Chicken factory

Dyskusje na temat pracy w Birmingham ...

KobietaPostNapisane przez nowa89 » 30 kwi 2014, 08:06 Chicken factory

hej,

Jestem nowa w Anglii, jestem tu od kilku tygodni. Szukam pracy i w czwartek mam isc na rejestracje do agencji staffline w wolverhampton do pracy na chicken factory.

Czy ktos cos wie o tej pracy i o tej agencji ?
czy w agencji pracuja jacys polacy ? Boje sie ze zatne sie na rozmowie i nic nie powiem , ale mam nadzieje ze tak zle nie bedzie.

Iza

nowa89
Przyczajony
 
 
Posty: 3
Dołączyła: 30 kwi 2014, 07:48
Reputacja: 0
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez Alzak » 30 kwi 2014, 15:11

Oboz pracy podobno ...
Jakikolwiek sarkazm zamieszczony w powyzszym poscie jest calkowicie nieprzypadkowy...

Alzak
Zadomowiony
 
 
Posty: 620
Dołączył: 11 lip 2010, 06:48
Reputacja: 55
Poczciwy

KobietaPostNapisane przez nowa89 » 30 kwi 2014, 15:45 Re: Chicken factory

Co masz na mysli mowiac oboz pracy ?! :o

nowa89
Przyczajony
 
 
Posty: 3
Dołączyła: 30 kwi 2014, 07:48
Reputacja: 0
Neutralny

KobietaPostNapisane przez bubu » 30 kwi 2014, 16:12 Re: Chicken factory

pracowalam tam przez po roku,jesli sie dostaniesz bedziesz pracowac w 2sisters west bromwich ,w agencji pracuja polki ale nie sa zbyt mile.praca na rano lub popoludnie 8godz w tym 45min przerwa niestety trzeba chodzi w weekendy jesli odmowisz to w nastepnym tygodniu pracy dla ciebie niebedzie :cry:

bubu
Raczkujący
 
 
Posty: 82
Dołączyła: 3 wrz 2008, 10:43
Lokalizacja: tipton
Reputacja: 8
Neutralny

KobietaPostNapisane przez Czarna123 » 30 kwi 2014, 16:23 Re: Chicken factory

2 sisters jest tez na Smethwicku

Czarna123
Rozeznany
 
 
Posty: 191
Dołączyła: 31 maja 2012, 17:52
Reputacja: 9
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez Darwas » 1 maja 2014, 00:07 Re: Chicken factory