panel wiring
Dyskusje na temat pracy w Birmingham ...
witam.jestem elektrykiem.wie ktos co znaczy ' panel wiring ' ,i do czego sie odnosi??.bo dostaelm oferte pracy i nie mam pojecia co to jest.dzieki za odp.pozdro
-

-
tomekj21
- Przyczajony
-
-
- Reputacja: 0
np. jak masz szafy zabezpieczeniowe, okrosowanie plyt czolowych i na drzwiach to panel wiring a okrosowanie wewnatrz szafy (miedzy tylnymi korytkami a drzwiowymi oraz z zewnatrz do srodkowych zaciskow) to cubicle wiring.
-

-
DD
- Stały Bywalec
-
-
- Reputacja: 4
ok.dzieki za info.ciezka ta praca jest i czy trudna??.bo nie jestem nic a nic rozeznany w tym temacie
-

-
tomekj21
- Przyczajony
-
-
trudno powiedziec, trzeba miec jakies tam zdolnosci manualne i umiec sprawdzic siebie ze 3 razy ale sama praca nie jest trudna, sprawdzasz adresy, "dzwonisz" kabelki, zaciskasz koncowki i zapinasz w zaciski.
nie robiles takich rzeczy jako elektryk? jesi nie to przyda Ci sie na przyszlosc napewno.
-

-
DD
- Stały Bywalec
-
-
dzieki.bo nie wiedzialem o co chodzi.dzis mi pewien angol powiedzial ,ze jesli robie panel wiring to moge przyjsc do pracy.i stad moje pytanie ,bo nie wiedzialem co to znaczy.slowa czaje, ale nie kumalem na czym to polega.
[ Dodano: Czw Lip 17, 2008 22:19 ]
bo w sumie ja nie mam duzego doswiadczenia jako elketryk.gdyz robilem ponad rok przy instalacjach elektrycznych i stad pytam czy dalbym sobie z tym rade.a ty robiles przy tym??
-

-
tomekj21
- Przyczajony
-
-