Virgin Broadband

Dyskusje na temat komputerów(hardware, software, internet..), telefonów, oraz innego sprzętu elektronicznego. Problemy z działaniem, opinie, porady itp

MężczyznaPostNapisane przez Profes79 » 27 kwi 2007, 17:07 Virgin Broadband

Pytanie: czy tylko ja mam klopoty ostatnio czy caly Virgin sie chrzani? Od okolo miesiaca mam ciagle problemy z netem - albo wiesza sie modem i trzeba go restartowac (srednio co pol godziny a potrafi i co 30 sekund - wtedy oczywiscie restartowanie sobie darowywuje), albo lezy transfer jakikolwiek. albo cos innego - zawsze cos co powoduje ze net nie dziala jak powinien.
Ostatnio jak tydzien mialem powazne problemy z transferem (jedyne co dzialalo to gg, nawet strony sie nie otwieraly) zadzwonilem na customer service (oczywiscie stary numer Telewestu bo podawane przez Virgin nowe numery nie dzialaja) , opieprzylem i cud - 15 minut pozniej net zaczal dzialac :)
Niemniej jednak nie wiem czy to problem moj wynikajacy np. z obszaru zamieszkania, problem wynikajacy tylko z mojego lacza czy problem ogolny - jak znowu do nich zadzwonie w poniedzialek to chcialbym wiedziec czym im grozic... (wezwac inzyniera, powalczyc o obnizenie oplat czy poslac ich do wszystkich diablow i poszukac innego providera)

Profes79
Rozeznany
 
 
Posty: 142
Wiek: 44
Dołączył: 16 gru 2006, 20:01
Lokalizacja: LOdz, POlska
Reputacja: 0
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez Adam » 27 kwi 2007, 17:11 Re: Virgin Broadband

U mnie dziala ok
Raz tylko nie bylo netu, ale wylaczylem modem na chwilke i juz jest dobrze.
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Adam
Administrator
 
 
Posty: 769
Dołączył: 12 mar 2006, 18:45
Lokalizacja: Birmingham
Reputacja: 33
Pokojowy

KobietaPostNapisane przez emcia04 » 27 kwi 2007, 19:19 Re: Virgin Broadband

my mamy ten broadband 1.5 miesiaca i na razie bez zadnych problemow
Zycie jest za krotkie zeby sie za siebie ogladac

emcia04
Rozeznany
 
 
Posty: 207
Wiek: 40
Dołączyła: 17 sty 2007, 10:56
Lokalizacja: Chelmsley Wood
Reputacja: 0
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez kodi » 28 kwi 2007, 00:14 Re: Virgin Broadband

Profes79, ten sam problem mielismy...

nawet dwa dni netu nie bylo wcale...

ale od czego sa sasiedzi :)
The_Saints_Are_Coming
Avatar użytkownika
kodi
Stały Bywalec
 
 
Posty: 355
Wiek: 44
Dołączył: 1 sty 2007, 22:11
Lokalizacja: ERDINGTON
Reputacja: 0
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez Shon » 28 kwi 2007, 00:21 Re: Virgin Broadband

no wlasnie masz WIFI moze niezabezpieczone moze ktos od ciebie ciagnie ? a sasiadow kupa :)
cytat:
Ostatnio wywalili mnie z księgarni za przestawienie wszystkich Biblii do działu "Fantastyka"...

Obrazek
Avatar użytkownika
Shon
Zadomowiony
 
 
Posty: 957
Wiek: 52
Dołączył: 3 sie 2006, 07:10
Lokalizacja: B&ham
Reputacja: 0
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez Profes79 » 28 kwi 2007, 12:43 Re: Virgin Broadband

Shon: ja mam kabel wiec teoretycznie nie ma takiej mozliwosci. Tez sie zastanawialem czy sie ktos nie podpial ale zeby to sprawdzic musieliby ruszyc inzyniera. Powoli zaczynam dojrzewac... :evil:

Profes79
Rozeznany
 
 
Posty: 142
Wiek: 44
Dołączył: 16 gru 2006, 20:01
Lokalizacja: LOdz, POlska
Reputacja: 0
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez wsiaz » 28 kwi 2007, 13:11 Re: Virgin Broadband

u mnie tez tak bylo , ze modem sie wiesza i trzeba reset robic, srednio raz do dwoch na tydzien, wczesniej tego nie bylo.i u mnie idzie po kablu
Avatar użytkownika
wsiaz
Zadomowiony
 
 
Posty: 833
Dołączył: 23 sty 2007, 23:03
Reputacja: -1
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez p.lewandowski » 28 kwi 2007, 20:33 Re: Virgin Broadband

Po 1 sprawdz czy na komputerze nie masz zadnych wirusow (dokladnie), poniewaz moga one generowac taki ruch ktory obciaza w tak znaczacy stopniu lacze, iz powoduje wyzej opisany problem. Co do zawieszania sie modemu, moze miec na to wplyw ilosc polaczen (rowniez generowanych przez wirusy), lub jakosc lini.

Jesli nie jestes pewien czy na pewno z twoim komputerem jest wszystko ok sprobu przetestowac lacze na innym sprzecie, jesli wciaz bedzie dzialac zle, to dzwon po inzynierow z virgin, a oni nie skasua cie na pewno jesli to z ich winy i nie podnosisz falszywego alarmu :)

Osobiscie mialem problem z telefonem, to pojawili sie na drugi dzien.

Po za tym jestem osoba zadowolona z uslug virginmedia :)
Obrazek - Profil na golden line
Avatar użytkownika
p.lewandowski
Początkujący
 
 
Posty: 36
Wiek: 37
Dołączył: 20 paź 2006, 22:53
Lokalizacja: Birmingham, Aston
Reputacja: 0
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez Profes79 » 29 kwi 2007, 12:16 Re: Virgin Broadband

Po 1 sprawdz czy na komputerze nie masz zadnych wirusow (dokladnie), poniewaz moga one generowac taki ruch ktory obciaza w tak znaczacy stopniu lacze, iz powoduje wyzej opisany problem. Co do zawieszania sie modemu, moze miec na to wplyw ilosc polaczen (rowniez generowanych przez wirusy), lub jakosc lini.

Tez o tym myslalem i usunalem ewentualne wirusy najprostsza metoda (choc nie do konca zamierzona - format c,d,e... :( Mam Norton Antivir wiec zrobilem to tylko na wszelki wypadek.
Jesli nie jestes pewien czy na pewno z twoim komputerem jest wszystko ok sprobu przetestowac lacze na innym sprzecie, jesli wciaz bedzie dzialac zle, to dzwon po inzynierow z virgin, a oni nie skasua cie na pewno jesli to z ich winy i nie podnosisz falszywego alarmu

Nie mam innego sprzetu a musialbym go miec pod reka bo te skoki transferu sie zdarzaja o roznych porach.

Profes79
Rozeznany
 
 
Posty: 142
Wiek: 44
Dołączył: 16 gru 2006, 20:01
Lokalizacja: LOdz, POlska
Reputacja: 0
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez Adam » 29 kwi 2007, 13:19 Re: Virgin Broadband

A może uzywasz jakis programow p2p? i one ci spowalniaja net?
Avatar użytkownika
Adam
Administrator
 
 
Posty: 769
Dołączył: 12 mar 2006, 18:45
Lokalizacja: Birmingham
Reputacja: 33
Pokojowy

MężczyznaPostNapisane przez p.lewandowski » 29 kwi 2007, 13:27 Re: Virgin Broadband

Tak czy inaczej zadzwon do virgin, a oni juz powinni ci pomoc. Tzn Podadza ci instrukcje w jaki sposob mozesz usunac problem, lub znalesc przyczyne, co nawet wtedy gdy nie zadziala sprawi to ze beda musieli bezplatnie wyslac inzynierow :)
Obrazek - Profil na golden line
Avatar użytkownika
p.lewandowski
Początkujący
 
 
Posty: 36
Wiek: 37
Dołączył: 20 paź 2006, 22:53
Lokalizacja: Birmingham, Aston
Reputacja: 0
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez kodi » 30 kwi 2007, 00:28 Re: Virgin Broadband

Shon, nikt od nas nie ciagnie zalozylem haslo....

2 dni nie bylo netu u nas i u sasiada tez :D

ale na szczescie u nastepnego sasiada byl :mrgreen:

testowane na paru kompach resetowany ruter i moem bez rezultatow

jak nat nam właczyli to i u sasiada tez wlaczyli :mrgreen:
The_Saints_Are_Coming
Avatar użytkownika
kodi
Stały Bywalec
 
 
Posty: 355
Wiek: 44
Dołączył: 1 sty 2007, 22:11
Lokalizacja: ERDINGTON
Reputacja: 0
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez Profes79 » 30 kwi 2007, 05:35 Re: Virgin Broadband

A może uzywasz jakis programow p2p? i one ci spowalniaja net?


Uzywam i wcale bym sie nie zdziwil gdyby spowalnialy. Wtedy jednak COS powinno dzialac - a nie dziala dokladnie nic. W koncu do licha to jest lacze 10MB - w Polsce mialem 512 i niemialem takich problemow - dwa miesiace zeszlego roku takze ich nie mialem.
I tak do nich zadzwonie :) Cos mi sie widzi ze gdzies jest schrzaniona instalacja w jakis sposob...Gdyby to bylo cos innego nie wariowaloby tak skokowo. Byl moment ze wedlug netu moglem sobie zegarek regulowac...

Dzieki za pomoc wszystkim :)

Profes79
Rozeznany
 
 
Posty: 142
Wiek: 44
Dołączył: 16 gru 2006, 20:01
Lokalizacja: LOdz, POlska
Reputacja: 0
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez Shon » 30 kwi 2007, 06:48 Re: Virgin Broadband

kurcze bo prawda jest taka ze na tym etapie przyczyn moze byc duzo i co najgorsze kilka czynnikow moze wplywac na szybkosc twojego zlacza

bo tak

modem
hab
kabel uszkodzenie
wirusy
programy od bezposredniej wymiany plikow
I sam dawca V.


no wiele mam nadzieje ze jak usuniesz problem to nam sie pochwalisz :)
cytat:
Ostatnio wywalili mnie z księgarni za przestawienie wszystkich Biblii do działu "Fantastyka"...

Obrazek
Avatar użytkownika
Shon
Zadomowiony
 
 
Posty: 957
Wiek: 52
Dołączył: 3 sie 2006, 07:10
Lokalizacja: B&ham
Reputacja: 0
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez p.lewandowski » 30 kwi 2007, 21:45 Re: Virgin Broadband

Uzywam i wcale bym sie nie zdziwil gdyby spowalnialy. Wtedy jednak COS powinno dzialac - a nie dziala dokladnie nic. W koncu do licha to jest lacze 10MB


Pamietaj ze 10MB masz na wejsciu. Na wyjsciu masz znacznie mniej, w momencie gdy programy P2P 'zapchaja' Ci wyjscie, to i sciaganie siadzie.

Pozatym ogromna ilosc polaczen jakie otwieraja takowe programy wplywa znaczonco na prace procesora w routerze (jakim jest modem virgin/telewest/ntl).


Aczkolwiek wpadl mi do glowy inny pomysl... Problem z serwerami DNS. GG laczy sie do serwera po adresie IP, natomiast gdy otweirasz strone, wymagane jest zapytanie do serwera DNS aby przetlumaczyc nazwe domeny na adres IP.

Sprawdz czy serwery dns w opcjach karty sieciowej masz ustawione na 'automatycznie', co pozwoli modemowi/routerowi przydzielic poprawne adresy serwerow DNS.
Obrazek - Profil na golden line
Avatar użytkownika
p.lewandowski
Początkujący
 
 
Posty: 36
Wiek: 37
Dołączył: 20 paź 2006, 22:53
Lokalizacja: Birmingham, Aston
Reputacja: 0
Neutralny

Następna strona

  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Ostatni post
Powrót do KOMPUTERY I ELEKTRONIKA