panel wiring

Dyskusje na temat pracy w Birmingham ...

MężczyznaPostNapisane przez tomekj21 » 17 lip 2008, 14:49 panel wiring

witam.jestem elektrykiem.wie ktos co znaczy ' panel wiring ' ,i do czego sie odnosi??.bo dostaelm oferte pracy i nie mam pojecia co to jest.dzieki za odp.pozdro

tomekj21
Przyczajony

Reputacja: 0
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez DD » 17 lip 2008, 14:58 wiring

np. jak masz szafy zabezpieczeniowe, okrosowanie plyt czolowych i na drzwiach to panel wiring a okrosowanie wewnatrz szafy (miedzy tylnymi korytkami a drzwiowymi oraz z zewnatrz do srodkowych zaciskow) to cubicle wiring.

DD
Stały Bywalec

Reputacja: 4
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez tomekj21 » 17 lip 2008, 16:21 Re: panel wiring

ok.dzieki za info.ciezka ta praca jest i czy trudna??.bo nie jestem nic a nic rozeznany w tym temacie

tomekj21
Przyczajony

Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez DD » 17 lip 2008, 21:10 trudno

trudno powiedziec, trzeba miec jakies tam zdolnosci manualne i umiec sprawdzic siebie ze 3 razy ale sama praca nie jest trudna, sprawdzasz adresy, "dzwonisz" kabelki, zaciskasz koncowki i zapinasz w zaciski.

nie robiles takich rzeczy jako elektryk? jesi nie to przyda Ci sie na przyszlosc napewno.

DD
Stały Bywalec

Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez tomekj21 » 17 lip 2008, 21:16 Re: panel wiring

dzieki.bo nie wiedzialem o co chodzi.dzis mi pewien angol powiedzial ,ze jesli robie panel wiring to moge przyjsc do pracy.i stad moje pytanie ,bo nie wiedzialem co to znaczy.slowa czaje, ale nie kumalem na czym to polega.

[ Dodano: Czw Lip 17, 2008 22:19 ]
bo w sumie ja nie mam duzego doswiadczenia jako elketryk.gdyz robilem ponad rok przy instalacjach elektrycznych i stad pytam czy dalbym sobie z tym rade.a ty robiles przy tym??

tomekj21
Przyczajony

Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez DD » 18 lip 2008, 08:04 tak