Jak zainstalować prosty program?

Dyskusje na temat komputerów(hardware, software, internet..), telefonów, oraz innego sprzętu elektronicznego. Problemy z działaniem, opinie, porady itp

MężczyznaPostNapisane przez soniac » 28 lut 2009, 21:37 Jak zainstalować prosty program?

Zakupiłem w Polsce program do przetłumaczenia języka Angielskiego na Polski i odwrotnie ( English translator xt profesional- PC CD ROM ) przy jego instalacji pojawił się problem. Już na początku instalowania komputer wyświetla mi informację że muszę wyzamykać wszystkie office itp. w moim kompie bo są otwarte, czy coś w tym rodzaju a ja nie mam zielonego pojęcia o co chodzi bo w komputerach jestem zielony.
Boję się kombinować sam bo właśnie jestem w trakcie pisania ważnego artykułu na moim laptopie w systemie OPEN OFFICE.ORG WRITER, i boję się że utracę coś przy tych zamykaniach. Mam też w komputerze MICROSOFT OFFICE WORD.
Bardzo proszę o wskazówki co mam zrobić aby uruchomić ten program i czy nie zagraża to utratom mych danych.
Mam windows xp.
dziękuję.
Avatar użytkownika
soniac
Rozeznany
 
 
Posty: 245
Dołączył: 24 cze 2007, 20:05
Reputacja: 0
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez micropositive » 28 lut 2009, 22:52 Re: Jak zainstalować prosty program?

jesli cos piszesz waznego na programach office wystarczy zapisac zmiany w dokumencie i najzwyczajnie zamknac program i po klopocie.instalacja powinna przebiec bez klopotu.

micropositive
Początkujący
 
 
Posty: 25
Dołączył: 16 cze 2007, 14:43
Reputacja: 0
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez soniac » 1 mar 2009, 14:59 Re: Jak zainstalować prosty program?

Dziękuje za pomoc ale nadal nie udało się.
wciąż ukazuje się dokładnie to na moim ekranie komputera:

,,ostrzeżenie 2502. aplikacje pakietu open office. org są uruchomione. zamknij wszystkie aplikacje pakietu openoffice. org oraz wyłącz openoffice. org - szybke uruchamianie i naciśnij przycisk ponów".


wyłączyłem komputer i włączyłem go na nowo włożyłem płytę cd z prgramem i NIC.