Strona 1 z 1

MOT - wytlumaczenie usterek

PostNapisane: 13 maja 2012, 11:19
przez moloqu
witam, znajomy byl na tescie i kilka szczegolow wyszlo wiec prosilbym o wytlumaczenie i nazwanie poszczegolnych usterek.

offside front anti-roll bar linkage has excessive play in a ball joint

nearside / offside rear sub-frame has excessive play in a pin/bush

nearside / offside rear seat belt anchorage prescribed area is excessively corroded

wielkie dzieki za naprowadzenie co dokladnie jest nie halo - fachowym i chlopskim jezykiem :)

oraz czy ktos zna kogos kto spawa tlumik? czy raczej jest to nie oplacalne i lepiej kupic nowy tlumik? i czy po zaklejeniu tejze dziury jakims poxipolem tester sie nie przywali?

pozdrawiam

Re: MOT - wytlumaczenie usterek

PostNapisane: 13 maja 2012, 21:48
przez grabelki1
Rob mot na lewo:-)

Re: MOT - wytlumaczenie usterek

PostNapisane: 13 maja 2012, 23:46
przez krisbrumm
1.przedni prawy łącznik drążka stabilizatora ma luz w sworzniu kulistym - jak w opisie.łącznik drążka ma sworzeń kulisty, który ma znaczny luz.
2.lewa tylna + prawa tylna tuleja ramy pomocniczej ma luz powyżej tolerancji- tuleje gumowo- metalowe tylnch mocowań "sanek" (pod silnikiem i skrzynią- zespala zawieszenie do nadwozia).
3.punkty mocowania do nadwozia tylnych (lewa i prawa) zapięć pasów bezpieczeństwa nadmiernie skorodowane- po prostu nadwozie nadmiernie skorodowane w miejscu mocowania zatrzasków do tylnych pasów bezpieczeństwa.
Tłumik możesz sobie zakleić - o ile tylko nie dmucha spalinami, to tester nie powinien sie przywalić.Spawanie tłumika raczej nie wchodzi w rachubę (o ile tylko nie jest w miarę nowy, ale pękł) z prostej przyczyny- rdzy spawać się nie da.

Re: MOT - wytlumaczenie usterek

PostNapisane: 14 maja 2012, 00:29
przez Guest
grabelki1 napisał(a):Rob mot na lewo:-)



pozniej jezdzij zlomem i stwarzaj zagrozenie zycia innych na drogach jak polowa polakow-debili, ktorzy chca zaoszczedzic kilka funtow.

Re: MOT - wytlumaczenie usterek

PostNapisane: 14 maja 2012, 13:28
przez ona79
Draco,,mylisz się kolego,90% polaków w Uk,jeżdzi dobrymi furami,na które oczywiście ich nie stać.Najniższa krajowa,ale bryka lepsza niż ma menager zarabiający 3 razy tyle. :grin:.Trzeba przecież raz na rok jechać nią do Polski!!!!!!!!!! :D.

Re: MOT - wytlumaczenie usterek

PostNapisane: 14 maja 2012, 19:50
przez moloqu
krisbrumm, dzieki wielkie :) troche mi naswietliles sytuacje.

pozdro

Re: MOT - wytlumaczenie usterek

PostNapisane: 17 maja 2012, 15:51
przez eric27
ona79 napisał(a):Draco,,mylisz się kolego,90% polaków w Uk,jeżdzi dobrymi furami,na które oczywiście ich nie stać.Najniższa krajowa,ale bryka lepsza niż ma menager zarabiający 3 razy tyle. :grin:.Trzeba przecież raz na rok jechać nią do Polski!!!!!!!!!! :D.



Dokładnie,mój znajomy ostatnio "zainwestował" 10 tyś. funtów w "mesia" bo jedzie na urlop na trzy tygodnie i Golfem to trochę "głupio" jechać.


Pozdrowionka dla wszystkich :D

Re: MOT - wytlumaczenie usterek

PostNapisane: 17 maja 2012, 16:37
przez Ivoneczka23
jestem po legalnym MOCiie...2 godziny szukali szukali i fige znalezli..wyjechałam przeszczesliwa a mam autko za 750 funa
takze moje autko jezdzi i ma sie dobrze
i zaden złomex to nie jest;)
jesli nie opłaca ci sie autorze robic auta kup se nowe taniej wyjdzie

Re: MOT - wytlumaczenie usterek

PostNapisane: 17 maja 2012, 18:43
przez Hunteros30
Będę z wami szczery, mam peugota 306 1.9 TD i złomem bym tego nie nazwał. rocznik 98 i co najlepsze elektronika zredukowana do minimum konieczne. I czy serio sądzicie że jak Polak w UK to już bez pasaciora lub beemki się nie obejdzie? heh, miałem MOT miesiąc temu i przeszedł bez problemu, ( 2 żarówki musiałem wymienić). A słyszełem o przypadku gdzie przegląd na lewo miał kosztować 80F a jak przyszło co do czego to pod pozorem zatrzymania kluczyków znajomy musiał zapłacić jeszcze 90 i sorry ale co najgorsze to fakt że to był Polski warsztat. Więc nie ma co jeździć na LEWE moty tylko wjechać na normalny, łba nie urwią a bynajmniej masz pewność że masz sprawne autko. Odebranie kwitku z listą napraw to też nie jest żadna ujma dla honoru bo na usunięcie usterek mamy 10 dni i później powtórny MOT gdzie sprawdzają tylko to co wymienione.

Re: MOT - wytlumaczenie usterek

PostNapisane: 18 maja 2012, 08:09
przez moloqu
Ivoneczka23 napisał(a):jestem po legalnym MOCiie...2 godziny szukali szukali i fige znalezli..wyjechałam przeszczesliwa a mam autko za 750 funa
takze moje autko jezdzi i ma sie dobrze
i zaden złomex to nie jest;)
jesli nie opłaca ci sie autorze robic auta kup se nowe taniej wyjdzie


hej, ja tez osobiscie mam autko miejskie za tygodniowke (98 rok), jezdze od wrzesnia i na przegladzie tylko klocki wyszly :)
bledy o ktorych napisalem dotycza pojazdu znajomego ktory zaplacil za autko 250f a naprawe w angielskim zakladzie wycenili na 360f :/ wiec z motem wyjdzie 400f. tez bylem zdania by oddac na zlom albo sprzedac za 150f i kupic inny no ale znajomy sie troche uparl.

a im mniej elektroniki szczegolnie w dieslach tym lepiej...

lewe przeglady mnie nie interesuja... nie chcial bym zeby wpadlo mi przez przednia szybe czyjes urwane kolo w samochodzie po takim wlasnie przegladzie....

pozdrawiam

Re: MOT - wytlumaczenie usterek

PostNapisane: 18 maja 2012, 21:22
przez Hunteros30
zapomniałem dodać że byłem nim 2 razy w Polsce. spalanie jakieś 5 litrów na 100 i szczerze mówiąc dotankowywać musiałem dopiero w niemczech. heh..stare ale jare