Fotoradar a polskie prawko.

Dla wszysktich którzy mieszkają lub zamierzają przyjechac do Birmingham i potrzebują informacji na różne tematy

MężczyznaPostNapisane przez lesny69 » 23 paź 2012, 13:28 Fotoradar a polskie prawko.

Witam serdecznie.

Jestem w UK od 2 miesięcy i nie zdążyłem jeszcze wymienić prawa jazdy (odrzucono mi pierwszą aplikację ze względu na brak DOSTATECZNEGO potwierdzenia adresu) Pracuję jako kierowca zawodowy i dzisiaj o 4 nad ranem niestety ujrzałem w lusterku błysk fotoradaru. Najprawdopodobniej miałem kolo 43mil na 40 na A38 przy wlocie do Birmingham z Lichfield dodam że prowadziłem auto służbowe (sam ciągnik siodłowy bez naczepy). Czy ktoś może orientuje się jakie mogą być konsekwencje (mandat, kara, grzywna, wyrok)?? W skrócie mówiąc co mnie czeka?

Z góry dziękuje za wszelkie pomocne odpowiedzi.
Avatar użytkownika
lesny69
Rozeznany
 
 
Posty: 125
Wiek: 35
Dołączył: 27 sie 2012, 06:47
Lokalizacja: Quinton
Reputacja: 43
Pokojowy

MężczyznaPostNapisane przez macius123 » 23 paź 2012, 13:55 Re: Fotoradar a polskie prawko.

WITAM.
Dostaniesz mandat i papiery zebys wymienil prawko na angielskie.

macius123
Przyczajony
 
 
Posty: 5
Dołączył: 9 cze 2012, 15:22
Reputacja: 0
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez Alzak » 23 paź 2012, 14:59 Re: Fotoradar a polskie prawko.

Jak jechales 43 to nic nie dostaniesz radary sa ustawione na 10% + 2 mile wiec na 40 niby dopiero od 48 mil strzelaja

To ze radar niby zrobil zdjecie nie oznacza ze skrzynka byla pelna ...

Kara to £60 i 3 punkty na prawko no i oczywiscie jak masz prywatny samochod to musisz zglosic w ubezpieczalni za co pkt wskoczyly ...
Jakikolwiek sarkazm zamieszczony w powyzszym poscie jest calkowicie nieprzypadkowy...

Alzak
Zadomowiony
 
 
Posty: 620
Dołączył: 11 lip 2010, 06:48
Reputacja: 55
Poczciwy

KobietaPostNapisane przez karina78 » 23 paź 2012, 15:36 Re: Fotoradar a polskie prawko.