Pekajaca skora rak

O zdrowiu, waszych doświadczeniach ze służba zdrowia w UK, pomoc w znalezieniu lekarzy...

KobietaPostNapisane przez Saksa » 10 lut 2014, 16:05 Pekajaca skora rak

Witam
Co roku w okresie poznej jesieni-zimy mam straszny problem ze skora rak:( skora najpierw robi sie zaczerwieniona a po paru doslownie dniach peka, pojawiaja sie czerwone pekniete linie ktore okropnie szczypia:( I tak non stop do wiosny a na wiosne problem znika kompletnie. Jestem u lekarza co roku ale w ich opinii zawracam tylko glowe kaza nawilzac a ja nawilzam ale to nic komletnie nie pomaga:(wszelkie kremy do rak dostepne w sklepach nie pomagaja a kremy nivea wrecz pogarszaja sprawe, e45 tez nie dziala jedyne co mi w miare pomaga to hydrocortisone cream ale ten mozna stosowac tylko 7 dni. Prosze czy ktos z Was moze polecic mi jaks konkretna masc lub czy ktos z Was wie jakie sa skutki stosowania hydrocortisone dluzej niz sie powinno? Zywa masakara z tymi moimi dlonmi:(

Saksa
Początkujący
 
 
Posty: 25
Dołączyła: 13 lis 2013, 13:57
Reputacja: 16
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez Przemek78 » 10 lut 2014, 19:05 Re: Pekajaca skora rak

spróbuj wazeliny u mnie działa.
Avatar użytkownika
Przemek78
Rozeznany
 
 
Posty: 139
Wiek: 46
Dołączył: 13 maja 2007, 17:01
Lokalizacja: Oldbury
Reputacja: 21
Pokojowy

KobietaPostNapisane przez Gaba76 » 10 lut 2014, 19:51 Re: Pekajaca skora rak

też mam problem ze skórą rąk i w takich przypadkach jak opisujesz używam maści linomag
a na co dzień tego kremu http://www.ebay.co.uk/itm/2-X-Creighton ... 540410ed93 z tym że ja go kupuję w home bargains'ie za 99p - mi bardzo pomaga o ile używam go regularnie po każdym myciu rąk :)
Gaba i czasami Rafii ;)

"Hate something? Change something... Make something better."
Avatar użytkownika
Gaba76
Stały Bywalec
 
 
Posty: 339
Wiek: 47
Dołączyła: 1 wrz 2011, 21:33
Lokalizacja: Tipton
Reputacja: 49
Pokojowy

KobietaPostNapisane przez Ela Eriska » 11 lut 2014, 09:42 Re: Pekajaca skora rak