Rezygnacja z dotawcy energii

Dla wszysktich którzy mieszkają lub zamierzają przyjechac do Birmingham i potrzebują informacji na różne tematy

MężczyznaPostNapisane przez Grzes* » 25 sty 2012, 18:09 Rezygnacja z dotawcy energii

Czy ktoś wie jak wygląda sprawa ze sprawdzaniem stanu licznika po wypowiedzeniu umowy z dostawcą energii? Czy ktoś przychodzi sprawdzić aktualny stan czy też jeszcze liczą na szczerość klientów :mrgreen: Czy wyłączają prąd od razu z dniem wypowiedzenia umowy (jeżeli w ogóle to robią) czy nie co później?

Dzięki!
Avatar użytkownika
Grzes*
Rozeznany
 
 
Posty: 127
Dołączył: 16 sie 2006, 09:52
Reputacja: 2
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez tklosowski » 28 sty 2012, 20:50 Re: Rezygnacja z dotawcy energii

Spoko,nikt ci pradu nie wylaczy.O stan licznika moga poprosic telefonicznie,ale pewnie i tak ktos przyjdzie sprawdzic.Nie kombinuj z "podawaniem"licznika,obie firmy beda znaly jego stan.A na przyszlosc mozesz sobie troche"nagrabic".Mysle ze nieraz zmienisz miejsce zamieszkania i dostawcow,wiec jak by co to "smrodek" zostanie.Sama operacja zmiany trwa od 7-14 dni i przebiega w zasadzie "bezbolesnie",czasem tylko mecza telefonami zeby zostac.

Dodano: -- 28 sty 2012, 21:50 --

Spoko,nikt ci pradu nie wylaczy.O stan licznika moga poprosic telefonicznie,ale pewnie i tak ktos przyjdzie sprawdzic.Nie kombinuj z "podawaniem"licznika,obie firmy beda znaly jego stan.A na przyszlosc mozesz sobie troche"nagrabic".Mysle ze nieraz zmienisz miejsce zamieszkania i dostawcow,wiec jak by co to "smrodek" zostanie.Sama operacja zmiany trwa od 7-14 dni i przebiega w zasadzie "bezbolesnie",czasem tylko mecza telefonami zeby zostac.

tklosowski
Przyczajony
 
 
Posty: 10
Dołączył: 4 paź 2011, 16:57
Reputacja: 7
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez Grzes* » 29 sty 2012, 14:37 Re: Rezygnacja z dotawcy energii

Dzięki! W zasadzie to musimy wrócic do Polski w maju więc nie martwię się o ewentulne "poszukiwanie" mne po UK. Grunt żeby po rezygnacji przez te kilka miesięcy prąd jeszcze popłynął. Co do stanu liczka to jesteśmy z dostawca na czysto. Podajemy im stan licznika co miesiąc a nie dawo koleś z Npower-a rutynowo sprawdził licznik i był zdziwony że stan licznika jest prawidłowy :mrgreen:
Avatar użytkownika
Grzes*
Rozeznany
 
 
Posty: 127
Dołączył: 16 sie 2006, 09:52
Reputacja: 2
Neutralny


  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Ostatni post
Powrót do SZUKAM INFORMACJI