Virgin Media - Existing Customers

Dyskusje na temat komputerów(hardware, software, internet..), telefonów, oraz innego sprzętu elektronicznego. Problemy z działaniem, opinie, porady itp

MężczyznaPostNapisane przez Bernii » 4 sty 2008, 12:42 Virgin Media - Existing Customers

Od poczatku :D
Zamowilem internet Online w Telewest'cie w pazdzierniku 2004
14.99 Ł za 2MB -dla nowych klijentow (18.00 normalna stawka)
W styczniu/lutym Telewest zostal przejety przez VirginMedia
Kiedys przegladajac ich strone natknolem sie na promoceje dla Existing Customers
17.99 Ł za 4 MB - dokonalem zmiany
pierwszy rachunek przyszedl 31.68 Ł :shock: :zdziw:
Zadzwonilem do nich pytam sie "Co jest grane?" w Customer Serwis odpowiedzieli mi ze to promocja dla osob ktore przedluzaja kontrakt i ze skasowali mnie extra za "zmiane", oraz ze od nastepnego miesiaca bede placil 25 Ł/msc :zdziw: :galy:
Powiedzialem nie dziekuje! -- uslyszlem ze bede teraz zmuszony do placenia 18.00Ł za2MB bo w tym momencie promcja juz mi nie przysluguje. -Przebolalem (do dzis)

W Pazdzierniku konczyla mi sie umowa z poprzedniego roku i chcialem skorzystac z przyslgujacej promocji dla Existing Customers. Grzecznie wszedlem na stronie poszukalem sprawdzilem,zamowilem.
Patrze na nastepny rachunek 34.80 Ł :zly2: :zly2:
Dzwonie do nich przedstawiam sytuacje a w customer servis uspokajaja ze to tylko "Advence Charge" i ze nastepny rachunek bedzie wyrowanany.


Po nowym roku dostalem nowy rachuunek 25 Ł
Dzownie do nich a tam mi babka mowi ze nic nie moze zrobic poniewaz ta promocja sie skonczyla. Argumentuje ze ta promocja byla kiedy jej dokonywalem przedluzania kontraktu. Po kilku minutach rozmowy -- zostalem rozlaczony. lol

Na stronie zostal tylko slad po promocji z linkami na ktore nie mozna wejsc

http://allyours.virginmedia.com/search/search.jsp w wyszukiwaniu haslo "existing customers"

Jakies pomysly ?? Ma ktos dostawce internetu z ktorego jest zadowolony ??
To co cię kusi czego ci potrzeba
Zludne bezpieczenstwo, pigulka szczescia
Ja z dnia na dzien nabieram pewności
Nie ma szczescia bez odrobiny szalenstwa!!!
Avatar użytkownika
Bernii
Rozeznany
 
 
Posty: 250
Wiek: 40
Dołączył: 16 maja 2007, 09:09
Lokalizacja: Rzeszow/Birmingham
Reputacja: 4
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez plazermen » 4 sty 2008, 12:48 Re: Virgin Media - Existing Customers

Proponuję poszukać u nich na stronie linku: exiting customer. Ja tak zrobie na pewno z powodu tragicznej jakości dostarczanych usług i zamówię net gdzie indziej.
Avatar użytkownika
plazermen
Wtajemniczony
 
 
Posty: 2075
Wiek: 44
Dołączył: 10 cze 2006, 20:52
Lokalizacja: że znowu
Reputacja: 92
Poczciwy

KobietaPostNapisane przez magdunia22 » 4 sty 2008, 12:51 Re: Virgin Media - Existing Customers

czesc
Moge ci dac strone gdzie ja mam net jest super lacze!!!
Ale dodaja tel domowy linie,Fakt place 46 funa+to co wydzwonie,ale warto.Polecam

http://www.bulldoglounge.com/ To jest ta strona.
Ale jeszcze dodam,ze ja np mam jak dzwonie z domowego na domowe nr w U.K to mam darmowe:wink:
Pozdrawiam
Grzeczne dziewczynki ida do nieba,niegrzeczne maja niebo na ziemi:):):)
a tak przy okazji,ile potrzeba slow by nas uslyszano w chwili ktorej milczymy

magdunia22
Rozeznany
 
 
Posty: 264
Wiek: 40
Dołączyła: 3 paź 2006, 11:45
Lokalizacja: ladywood
Reputacja: 0
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez Andrewix x » 4 sty 2008, 23:01 Re: Virgin Media - Existing Customers

znam ten ból berni
zreszta wiekszosc zapewne czytała moje posty w temacie ponizej

Bernii napisał(a):Jakies pomysly ?? Ma ktos dostawce internetu z ktorego jest zadowolony ??


co do tego to mam teraz z TitanADSL ,co prawda dopiero od 2 tygodni,ale jestem zadowolony płące 20 funtow ,a umowa tylko nam miesiac

Andrewix x
Początkujący
 
 
Posty: 30
Wiek: 39
Dołączył: 13 lis 2007, 19:24
Lokalizacja: TITANADSL ;]
Reputacja: 0
Neutralny

KobietaPostNapisane przez olivka » 4 sty 2008, 23:27 Re: Virgin Media - Existing Customers

Bernii, przeczytalam twoj post i ulzylo mi ciut :razz: bo myslalam ze to ze mna jakis problem a wychodzi na to ze mam tylko do czynienia z debilami jak dzwonie z kazdym rachunkiem wyjasniac dlaczego tyle do zaplaty...
ja przenioslam internet itp za symbolicznego L1 a w rachunku wyslali symboliczne L99 za rzekome zalozenie linii...
mam internet w jakims Pipex i place za zamowione 8 mb niemam nawet 5mb.
wiecznie wisze im na tel i cos wyjasniam...
ah..szkoda slow :evil:
Celuj w księżyc, bo nawet jeśli nie trafisz, będziesz między gwiazdami.....
Avatar użytkownika
olivka
Zadomowiony
 
 
Posty: 804
Wiek: 114
Dołączyła: 25 lip 2007, 09:08
Lokalizacja: z Ksiezyca...
Reputacja: 6
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez Lukaas85 » 5 sty 2008, 18:30 Re: Virgin Media - Existing Customers

Mam Orange, przez kabel 15L/m-c plus BT.
Nigdy nie mialem z nimi problemow wiec moge polecic smialo. :wink:
What would Elvis do?
Avatar użytkownika
Lukaas85
Wtajemniczony
 
 
Posty: 1619
Wiek: 39
Dołączył: 20 cze 2006, 22:26
Lokalizacja: GłowaWłasnaOsobista
Reputacja: 1
Neutralny

PostNapisane przez KA i PE » 5 sty 2008, 21:12 Re: Virgin Media - Existing Customers

mielismy virgin phone + broadband i dodatkowo 2x virgin mobile przez ponad rok. po przeprowadzce pomimo szczerych checi nie dalo sie ich zainstalowac w nowej chacie wiec mamy tiscali. oczywiscie wszystkie rachunki sciagali sobie DD. ostatni, koncowy rachunek przyslali na 17F z jakims malym ogonkiem, i oczywiscie tez zszedl sobie przez DD. po jakims czasie virgin przyslal upomnienie o te 17 funtow, ale poniewaz dawno bylo sie juz zaplacilo, wezwanie poszlo w smietnik. mozna sobie wyobrazic moja piane kiedy dzisiaj przyszlo wezwanie do zaplaty od ............... firmy windykacyjnej. w 5 sekund odszukalem wyciag z hsbc z 13tego listopada, kiedy rzeczona kwota zeszla z konta i dzwonie do tych skorkojadow. zaczalem o 15:45, przetrzymali mnie z informacja : 'you're in a que' do 16tej, po czym...... rozlaczyli sie z informacja aby zadzwonic w poniedzialek bo oni juz dzisiaj nie pracuja. jesli wczesniej bylem lekko poirytowany, tak teraz moje cisnienie przekroczylo granice 200 w nizszej wartosci. znalazlem numer virgina, oczywiscie ten dla osob chcacych powiekszyc szczesliwa rodzine uzytkownikow ich uslug, jesli wybierasz opcje 'mam problem', albo 'chce zrezygnowac z waszych uslug', za cholere nie mozna sie dodzwonic. po 10 miutach 'in another que' mila panienka przelaczyla mnie do dzialu platnosci, a tam pani wysluchala mojego problemu, z zupelnym brakiem jekichkolwiek emocji powiedziala 'moment', przelaczyla mnie na sluchanie nagranych informacji o tym jaki virgin jest swietny. po kilku minutach pani powrocila, i tak samo bezbarwnym glosem powiedzial 'wyslalam im (tym od windykacji) fax' i tyle........... ani: "przepraszam, nasza pomylka, nie wiem jak to sie moglo stac. oczywiscie widze ze panskie rachunki zawsze splywaly bez zajakniecia. to musial byc jakis niewyjasniony balad systemu. naprawde nie wiem jak to sie moglo stac!!! prosze jeszcze raz przyjac nasze najszczersze przeprosiny", ani nawet 'sorry' wiec powiedzialem, ze mam nadzieje ze to zalatwi sprawe, bo nigdy im nie wisielismy zadnej kasy. a pani na to 'mhm...'

co za zasrane gnoje, klamliwe obietnice parametrow ktorych nigdy nie sa w stanie dac, brak kontaktu z nimi w razie problemow, zostawiaja sobie direct debit na 3 miesiace po zakonczeniu swiadczenia uslug, tak na wszelki wypadek, a jak juz sciagna sobie ostatnia kase........ szczuja czlowieka windykatorem. napewno sie szkolili w TP SA !!!

nigdy nic wiecej z virgina.

branson zapowiada ze beda komercyjnie latali w kosmos...... to ja juz wole z ruskimi

pozdrawiam, i odradzam

pe

KA i PE
 
 

PostNapisane przez ogotay » 6 sty 2008, 09:17 Re: Virgin Media - Existing Customers

Ostatnio edytowano 8 paź 2008, 09:48 przez ogotay, łącznie edytowano 1 raz

ogotay
 
 

Nie wybranoPostNapisane przez owen » 7 sty 2008, 09:37 Re: Virgin Media - Existing Customers

Jakby branson wiedzial jakich debili zatrudnia......

Ja stwierdzilem ze nastepnym razem jak bede do nich dzwonil to podam sie za dziennikarza The Sun i zobaczymy co wtedy zalatwie....

Tez mnie ostatnio wkurzyli bo nie moglem zglosic usterki internetu bo oczywiscie nikt nie odbieral telefonu (pomine fakt ze trzeba placic za to gdy dzwoni sie z ich telefonu).

Gdybym mial brac sam net to wzialbym: https://www.bethere.co.uk/
reklamuja sie jako najszybszy net... Mam qmpla co to ma w szkocji i zadowolony bardzo.

Ale mam tez kablowke ( z telefonu nie korzystam w ogole ) i musze siedziec w virgin. Do maja mam kontrakt wiec pewnie przesiedze juz i tyle.
Jedyna alternatywa jest Sky. Ale pelny sky ( z sky movies + sky sports ) kosztuje kupe kasy.
Obecnie wydaje za net , telefon + kablowke ( sky movies + sky sports ) - 55 funtow.

Jezeli chodzi o jakosc lacza, to jako informatyk, moge smialo powiedziec ze dziala jak nalezy... przynajmniej u mnie.
Wiec jestem ciekaw na jakiej podstawie mowicie ze nie 3ma parametrow....

Generalnie jestem zadowolony do momentu kiedy pani z azjatyckim akcentem odbierze telefon gdy do nich musze zadzwonic.....

owen
Stały Bywalec
 
 
Posty: 332
Dołączył(a): 22 cze 2006, 21:51
Reputacja: 0
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez Misiael » 24 kwi 2008, 21:24 Re: Virgin Media - Existing Customers

owen napisał(a):Gdybym mial brac sam net to wzialbym: https://www.bethere.co.uk/
reklamuja sie jako najszybszy net... Mam qmpla co to ma w szkocji i zadowolony bardzo.

To i jeszcze raz to potwierdzę że ta firma jest super :)
Obrazek

Misiael
Początkujący
 
 
Posty: 22
Wiek: 40
Dołączył: 6 paź 2006, 23:13
Reputacja: 0
Neutralny


  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Ostatni post
Powrót do KOMPUTERY I ELEKTRONIKA

cron