Kosmetyczka

Dyskusje na temat pracy w Birmingham ...

KobietaPostNapisane przez Ewela23 » 6 lip 2010, 05:33 Kosmetyczka

Witam,
Myślę w najbliższym czasie o wyjeździe do Birmingham ... Z zawodu jestem kosmetologiem. Orientujecie się może jak jest obecnie z pracą w tym zawodzie??
Szczerze powiem, że jest to wielkie wyzwanie dla mnie, obawiam się że mogę nie znaleźć pracy w zawodzie. Czy wymagany jest tam super ang?? wiecie jak uczą w szkołach...
Bardzo proszę o odp i pozdrawiam !!! :D

Ewela23
Przyczajony
 
 
Posty: 3
Dołączyła: 6 lip 2010, 05:20
Reputacja: 0
Neutralny

KobietaPostNapisane przez anarek7 » 6 lip 2010, 18:11 Re: Kosmetyczka

witam jezeli chodzi o jezyk angielski to bez przesady jak ja tu przyjechalam to praktycznie nic nie umialam ale najwazniejsze na poczatek zebys znala jakies podstawy typu szukam pracy i tym podobne nie wiem jak w angielskich salonach ale jezeli chcesz to na poczatek sprobuj w polskich salonach kosmetycznych a jest ich tu troche .powodzenia

[ Dodano: Wto Lip 06, 2010 19:14 ]
jeszcze jedno jezeli na poczatku nie znajdziesz pracy w swoim zawodzie to warto zarejstrowac sie w agencji pracy ,ktore bardzo szybko pomoga ci znalezc prace a w dodatku popracujesz troche to lepiej ogarniesz jezyk i wtedy mozesz zaczac szukac pracy w swoim zawodzie

anarek7
Rozeznany
 
 
Posty: 121
Dołączyła: 3 paź 2009, 08:24
Reputacja: 4
Neutralny

KobietaPostNapisane przez Ewela23 » 7 lip 2010, 05:29 Re: Kosmetyczka

Dziękuję za pomoc. Zapytam tylko jeszcze ile zabrać ze sobą pieniędzy?? Jedzenie zapewne trochę kosztuje ....

Ewela23
Przyczajony
 
 
Posty: 3
Dołączyła: 6 lip 2010, 05:20
Reputacja: 0
Neutralny

KobietaPostNapisane przez anarek7 » 7 lip 2010, 12:51 Re: Kosmetyczka