gry fabularne
Napisane przez poszukiwacz » 29 lip 2011, 09:24 Re: gry fabularne
-
- poszukiwacz
- Rozeznany
- Posty: 182
- Wiek: 40
- Dołączył: 25 gru 2009, 07:46
- Reputacja: 0
Napisane przez Pablo XIII » 29 lip 2011, 11:51 Re: gry fabularne
-
- Pablo XIII
- Raczkujący
- Posty: 86
- Wiek: 41
- Dołączył: 15 mar 2007, 15:04
- Reputacja: 0
Napisane przez poszukiwacz » 29 lip 2011, 12:23 Re: gry fabularne
-
- poszukiwacz
- Rozeznany
- Posty: 182
- Wiek: 40
- Dołączył: 25 gru 2009, 07:46
- Reputacja: 0
Napisane przez Pablo XIII » 29 lip 2011, 15:35 Re: gry fabularne
-
- Pablo XIII
- Raczkujący
- Posty: 86
- Wiek: 41
- Dołączył: 15 mar 2007, 15:04
- Reputacja: 0
Napisane przez poszukiwacz » 29 lip 2011, 16:33 Re: gry fabularne
spoko damy rade nie bedziemy utrudniac
Aznar bedziesz?
Dodano: -- 3 sie 2011, o 20:59 --
Hej wszyscy w piatek jak zwykle?
czesc pierwsza nowych bieglosci przed wami wszystkie kosztuja 300xp ale maja tez wymagania tak bedzie ciekawej - mi sie wydaje. Nazwy wymyslalem na bierzaco analizujac dzialanie tych atutow wiem moze byc smiesznie . W nawiasach przy nazwie sa wymagania jakie trzeba spelnic by wybrac dana bieglosc. A zatem:
AKROBATYKA - (zr 13) potrafisz wykonywac sztuczki akrobatyczne (wysportowanie). Testy trudnych zadan tego typu maja dwukrotnie mniejszczy PT.
CZUJNOSC - (spost. - 13) Trudniej cie zaskoczyc. Testy refleksu w sytuacji zaskoczenia maja 2x mniejszy PT.
ZWIERZECY MAGNETYZM - (wiarygod. - 13) Testy okreslajace czy niemagiczne, dzikie bestie (zwierzeta) nas zaatakuja wykonywane sa z PT4
ZEW PANA - istoty, ktore przywolujesz sa potezniejsze (szczegoly do uzgodnienia)
WALKA NA SLEPO(spostrzegawczosc 14) - PT wynikajace z walki w ciemnosciach lub z bycia oslepionym sa jest 2x mniejsze.
WARZENIE MIKSTUR (alchemia 5)- uzywajac labolatorium alchemicznego, potrafisz tworzyc magiczne specyfiki (to jak zaklecie wiec mozesz stracic punkty duszy). Ponadto tworzenie zwyklych wywarow etc jest latwiejsze o 1.
ROZPLATANIE -(refleks 15) jesli zabijemy wroga, mozemy ponowic akcje ataku przeciwko nastepnemu przeciwnikowi, ktory znajduje sie w naszym zasiegu (nie mozna wykonac zadnego ruchu)
MAG BITEWNY (wybrany orez 4) - kary wynikajace z rzucania zaklec w pospiechu sa zmniejszone o 5.
NASYCANIE MAGIA (um. tworzenie magicznych przedmiotow 3)- tworzenia magicznych przedmiotow ma dla ciebie PT mniejszy o 3
UPARTY - ignorujesz pierwsze 2 PT wynikajace z ran.
POSWIECENIE (okultyzm 5)- uzywajac nekromancji, mozesz zwiekszyc moc zaklecia (tak jakby mial dodatkowe punkty sucesu)zadajac sobie (lub komus innemu np poprzez poswiecenie) obrazenia. Im wieksze tym zaklecie potezniejsze. Reguly dotyczace zwiekszonej mocy zaklecia w podreczniku s.131 "punkty sukcesu"
WYTRZYMALOSC (wytrwalosc 14) - testy zmeczenia/glodu itp latwiejsze o 2
DALEKI STRZAL - kula wystrzelona z twej broni niesiona jest reka jedynego (lol). Zasieg broni dystansowej zwiekszony jest u ciebie o 1/4
SKONCENTROWANY UMYSL (opanowanie 14)- Potrafisz szybciej i latwiej sie wyciszyc. Wykonujac Rytual wyciszenia s.129 PT Opanowania jest zmniejszony o polowe, a wyciszenie uzuskujesz w 2x krotszym czasie
ROZTARGNIONY MAG - PT unikania twoich zaklec jest wieksze o 2 ale testy utraty duszy trudniejsze o 2.
KRYTYCZNE CIECIE (wybrany orez 7)- szansa krytyka w wybranej grupie broni w starciu zwiekszona o 1 (19-20) 19 nie jest automatycznym trafieniem,
SPECJALIZACJA W OREZU (wybrany orez 4)- wybrana bron (kategoria) w naszych rekach ma przebicie wieksze o 2
PRECYZYJNY STRZAL (bron dystansowa 4)- celujac do wroga zaangazowanego w walke nie ryzykujesz trafienia w inny cel (chyba ze przy krytycznym pudle)
WALKA TARCZA - uzywasz tarczy jak broni (zasieg zalezny od wielkosci tarczy zwarcie/bliski) zadajesz obrazenia o jeden nizsze chyba ze uzywasz specjalnej tarczy (kolce/ostre krawedzie itd)
ODPEDZENIE ZLA(musisz uzyc krzyza, Wiara 14) - zwiekszasz liczbe punktow sukcesu podczas stosowania modlitw o 1,2 lub 3 w zaleznosci od modlitwy.
W przypadku porazki otrzymujesz 1/2 lub 3 punkty zmeczenia.
UTALENTOWANY BOKSER (sila 14)- twoje ataki bez broni zadaja normalne obrazenia
SILNA WOLA - testy unikniecia zaklecia sa latwiejsze o 2
URODZONY DOWODCA (Autorytet 14)- mozesz przekonac okreslona grupe ludzi aby sluchali twoich rozkazow. Wykonujesz test Autorytetu z PT rownym ilosci ludzi nad jakimi chcemy przejac kontrole. Udany oznacza ze na krotki czas wybrana osoba
zachowuje sie takby miala z toba wiezi 3. PT testu jest wiekszy jesli oddzialowujemy na kogos o wysokim statusie.
Chlop/mieszczanin, podstawowy
PT = 0, kawaler = PT 1, baron PT = 3, hrabia PT =5. Dziala tylko na osoby o tym samym lub nizszym statusie.
NIeudany test nie moze byc ponowiony przez nastepne 24h.
KAWALERZYSTA (jezdziectwo 3, dowlna bron dystansowa 3)- testy strzelectwa z grzbietu konia sa 2x latwiejsze
SZYBKIE DOBYCIE - dobywasz przedmioty (w tym bronie lekkie/srednie) jako akcja darmowa.
PAKT(przyspieszone zaklecie)(okultyzm 5) - zawierasz umowe z istota z innego planu. Za dobrowolne zrzeczenie sie punktow duszy mozesz rzucic zaklecie natychmiast, nie potrzebujesz zadnych materialow, lecz nadal musisz inkantowac. Deviria jednak zawsze probuje cie oszukac, chcac zagarnac wiecej duszy niz przewidywala to umowa. Musisz wykonac test okultyzmu oparty na Wytrwalosci z PT rownym PT
zaklecia lub stracisz dodatkowe 2 punkty duszy.
-
- poszukiwacz
- Rozeznany
- Posty: 182
- Wiek: 40
- Dołączył: 25 gru 2009, 07:46
- Reputacja: 0
Napisane przez shiro » 15 lis 2011, 14:41 Re: gry fabularne
Potrzebujemy 4tego gracza/czki do gry w Deathwatch. Jestesmy dopiero po jednej przygodzie w ten system wiec teraz by byl najlepszy czas aby dolaczyc nawet jesli nie jestes obeznany w swiecie warhammera 40k. System jest super ale sami nadal sie go uczymy. Z dotychczasow obserwacji znajomosc systemu AD&D 3,5 w zwyz tez jest wystarczajaca gdyz deathwatch uzywa bardzo podobnych talentow i systemow.
Gramy co tydzien z piatki od 20:00 do 2-3 rano. Miejsce gry - erdington albo kings heath, ale mozemy sie dogadywac, jestesmy w koncu samochodami.
Jakiekolwiek pytania kierowac tu, na priv albo na ikkake (at) gmail com
-
- shiro
- Raczkujący
- Posty: 63
- Dołączył: 7 mar 2011, 13:47
- Lokalizacja: Birmingham
- Reputacja: 0
Napisane przez Szelest » 3 paź 2012, 20:31 Re: gry fabularne
-
- Szelest
- Raczkujący
- Posty: 50
- Dołączył: 22 sie 2012, 18:07
- Reputacja: 0
Napisane przez shiro » 3 paź 2012, 20:44 Re: gry fabularne
Wysylam ci maila kontaktowgo na privie, odezwij sie to pogadamy
-
- shiro
- Raczkujący
- Posty: 63
- Dołączył: 7 mar 2011, 13:47
- Lokalizacja: Birmingham
- Reputacja: 0
Napisane przez Szelest » 3 paź 2012, 20:50 Re: gry fabularne
-
- Szelest
- Raczkujący
- Posty: 50
- Dołączył: 22 sie 2012, 18:07
- Reputacja: 0
Napisane przez ollofeli » 21 lis 2012, 17:46 Re: gry fabularne
w planszówki też cisne.
yo
Dodano: -- 24 lis 2012, 15:59 --
pewnie nikt tu juz nie zaglada...
jesli to komus pomoze w zabraniu glosu, to:
Zew Cthulhu
Wampir: Maskarada i inne ze swiata mroku
Dzikie Pola
Amber
Srodziemie
Cyberpunk 2020
StarWars
Warhammer
Kult
D&D
(moze ktos pamieta Strefe Smierci z MiMa)
- te systemy prowadzilem. Gram juz ponad 15 lat.
Pisze scenariusze, tworze systemy i swiaty do jednostrzalowek.
bralem udzial w wielu zjazdach rpgowcow.
organizowalem konkursy i gry terenowe.
Uwielbiam RPG!
Nosz odezwijcie sie!!! hehehehe
-
- ollofeli
- Przyczajony
- Posty: 1
- Dołączył: 29 cze 2012, 08:56
- Reputacja: 0
Napisane przez DeusExMachina » 24 lis 2012, 19:39 Re: gry fabularne
-
- DeusExMachina
- Początkujący
- Posty: 38
- Dołączyła: 17 paź 2010, 00:04
- Lokalizacja: GB
- Reputacja: 0
Napisane przez pike83 » 2 maja 2014, 18:27 Re: gry fabularne
-
- pike83
- Przyczajony
- Posty: 2
- Dołączył: 2 maja 2014, 18:06
- Reputacja: 0
Napisane przez poszukiwacz » 15 sie 2017, 09:30 Re: gry fabularne
-
- poszukiwacz
- Rozeznany
- Posty: 182
- Wiek: 40
- Dołączył: 25 gru 2009, 07:46
- Reputacja: 0
Napisane przez MockingSoul » 7 paź 2017, 21:31 Re: gry fabularne
-
- MockingSoul
- Początkujący
- Posty: 38
- Dołączyła: 28 lut 2011, 00:33
- Reputacja: 0
Napisane przez Shatake » 27 paź 2017, 17:36 Re: gry fabularne
-
- Shatake
- Przyczajony
- Posty: 1
- Dołączył: 27 paź 2017, 17:27
- Reputacja: 0
Powrót do HYDE PARK