Zasady Ryanair dla dziecka

Rodzina, dzieci i ich wychowanie, sprawy związane z codziennym życiem rodziców.

KobietaPostNapisane przez sandru$ » 18 lut 2013, 22:16 Re: Zasady Ryanair dla dziecka

Dokladnie tak jak pisze fili88, nie stresuj sie i nie zwracaj uwagi na innych ludzi wszystko rob spokojnie tak jakbyscie byli sami (Ty i dziecko) na odprawie czy w samolocie ludzie potrafia byc podli szczegolnie Ci co dzieci nie maja:)
Wole być szczera i bezczelna, niż miła i zakłamana :)
Avatar użytkownika
sandru$
Rozeznany
 
 
Posty: 120
Dołączyła: 13 paź 2008, 19:35
Reputacja: 20
Pokojowy

KobietaPostNapisane przez fili88 » 19 lut 2013, 08:42 Re: Zasady Ryanair dla dziecka

sandru$ napisał(a):Dokladnie tak jak pisze fili88, nie stresuj sie i nie zwracaj uwagi na innych ludzi wszystko rob spokojnie tak jakbyscie byli sami (Ty i dziecko) na odprawie czy w samolocie ludzie potrafia byc podli szczegolnie Ci co dzieci nie maja:)


Tak, ja nie doświadczylam jeszcze tego chociaż jak bylam w ciazy i to widocznej nikt nie chciał,mi pomoc wsadzić walizki do góry. I widziałam kobiety z dziecmi którympomagalam bo mi było ich żal np 2 dzieci, 3 bagaże wózek i ze wszystkim same, a ludzie jeszcze źli,ze zablokowała kolejkę by wózek złożyć. Nie wiem czemu ale nasz naród jest bardzo niechętny do pomocy. Obgadac każdego potrafimy, ale pomóc to juz nikomu....jesli musisz to chodź z dzieckiem po samolocie jak krzyczy i nie mozesz jej/jego uspokoić to sie nie denerwuj to dziecko. Jesli innym przeszkadza to mogli sobie zabukowac bilet w business class a nie tanich liniach :-)

fili88
Początkujący
 
 
Posty: 13
Dołączyła: 7 sty 2013, 18:57
Reputacja: 0
Neutralny

KobietaPostNapisane przez LadyHekate » 20 lut 2013, 22:58 Re: Zasady Ryanair dla dziecka

fili88 napisał(a):.jesli musisz to chodź z dzieckiem po samolocie jak krzyczy i nie mozesz jej/jego uspokoić to sie nie denerwuj to dziecko. Jesli innym przeszkadza to mogli sobie zabukowac bilet w business class a nie tanich liniach :-)


dokladnie- ja zawsze tak powtarzam :)
czesto obok mnie jakies kobiety siedza i mowia: oj te dzieci tak wyja, albo : o patrz jaka mam grzeczna wnusie, tamte sie wydzieraja a ona usmiechnieta... :neutral:

przeciez to indywidualna sprawa kazdego dziecka- i dziecko ma w nosie to, ze komus to nie odpowiada :wink: zle sie czuje, boi sie , jest senne- ma prawo to okazac, a tylko poprzez placz umie to wyrazic.

Ja lecac z dzieckiem do PL spotykalam sie z pomoca w zlozeniu wozka itp...
raz bylo tak, ze nikt nie chcial mi pomoc a nie potrafilam juz bagazu niesc, a Coreczke mialam w nosidelku (odradzam- potwornie ciezkie na dluzsza mete) to jakas dziewczyna swojego chlopaka wrecz szarpala zeby mi pomogl :lol:
Avatar użytkownika
LadyHekate
Rozeznany
 
 
Posty: 160
Wiek: 30
Dołączyła: 27 kwi 2011, 18:22
Reputacja: 16
Neutralny

KobietaPostNapisane przez P880920 » 4 mar 2013, 23:30 Re: Zasady Ryanair dla dziecka

fili88 napisał(a):Zmienisz nazwisko? A to tak można? Wiesz ja tez byl zrobiła z chęcią cos w tym kierunku, ale myslalam ze jedynym wyjściem jest ślub cywilny. Nie wiedzialam, ze od tak można zmienić nazwisko. Jak to planujesz zrobic?

Dodano: -- 16 lut 2013, 13:55 --

Co do aktu urodzenia to moj partner wraca szybciej niż ja, ale poprosze go, zeby wysłał mi jedna z kopii aktu urodzenia i tyle, ale bylam naprawdę tym zaskoczona.


Nazwisko mozna zmienić online bo tutaj w uk związek partnerski jest traktowanypodobnie jak małżeński , płaci sie jakies śmieszne pieniążki i mozna zmienić dają certyfikat zmiany itp. . Tutaj jest strona http://www.ukdps.co.uk/

No i co do aktu urodzenia znów sie przydał , oczywiście celnik w Polsce i podczas przylotu do polski i wylotu z polski przez 10 min przyglądał małej paszport patrzył na moj dowód a potem " czy to pani dziecko" ? Ehheh tylko mu podalam ten akt urodzenia bo kolejny raz nie chciało mi sie produkować:/

P880920
Raczkujący
 
 
Posty: 57
Wiek: 31
Dołączyła: 11 lut 2011, 22:31
Lokalizacja: Shard End
Reputacja: 6
Neutralny

KobietaPostNapisane przez fili88 » 6 mar 2013, 22:05 Re: Zasady Ryanair dla dziecka

Nie strasz mnie. Ja jutro lece z Bydgoszczy do Birmingham. Moj partner wrócił tydzien wcześniej i przesłał mi juz akt urodzenia. Dzięki za stronie popatrze bo juz tez jestem tym zmeczona. Musze cos zrobic w tym kierunku. Tym razem lecę sama po raz pierwszy i mam nadzieje, ze sobie poradzę.

Dodano: -- 6 mar 2013, 22:06 --

Nie strasz mnie. Ja jutro lece z Bydgoszczy do Birmingham. Moj partner wrócił tydzien wcześniej i przesłał mi juz akt urodzenia. Dzięki za stronie popatrze bo juz tez jestem tym zmeczona. Musze cos zrobic w tym kierunku. Tym razem lecę sama po raz pierwszy i mam nadzieje, ze sobie poradzę.

fili88
Początkujący
 
 
Posty: 13
Dołączyła: 7 sty 2013, 18:57
Reputacja: 0
Neutralny

KobietaPostNapisane przez Daria89 » 8 kwi 2013, 13:23 Re: Zasady Ryanair dla dziecka

Witam :) Jestem już po pierwszym locie z moim 5 miesięcznym synkiem;) Lot zniósł super :) Do Francji jak lecieliśmy to start przespał a lądowanie go nie ruszyło;) Z powrotem przespał i start i lądowanie :) Co do ludzi i pomocy to byłam bardzo mile zaskoczona, ponieważ pomogli mi i z wózkiem i z walizką. Obsługa lotniska London Luton też super bo na odprawę tą pierwszą wpuścili nas bez kolejki, później już miałam pierwszeństwo. W samolocie też co obsługa przechodziła to pytała czy wszystko ok :) Naprawdę jestem mile zaskoczona;) Jeżeli chodzi o inne nazwisko to nikt nie zrobił z tego problemu i nikt nie chciał aktu urodzenia :) Teraz już wiem że mogę częściej latać z małym do rodziców bez żadnych problemów :D

Daria89
Przyczajony
 
 
Posty: 4
Dołączyła: 30 gru 2012, 12:18
Reputacja: 0
Neutralny

KobietaPostNapisane przez onka79 » 9 wrz 2014, 13:30 Re: Zasady Ryanair dla dziecka

Witam! Leciał ktoś może ostatnio Ryanairem na nowych zasadach z dzieckiem? Chodzi mi czy faktycznie można wziąć dla maluszka torbę do 5 kg i 2 sztuki rzeczy - ja chciałabym wziąć wózek głęboki, czyli gondolę i fotelik samochodowy i nie wiem czy tak można, gdzie to trzeba oddać itp itd. Może ktoś pomóc? ;-)

onka79
Początkujący
 
 
Posty: 18
Dołączyła: 19 maja 2011, 17:04
Reputacja: 0
Neutralny

KobietaPostNapisane przez karmelek » 9 wrz 2014, 14:52 Re: Zasady Ryanair dla dziecka

http://www.ryanair.com/pl/warunki-dotyczace-podrozy/regulations-cabinbaggage/
Co do wózka i fotelika nie znalazłam informacji. My dopłacaliśmy po 10L w każda stronę za fotelik i bez problemu mogliśmy wziąć i wózek i fotelik (jedno z nich było w ramach biletu drugie płatne dodatkowo).
♥ ♥ ♥ Bycie mamą to najcięższa praca i największa radość ♥ ♥ ♥

karmelek
Rozeznany
 
 
Posty: 189
Wiek: 35
Dołączyła: 30 paź 2007, 08:47
Reputacja: 27
Pokojowy

KobietaPostNapisane przez Polina » 15 paź 2014, 11:52 Re: Zasady Ryanair dla dziecka

Nie można zmienić nazwisko na akcie urodzenia , ale tutaj, w Wielkiej Brytanii, możesz to zrobić poprzez czyn ankiecie - http://www.ukdeedpolloffice.org/how-to- ... e-with-us/ . Ta strona nie jest tańsze , niżwymienione powyżej. :wink:

Polina
Przyczajony
 
 
Posty: 1
Dołączyła: 15 paź 2014, 11:42
Reputacja: 0
Neutralny

Poprzednia strona

  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Ostatni post
Powrót do RODZINA I DZIECKO

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników