Czarna Lista Nieuczciwych

Możecie zaproponować jakieś forum, opinie, zmiany...

Czy uwazasz ze na forum powinna powstac moderowana lista nieuczciwych lokatorow, wspolnikow,agencji itp.???

Ankieta wygasła 19 mar 2007, 20:26

Tak
14
88%
Nie
2
13%
 
Liczba głosów : 16

MężczyznaPostNapisane przez VA » 24 gru 2011, 06:14 Re: Czarna Lista Nieuczciwych

Zdecydowanie nie :zakaz: Popieram w tej kwestii Adama. Mamy na forum już wiele kłótni i bez takiego tematu. Takie coś rozpętałoby tylko piekło. Wszyscy zaczęliby wywalać wszelkie niezadowolenie na forum, a to nie jest na to miejsce.
Gdyby się natomiast pojawił post bezpodstawnie oczerniający kogoś, szczególnie z imienia i nazwiska, osoba taka miałaby podstawę oddać sprawę do sądu, co skończyłoby się zamknięciem forum.

Dodano: -- 24 gru 2011, o 06:15 --

Jakiś stary ten temat - nie mogłem zagłosować :?
VA
Avatar użytkownika
VA
Zaangażowany
 
 
Posty: 1150
Dołączył: 26 sie 2006, 12:49
Lokalizacja: Birmingham
Reputacja: 112
SzanowanySzanowany

MężczyznaPostNapisane przez AdamBoltryk » 24 gru 2011, 07:29 Re: Czarna Lista Nieuczciwych

No wiesz, VA, odgrzebaliście z szafy trupa z 2007...

Pozdrawiam
PS. a w kwestii tematu - również podzielam stanowisko Adama. Chociaż rozumiem i frustrację antagonistów. Na szczęście poczty pantoflowej nie można oskarżyć o zniesławienie, więc - przekazujcie informacje ustnie :)

AdamBoltryk
Wtajemniczony
 
 
Posty: 2527
Dołączył: 6 gru 2008, 12:19
Reputacja: 183
SzanowanySzanowany

KobietaPostNapisane przez agnieszka247 » 26 gru 2011, 22:43 Re: Czarna Lista Nieuczciwych

Jestem zdecydowanie na tak,-pozdrawiam

agnieszka247
Raczkujący
 
 
Posty: 85
Wiek: 55
Dołączyła: 27 wrz 2011, 15:58
Lokalizacja: Birmingham
Reputacja: 9
Neutralny

KobietaPostNapisane przez Thesignerka » 10 sty 2012, 21:14 Re: Czarna Lista Nieuczciwych

Dyskusyjne, na pewnym duzym forum trojmiasta notorycznie z 50 roznych IP ludzie jada roznym firmom dla zasady zeby zbic konkurencje, mysle ze tu bedzie podobnie, chociaz fajnie przestrzegac przed kanciarzami i nierzetelnymi ludzmi, moze jednak w innej formie,

moze opisac sytuacje a nazwe firmy i szczegoly na priv tylko tym co sie dopytaja bo bedzie to dla nich wazne.
Podawac branze, miasto, dzielnice ogolnie reszte juz na PW, unikniemy wtedy nakrecania sie linczu i jechania po konkurencji na ogolnym.
'czas zmarnowany nie istnieje we wspomnieniach'
Avatar użytkownika
Thesignerka
Rozeznany
 
 
Posty: 235
Dołączyła: 19 lut 2011, 12:39
Reputacja: 67
Poczciwy

KobietaPostNapisane przez izabellka81 » 11 sty 2012, 13:43 Re: Czarna Lista Nieuczciwych

jestem ZA, pozdrawiam
Obrazek

izabellka81
Raczkujący
 
 
Posty: 66
Wiek: 38
Dołączyła: 11 lip 2008, 09:57
Reputacja: 1
Neutralny

KobietaPostNapisane przez Beata_birmingha » 14 sty 2012, 21:15 Re: Czarna Lista Nieuczciwych

marcin.p napisał(a):a ja w ogrodzie postawie dyby i bedziemy ich sobie chlostac . Jestem za

jestem za :grin:

Beata_birmingha
Przyczajony
 
 
Posty: 7
Dołączyła: 29 wrz 2007, 18:15
Lokalizacja: birmingham
Reputacja: 0
Neutralny

KobietaPostNapisane przez Maciej 25 » 28 lut 2012, 19:16 Re: Czarna Lista Nieuczciwych

Zdecydowanie...tak!
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Maciej 25
Rozeznany
 
 
Posty: 117
Wiek: 34
Dołączyła: 9 mar 2010, 12:38
Lokalizacja: Birmingham
Reputacja: 2
Neutralny

KobietaPostNapisane przez suzanjk » 7 sty 2013, 21:43 Re: Czarna Lista Nieuczciwych

A jesli mam w reku wyrok sadowy? i warsztat samochodowy jest mi winny kilkanascie tysiecy funtow???
Czy powinnam sie podzielic ta informacja z innymi?.
Jesli tak to powiedzcie jak?

suzanjk
Przyczajony
 
 
Posty: 1
Dołączyła: 3 sty 2013, 19:37
Reputacja: 0
Neutralny

KobietaPostNapisane przez marzencia2333 » 7 sty 2013, 23:49 Re: Czarna Lista Nieuczciwych

Tak tak i jeszcze raz tak. Tylko aby to mialo" rece i nogo"
Chyba ktos to pisal - chodzi mi o uzasadnienie dlaczego dana firma lub osoba jest nieuciwa
Zyj szybko, kochaj mocno i nie umieraj :P
Avatar użytkownika
marzencia2333
Stały Bywalec
 
 
Posty: 463
Wiek: 34
Dołączyła: 11 paź 2007, 17:55
Lokalizacja: Tipton
Reputacja: 8
Neutralny

KobietaPostNapisane przez mam37 » 8 sty 2013, 08:47 Re: Czarna Lista Nieuczciwych

a skąd wiadomo że osoba ktora bedzie mówić ze ja np Janek P okradł nei kłamie?
i kółko sie zamyka
nie wiem czy to dobry pomysł to ciężki temat można zaszkodzić jak i pracownikowi jaki pracodawcy z każdej strony sa naciągacze i klamcy Adam ma rację to ciężka sprawa i na tym polu trzeba byc bardzo ostrożnym
za wsze można daćogłoszenie o nieuczciwym pracodawcy czy landlordzie
z tą ocena byłabym ostrożna dla jednego pracodawca jest boski dla drugiego bedzie burakiem sorka za słowo :) Ale taka prawda
co do proboszcza parafi jestem za idzmy wszyscy do stajenki naszego Marcina i poprosmy o zaswiadczenie o uczciwosci za 40 f napewno da
ps. to taki delikatny żarcik :)))

mam37
Stały Bywalec
 
 
Posty: 493
Dołączyła: 23 sie 2012, 10:54
Reputacja: 45
Pokojowy

KobietaPostNapisane przez dorotajab » 8 sty 2013, 10:56 Re: Czarna Lista Nieuczciwych

mam37 napisał(a):za 40 f napewno da


zaraz potem jak przemagluje z wiedzy o stajence
a w ktorej lawce siedzisz, a na ktora msze chodzisz, a kto prowadzil msze tego i tego dnia, a ile jest ksiezy, kto jak ma na imie, ile na tace dajesz.... :roll: to ja juz wole wierzyc bylekomu na forum ...
ciotka dorotka klotka :D
Avatar użytkownika
dorotajab
Zaangażowany
 
 
Posty: 1113
Wiek: 36
Dołączyła: 11 paź 2006, 15:09
Lokalizacja: Great Barr
Reputacja: 143
SzanowanySzanowany

KobietaPostNapisane przez mam37 » 8 sty 2013, 12:55 Re: Czarna Lista Nieuczciwych

dorotajab,
hehehe co prafda to święta prafda :)))

Dodano: -- 8 sty 2013, 13:55 --

dorotajab,
hehehe co prafda to święta prafda :)))

mam37
Stały Bywalec
 
 
Posty: 493
Dołączyła: 23 sie 2012, 10:54
Reputacja: 45
Pokojowy

KobietaPostNapisane przez demi1 » 11 lip 2014, 16:21 Re: Czarna Lista Nieuczciwych

Taki temat jest niezbędny.
Dziś zostałam oszukana przez mlodego Polaka, nick Szczurek45.
Ogłaszał sie na forum i handlowal laptopami.
Fachowiec wyjasnil mi, jak to mozliwe, że komp działał zanim gość wyszedł.
Był podgrzany suszarką i działal okolo 20 minut.
Po wyłączeniu kompa, doslownie pół godziny póżniej juz sie nie włączył.
Tak zadziałal komp z : trafiona;karta graficzna.
Gość podał fałszywe dane, wyłączył telefon i ma kasę?
To było rano.
Ponieważ jego ogloszenia innych laptopów nadal były , poinformowałam administratora forum i zadałam pytanie czy udostepnia policji adres Ip sprzedawcy.
Na odpowiedż czekam

demi1
Początkujący
 
 
Posty: 43
Dołączyła: 7 wrz 2013, 17:21
Reputacja: 4
Neutralny

KobietaPostNapisane przez calineczka67 » 13 lip 2014, 16:02 Re: Czarna Lista Nieuczciwych

Takich oszustów trzeba tępić .
Wg mnie administrator powinien udzielić takich informacji , jeżeli nie Tobie osobiście to powinien przynajmniej poinformować policję że taka szumowina jest bądż była na forum . Nie można tolerować takich szumowin którzy dorabiają sie w ten sposób !!!!!!!!!
Pchają się słowa nie cenzuralne na takie kanalie !!!!!!!
Avatar użytkownika
calineczka67
Raczkujący
 
 
Posty: 65
Dołączyła: 20 lis 2013, 17:20
Reputacja: 4
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez marass85 » 14 lip 2014, 07:47 Re: Czarna Lista Nieuczciwych

Pewnie i takie cos by sie przydalo , tylko nasuwa sie jedno pytanie - ilu niczego winnych ludzi zostanie o cos posadzonych? TAK TAK... w zyciu spotkalem sie z sytuacjami kiedy oszukiwali mnie (czesto), i kiedy bylem posadzony o oszustwo (rzadko - ale zdarzylo sie).

- To ze, ktos mnie oszukal, ok - dalem komus wiare, bylem naiwny, szedlem komus na reke, nie szukalem zabezpieczen; w skrocie biore za to odpowiedzialnosc JA i nie mam pretensji ze nikt mi nie powiedzial...

- To ze bylem posadzony, sorry ale krew mnie zalewa jak spotykamy na zyciowej drodze ludzi glupich, wobec ktorych dopelnia sie wszelkich zoobowiazan, ale oni i tak twierdza, ze mialo byc inaczej, chociaz to ich wlasny wymysl; nie chialbym zeby tego typu ludzie, oczerniali mnie czy kogokolwiek...

Reasumujac jezeli ktos jest oszustem, to daleko nie zajedzie... a najlepsza metoda przed takimi ludzmi jest wlaczenie trybu MOZG, a jesli ktos ma potrzebe to sa od tego sady, policja badz inne miejsca na zgloszenie tego typu spraw...
swiatem rzadza paradoksy...

marass85
Raczkujący
 
 
Posty: 54
Wiek: 34
Dołączył: 3 mar 2013, 13:45
Lokalizacja: B23
Reputacja: 17
Neutralny

Poprzednia stronaNastępna strona

  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Ostatni post
Powrót do FORUM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników