Niesprawny wodomierz

Rozmowy na temat mieszkań o tym jak mieszkacie, jakie dzielnice polecacie itd...

MężczyznaPostNapisane przez takija » 4 lut 2015, 12:37 Niesprawny wodomierz

Siemka. Podejrzewam że wodomierz w moim flacie jest niesprawny. Na dwie osoby ok. 1m3 dziennie zużycia wody! Zgłosiłem do South S. Water, nie wyślą inspektora i umywają ręce odsyłając do lanlorda, a normalne lanlord też ma to w ... A mi pozostaje płacić ok 46 funcików za miesiąc. Jak to ogarnąć, może ktoś miał podobną sytuację?

takija
Przyczajony
 
 
Posty: 9
Wiek: 48
Dołączył: 1 lip 2011, 12:55
Lokalizacja: W Brom
Reputacja: 0
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez AdamBoltryk » 5 lut 2015, 09:03 Re: Niesprawny wodomierz

Zależy gdzie ten wodomierz jest zainstalowany. Jeśli jest to główny wodomierz na przyłączu do budynku to jest to sprawa dostawcy wody. Jeśli jest to wodomierz wewnątrz budynku (Landlord sobie podzielił dom na flaty) to jest to jego sprawa. Komu płacisz za Wodę? Landlordowi, czy bezpośrednio do South S. Water?

Pozdrawiam

AdamBoltryk
Wtajemniczony
 
 
Posty: 2527
Dołączył: 6 gru 2008, 12:19
Reputacja: 183
SzanowanySzanowany

MężczyznaPostNapisane przez takija » 5 lut 2015, 09:25 Re: Niesprawny wodomierz

Płacę bezpośrednio do South Staff. I tu jest problem dostawca wody nie chce pomóc a lanlord mówi że wodomierz w porządku. Chciałbym sam zapłacić za sprawdzenie ale oczywiście nie mój chałupa i nic nie mogę zrobić, chociaż rachunki na mnie. Dziś próbuję uderzyć do Citizena.

takija
Przyczajony
 
 
Posty: 9
Wiek: 48
Dołączył: 1 lip 2011, 12:55
Lokalizacja: W Brom
Reputacja: 0
Neutralny


Powrót do MIESZKANIE