Urban Skating

Rozmowy dotyczące różnych dziedzin sportowych, meczy, drużyn , spotkań sportowych

MężczyznaPostNapisane przez Jarosh » 21 kwi 2013, 13:33 Urban Skating

Witam!

Czy sa tutaj osoby, ktore specjalizuja sie w jezdzie miejskiej na rolkach? Samemu troche nudno, wiec szukam towarzystwa osob chetnych do jazdy!

Jarosh
Początkujący
 
 
Posty: 33
Wiek: 41
Dołączył: 21 maja 2008, 14:14
Lokalizacja: Birmingham
Reputacja: 0
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez redek » 24 kwi 2013, 10:12 Re: Urban Skating

Ja prawie 10 lat temu za dziecka jeździłem a tydzień temu kupiłem sobie znowu rolki i jeżdżę z dziewczyną.
Na razie przypominam sobie jak jeździć wiec mogę powiedzieć ze jestem początkujący i się w tym nie specjalizuje lecz z chęcią mógłbym dołączyć...Gdzie mieszkasz i jeździsz ? Pozdrawiam

redek
Początkujący
 
 
Posty: 12
Dołączył: 6 maja 2012, 23:21
Reputacja: 0
Neutralny

KobietaPostNapisane przez kate2120 » 24 kwi 2013, 13:14 Re: Urban Skating

hey:)
ja mam zamiar kupić rolki w następnym tyg. wstrzymywałam się ponieważ nie mam z kim jeździć i minęło już troszkę czasu odkąd jeździłam ostatnio.uwielbiam to i bardzo mi tego brakuje odkąd przyjechałam do b-ham. z chęcią się dołączę! skąd piszesz?
pozdrawiam

kate2120
Początkujący
 
 
Posty: 30
Dołączyła: 12 gru 2011, 19:32
Reputacja: 0
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez redek » 25 kwi 2013, 18:42 Re: Urban Skating

Wyglada na to ze jest wiecej osob ktore lubia jezdzic na rolkach... moze by tak pojezdzic grupa ? :) Ja w sumie jedze i w dudley i na smethwicku , ale zaden problem pojezdzic w wednesbury, west bromwich czy innych dzielnicach. Proponuje park przy bus station na bearwood.

redek
Początkujący
 
 
Posty: 12
Dołączył: 6 maja 2012, 23:21
Reputacja: 0
Neutralny

KobietaPostNapisane przez kate2120 » 26 kwi 2013, 05:05 Re: Urban Skating