BMW- mechanik do tego samochodu

Dyskusje na temat wszystkiego, co ma kółka. Samochody, motory, rowery; sprawy techniczne ;

MężczyznaPostNapisane przez STIF14 » 16 lut 2014, 00:41 BMW- mechanik do tego samochodu

Witam,macie moze namiary na osobę ktora zna sie na BM-kach,chce zmodernizować moje auto i szukam osoby znającej markę BMW
Z góry dzieki
Pozdro...
STEFAN
Avatar użytkownika
STIF14
Raczkujący
 
 
Posty: 92
Dołączył: 19 sty 2007, 22:53
Lokalizacja: GDYNIA/BIRMINGHAM
Reputacja: 18
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez Alzak » 16 lut 2014, 08:23

W Birmingham jest warsztat Ultimate Garage zadzwon i pogadaj albo z Elim albo z Marcinem.
Jakikolwiek sarkazm zamieszczony w powyzszym poscie jest calkowicie nieprzypadkowy...

Alzak
Zadomowiony
 
 
Posty: 620
Dołączył: 11 lip 2010, 06:48
Reputacja: 55
Poczciwy

KobietaPostNapisane przez sandru$ » 18 lut 2014, 09:03 Re: BMW- mechanik do tego samochodu

Dokladnie chlopaki w Ultimate to najlepsza ekipa w West Midlands.
Wole być szczera i bezczelna, niż miła i zakłamana :)
Avatar użytkownika
sandru$
Rozeznany
 
 
Posty: 120
Dołączyła: 13 paź 2008, 19:35
Reputacja: 20
Pokojowy

MężczyznaPostNapisane przez PIT586 » 17 kwi 2014, 12:51 Re: BMW- mechanik do tego samochodu

BMW auto parts na west bromwich sa najlepsi maja wszystkie czesci i robia mechanike od 25 lat . 01215533333 . Polecam moja bmw zdiagnozowali w ciagu 10 min a inni wszyscy mysleli i mysleli co to za bledy i tak niedoszli . Kolo ma na imie JACK .PZDR

PIT586
Początkujący
 
 
Posty: 13
Dołączył: 18 wrz 2008, 20:02
Reputacja: 2
Neutralny

KobietaPostNapisane przez adam806 » 18 kwi 2014, 07:46 Re: BMW- mechanik do tego samochodu

a moze ktos zna specjalistow od mercedesa?

adam806
Rozeznany
 
 
Posty: 102
Dołączyła: 20 sty 2008, 20:48
Reputacja: 4
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez Eryk1 » 13 sie 2014, 20:34 Re: BMW- mechanik do tego samochodu

Hmm zgubilem namiar na tych ciapkow a tu proszę :) Potwierdzam gosciu jest dobry , szybki i najwazniejsze ma duzo czesci używanych. Jedyne zastrzeżenie ze mogli by rece umyc bo myslalem ze szarej skóry nie domyje po nich , ale faktycznie gosc ogarnia temat.Jak mozna postcode to poprosze.

Dodano: -- 13 sie 2014, o 20:35 --

Hmm zgubilem namiar na tych ciapkow a tu proszę :) Potwierdzam gosciu jest dobry , szybki i najwazniejsze ma duzo czesci używanych. Jedyne zastrzeżenie ze mogli by rece umyc bo myslalem ze szarej skóry nie domyje po nich , ale faktycznie gosc ogarnia temat.Jak mozna postcode to poprosze.

Eryk1
Stały Bywalec
 
 
Posty: 333
Dołączył: 27 kwi 2007, 20:40
Reputacja: 16
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez euronemous666 » 15 sie 2014, 08:36 Re: BMW- mechanik do tego samochodu

A ja przestrzegam przed tymi ciapakami z west bromwich a jack to oszust, zostawiłem i moja e60 z bledem kolumny kierowniczej zdiagnolizowal wymiane całej kolumny koszt £500 za kolumne,wymienili mi też wtrysk ktorego nie chciałem bez skonsuktowania sie ze mna.po odbiorze na drugi dzien odpadla oslona kolumny bo zle byla zalozona a tam okazuje się że kolumna nie jest nowa tylko uzywana podrzerwiala cala, zajrzalem do wtrysku a tam to samo stary podrzerwialy a placilem za nowe czesci.po wielu klotniach przyznali się i dali gwarancje na czesci ale funta od nich spowrotem nie dostalem.

euronemous666
Przyczajony
 
 
Posty: 1
Dołączył: 7 lis 2011, 21:25
Reputacja: 0
Neutralny

KobietaPostNapisane przez dana79 » 15 sie 2014, 18:44 Re: BMW- mechanik do tego samochodu

Za poduszke pod silnikiem chcieli ci na west bromie odemnie 20f a nowa w sklepie 26f takie tez ceny maja wiec nie oplaca sie tam jechac.

dana79
Raczkujący
 
 
Posty: 90
Dołączyła: 23 wrz 2013, 10:33
Reputacja: 2
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez Eryk1 » 15 sie 2014, 19:55 Re: BMW- mechanik do tego samochodu

Hmm wymienialem kiedys 2 napinacze pasow u nich wiedzialem ze uzywane i zaplacilem £100 za wszystko ,a bylo to z 5 lat temu. Chyba nie bylo to duzo za trafna diagnoze i uzywane czesci wraz z kasowaniem bledu i wymiana. A z czesciami uzywanymi trzeba uwazac okazuje sie ze czesto sa w cenie nowych ,a najlepsze ze sporo czesci u dielera Bmw nie jest duzo drozszych niz zamienniki w sklepach. Co do Jacka to tez by mnie trafilo jak wcisneli by mi uzywki w cenie nowych czesci i to jeszcze z rdza :(

Eryk1
Stały Bywalec
 
 
Posty: 333
Dołączył: 27 kwi 2007, 20:40
Reputacja: 16
Neutralny

KobietaPostNapisane przez dana79 » 15 sie 2014, 21:02 Re: BMW- mechanik do tego samochodu

Tak tam jest sprawdzilem sam. Org poducha do e36 kosztuje 26f a on za uzywke chcial za 20f to troche nie tak.

dana79
Raczkujący
 
 
Posty: 90
Dołączyła: 23 wrz 2013, 10:33
Reputacja: 2
Neutralny


  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Ostatni post
Powrót do MOTORYZACJA

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników