Przybywam w poniedziałek i

Przedstaw się innym użytkownikom naszego forum i napisz jak do nas trafiłaś/eś.

MężczyznaPostNapisane przez carter » 6 lip 2012, 15:05 Przybywam w poniedziałek i

Witam,
Mam na imię Kamil, w poniedziałek wieczorem mam lot do Birmingham, szukam pracy wakacyjnej, ale najpierw muszę mieć gdzie przespać.
Czy może ktoś napisać gdzie warto szukać pokoju? Albo da jakieś wskazówki które dzielnice omijać, albo na co zwracać uwagę? Czy lepiej na skraju miasta, czy w centrum? Co prawda studiuję elektronikę i mam uprawnienia elektryczne, ale nie sądzę żebym mógł znaleźć coś w zawodzie więc pewnie jakaś praca przy produkcji albo fizyczna. Dobrze mówię po angielsku.

Pozdrawiam

carter
Początkujący
 
 
Posty: 24
Dołączył: 6 lip 2012, 15:03
Reputacja: 0
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez adamskibham » 6 lip 2012, 16:31 Re: Przybywam w poniedziałek i

carter, z kad z polski jestes??

adamskibham
Początkujący
 
 
Posty: 12
Dołączył: 16 cze 2012, 14:08
Reputacja: 9
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez carter » 6 lip 2012, 16:56 Re: Przybywam w poniedziałek i

Z Albigowej, w okolicach Rzeszowa, od 3 lat studiuje w Krakowie.

carter
Początkujący
 
 
Posty: 24
Dołączył: 6 lip 2012, 15:03
Reputacja: 0
Neutralny

KobietaPostNapisane przez vanilia » 6 lip 2012, 20:44 Re: Przybywam w poniedziałek i

Hej Kamil. Radzę Ci unikać takich dzielnic jak West Bromwich Handsworth Sparkhill Sparkbrook Small Heath Balsall Heath Lozells Newtown Saltley itp tam mieszka najwięcej Pakustańców Hindusów i Murzynów itp. Myślę, że najlepiej poszukaj pokoju w dzielnicach tj Erdington Sutton Coldfield Sheldon Acocks Green Yardley. Jeśli codzi o pracę to napisz CV po angielsku i może uda Ci się znaleźć coś w zawodzie. Pozdrawiam i powodzenia. Jakbyś miał jakieś pytania to chętnie pomogę.
"Wielkie rzeczy nie powstają w wyniku impulsu, a w wyniku poskładania małych rzeczy w jedną całość."- Vincent Van Gogh
Avatar użytkownika
vanilia
Zadomowiony
 
 
Posty: 684