nie wyszlo.
prosze o opinie tu albo na pw

Tu jest link do pobrania ze stronki:


https://www.filestofriends.com/share.as ... 9d8de63&d=

Milego ogladania

wukasz
Raczkujący
 
 
Posty: 87
Wiek: 33
Dołączył: 11 wrz 2013, 18:20
Lokalizacja: West Bromwich
Reputacja: 2
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez pierrotlefou » 10 gru 2013, 05:31 Re: Szukam podróżników :D

700MB, żartujesz? ;] były zdjęcia, wystarczy.

pierrotlefou
Początkujący
 
 
Posty: 39
Dołączył: 2 lis 2013, 20:01
Reputacja: 4
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez Darwas » 10 gru 2013, 08:37 Re: Szukam podróżników :D

Jeszcze na stronie gdzie nie idzie tego pobrać.Żadnego linku do pobrania.Wrzuć to na you tube.
Avatar użytkownika
Darwas
Zadomowiony
 
 
Posty: 693
Dołączył: 26 sty 2008, 11:01
Lokalizacja: Dudley
Reputacja: 58
Poczciwy

MężczyznaPostNapisane przez wukasz » 10 gru 2013, 15:37 Re: Szukam podróżników :D

Nigdy nie uzywalem takich stronek wczesniej i dopiero zauwazylem ze byl limit ilosci pobran.
Kilka osob pobralo. Sprobuje jeszcze raz.

Dodano: -- 10 gru 2013, 18:02 --

Na YouTube nie zamieszcze bo nie tylko ja jestem na tym filmiku.
Jesli ktos jest zainteresowany zobaczeniem tego filmiku to prosze wyslac swoj email na pw i napewno dojdzie

Pozdrawiam

Dziekuje za wspaniale komentarze na pw

wukasz
Raczkujący
 
 
Posty: 87
Wiek: 33
Dołączył: 11 wrz 2013, 18:20
Lokalizacja: West Bromwich
Reputacja: 2
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez pierrotlefou » 12 gru 2013, 18:56 Re: Szukam podróżników :D

Wszyscy zapomnieli o weekendzie? ;)

Kręgle? A może lepiej Snowdon? Pogoda ma być w porządku.

Dodano: -- 15 gru 2013, 22:48 --

Nowy wyjazdowy wątek organizacyjny nieco wyżej :)

pierrotlefou
Początkujący
 
 
Posty: 39
Dołączył: 2 lis 2013, 20:01
Reputacja: 4
Neutralny

KobietaPostNapisane przez Emka84 » 22 kwi 2014, 20:56 Re: Szukam podróżników :D

Witam. Mieszkamy z mężem w Birmingham od ponad roku. Do tej pory żyliśmy głównie pracą.
Doszliśmy do wniosku że czas najwyższy to zmienić. Szukamy znajomych, najchętniej par w podobnym do naszego wieku (30 lat) by co jakiś czas wybrać się na miasto lub zwiedzać razem UK.
Ciekawe pomysły mile widziane :)

Emka84
Przyczajony
 
 
Posty: 10
Wiek: 37
Dołączyła: 22 kwi 2014, 08:58
Reputacja: 0
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez Bezimienny Gnom » 24 maja 2014, 07:48 Re: Szukam podróżników :D

Witam
Sprowadziłem się do Birmingham 3 miesiące temu, więc nie mam za dużo znajomych. Chętnie poznam ludzi, którzy lubią włóczęgi, a jeśliby to były w dodatku wyprawy 4x4 to już raj... :D
Nie znam tutejszych terenów i nie mam okazji pomęczyć swojej skrzyni redukcyjnej, a przydałoby się czasami :lol:
Avatar użytkownika
Bezimienny Gnom
Początkujący
 
 
Posty: 15
Wiek: 49
Dołączył: 13 kwi 2014, 15:26
Reputacja: 4
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez anirad » 24 maja 2014, 17:32 Re: Szukam podróżników :D

Ja swoja mecze codziennie na 4x4L bo na H czasami nie daje rady ;-)
Ma magiczna rozdzka wie czego od niej chce,
Wysmienicie zna moj gust - oczy, buzka, biust....
Avatar użytkownika
anirad
Stały Bywalec
 
 
Posty: 483
Wiek: 48
Dołączył: 14 paź 2006, 18:39
Lokalizacja: Ha'il Saudi Arabia
Reputacja: 76
Poczciwy

MężczyznaPostNapisane przez Bezimienny Gnom » 24 maja 2014, 18:56 Re: Szukam podróżników :D

Anirad no nie każdy może mieć tak dobrze, jak Ty :P :D
Avatar użytkownika
Bezimienny Gnom
Początkujący
 
 
Posty: 15
Wiek: 49
Dołączył: 13 kwi 2014, 15:26
Reputacja: 4
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez anirad » 26 maja 2014, 10:45 Re: Szukam podróżników :D

no wiem...a szkoda. szalenstwa 4x4 na pustyni kazdy milosnik czterech kolek powinien zaznac.....
Ma magiczna rozdzka wie czego od niej chce,
Wysmienicie zna moj gust - oczy, buzka, biust....
Avatar użytkownika
anirad
Stały Bywalec
 
 
Posty: 483
Wiek: 48
Dołączył: 14 paź 2006, 18:39
Lokalizacja: Ha'il Saudi Arabia
Reputacja: 76
Poczciwy

MężczyznaPostNapisane przez edmun » 18 wrz 2014, 14:02 Re: Szukam podróżników :D

Hej. Gdyby na swieta Bozego Narodzenia jakas wyprawa sie szykowala to chyba bylbym z zona chetny. Ostatnio wdrapalismy sie na Ben Nevis (mozna sie nawet zmeczyc), pol roku temu prawie udalo nam sie na Scaffel Pike wejsc (bylismy chyba 20 minut od szczytu ale deszcz meczacy przez caly dzien w koncu dal za wygrana i trzeba bylo schodzic bo widocznosc zerowa a ciuchy juz ledwo dawaly rade).
Avatar użytkownika
edmun
Stały Bywalec
 
 
Posty: 444
Dołączył: 27 paź 2011, 19:06
Reputacja: 48
Pokojowy

KobietaPostNapisane przez haworcja » 28 wrz 2014, 19:03 Re: Szukam podróżników :D

ekstra! do tej pory byłam tu tylko na Snowdonii i Malvern Hills, jeśli chodzi o góry w UK. Czyli na święta siedzicie w domu, ale nie chcecie "siedzieć"? jak coś by zatem się pisało, to chętnie, czy to wyprawa w góry lub gdziekolwiek... ja jestem za :)
Świadomość - kluczem do wszystkiego.

haworcja
Początkujący
 
 
Posty: 45
Wiek: 38
Dołączyła: 8 cze 2012, 20:58
Reputacja: 14
Neutralny

KobietaPostNapisane przez GIWI » 29 wrz 2014, 12:23 Re: Szukam podróżników :D

Hej. Wystarcza 4-5 osob i juz mozna wyjechac w weekend. Chetnie dolacze do wypadu poza miasto blizej lub dalej. W swieta tez byloby wspaniale gdzies wyprawic sie.
W Midlands jest wiele palacow z parkami i ogrodami np. Shugborough Hall. Moze w najblizszy weekend ktos bylby chetny zwiedzic w/w obiekt National Trust/ Narodowe Dziedzictwo/oraz obcowac z natura wokol palacu.Ta natura to zwykle wielki park, las ,jezioro lub rzeczka, ogrod ,fontanna..To wypad na pol dnia w niedziele.

GIWI
Rozeznany
 
 
Posty: 179
Dołączyła: 27 sie 2011, 18:01
Reputacja: 16
Neutralny

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do TOWARZYSKIE

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników
cron