Jezioro

Lubisz podróżować, zwiedziłeś jakieś ciekawe miejsca i chcesz się podzielić przeżyciami, Szukasz informacji lub chętnych na wspólne wyjazdy;

KobietaPostNapisane przez julita1801 » 27 maja 2012, 10:15 Jezioro

witam,mieszkam w walsall i chcialam sie zapytac czy moze ktos wie gdzie tu w poblizu(west midlands)jest jakies jezioro?gdzie mozna by sie kapac lub posiedziec i sie poopalac...

julita1801
Początkujący
 
 
Posty: 15
Dołączyła: 9 lut 2012, 22:24
Reputacja: 0
Neutralny

KobietaPostNapisane przez Gaba76 » 27 maja 2012, 10:31 Re: Jezioro

Gaba i czasami Rafii ;)

"Hate something? Change something... Make something better."
Avatar użytkownika
Gaba76
Stały Bywalec
 
 
Posty: 339
Wiek: 44
Dołączyła: 1 wrz 2011, 21:33
Lokalizacja: Tipton
Reputacja: 49
Pokojowy

MężczyznaPostNapisane przez SzatanSerduszko » 27 maja 2012, 10:39 Re: Jezioro

Hej. B71 3SX Swan Pool na West Bromwich lub bardzo fajnie jest w Kingsbury Water Park, B76 0DY. W Kingsbury kilka jeziorek jest. W sumie fajnie. :D
Avatar użytkownika
SzatanSerduszko
Początkujący
 
 
Posty: 33
Dołączył: 29 sie 2011, 05:56
Reputacja: 13
Neutralny

KobietaPostNapisane przez julita1801 » 27 maja 2012, 11:31 Re: Jezioro

bardzo dziekuje Wam za szybka odpowiedz:)

julita1801
Początkujący
 
 
Posty: 15
Dołączyła: 9 lut 2012, 22:24
Reputacja: 0
Neutralny

PostNapisane przez Guest » 27 maja 2012, 14:19 Re: Jezioro

Gaba76, Chasewater mialo remont tamy przez ostatnie dwa lata, woda byla spuszczona calkowicie. nie wiem czy juz jest czynne?

Guest
 
 

MężczyznaPostNapisane przez -eMPe- » 27 maja 2012, 14:37 Re: Jezioro

Tak na szybko sprawdzilem podane miejscowki.. Zdjecie chasewater z marca tego roku jest na wikipedii i rzeczywiscie nie wyglada na pelne wody. Ale zadne z tych miejsc nie jest przystosowane do plywania chyba :( Jest gdzies w midlands jezioro z plaza?
Obrazek

-eMPe-
Rozeznany
 
 
Posty: 156
Dołączył: 23 sty 2008, 20:09
Reputacja: 19
Neutralny

PostNapisane przez Guest » 27 maja 2012, 14:41 Re: Jezioro

-eMPe-, tak, sam teraz zobaczylem to foto, normalny poziom wody w tym jeziorze jest do tego walu co z tylu widac.

Guest
 
 

KobietaPostNapisane przez Gaba76 » 27 maja 2012, 15:45 Re: Jezioro

Draco, my tam bylismy ostatnio 2 lata temu - jak nie bylo wody, z tego co slyszalam, to mialo byc chwilowe :roll:
Gaba i czasami Rafii ;)

"Hate something? Change something... Make something better."
Avatar użytkownika
Gaba76
Stały Bywalec
 
 
Posty: 339
Wiek: 44
Dołączyła: 1 wrz 2011, 21:33
Lokalizacja: Tipton
Reputacja: 49
Pokojowy

PostNapisane przez Guest » 27 maja 2012, 15:54 Re: Jezioro

ja widzialem na miejscu ogloszenie o budowie zapory, (szczerze to woda zniknela z dnia na dzien, bylem tam tydzien wczesniej i jeszcze byla, wiec pierwsza wersje wymyslilem, ze kosmici ja wyciagneli na testy :) ) lacznie jak pamietam mialo to trwac 2 lata, ale moge sie mylic.

Guest
 
 

KobietaPostNapisane przez Gaba76 » 27 maja 2012, 16:33 Re: Jezioro

hahaha my tez sie bardzo zdziwilismy, ze sa tylko 2 male kaluze :) to moj szef mi mowil o tym remoncie tamy... a po 3 tygodniach twierdzil ze woda juz jest spowrotem, ale szczerze mowiac nie wiem jak to jest, bo od tego czasu nie mielismy juz okazji tam jechac
Gaba i czasami Rafii ;)

"Hate something? Change something... Make something better."
Avatar użytkownika
Gaba76
Stały Bywalec
 
 
Posty: 339
Wiek: 44
Dołączyła: 1 wrz 2011, 21:33
Lokalizacja: Tipton
Reputacja: 49
Pokojowy

MężczyznaPostNapisane przez VirusJah » 27 maja 2012, 20:53 Re: Jezioro

No jak jeszcze 3 lata temu mieszkalem na West Bromwich to kilka razy tam plywalem , co prawda byl znak zeby nie plywac ale jakos to nie przeszkazdzalo dosc sporej ilosci ludzi. Moge powiedziec tyle ze wtedy glony siegaly prawie do powierzchni wody wiec czulo sie je na nogach. W skrocie nie jest to miejsce zeby isc polezec i poplywac ale na upartego da sie na chwile wskoczyc do wody.
It was my decision to get clean, I did it for me
Admittedly I probably did it subliminally for you
So I could come back a brand new me, you helped see me through
And don't even realise what you did, believe me you

VirusJah
Rozeznany
 
 
Posty: 229
Wiek: 30
Dołączył: 25 sty 2008, 19:06
Lokalizacja: Oldbury
Reputacja: 0
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez olek83 » 28 maja 2012, 20:41 Re: Jezioro

Jak dojechać samochodem na druga stronę jeziora Chasewater.Byłem w sobotę i stały tam dwa auta próbowałem jakoś miedzy domkami ale lipa.Z góry wielkie dzięki

olek83
Przyczajony
 
 
Posty: 8
Dołączył: 4 maja 2012, 13:37
Reputacja: 0
Neutralny

KobietaPostNapisane przez Gaba76 » 28 maja 2012, 21:44 Re: Jezioro

olek83, masz na mysli od strony Sailing Clubu? to kieruj sie na A5195... a najlepiej to otworzyc google map, wpisac Chacewater, kliknac prawym przyciskiem myszki w miejscu w ktore chcialbys dojechac i wybrac "Directions to here". pokaze Ci kilka mozliwych drog dojazdu... powodzenia ;)
Gaba i czasami Rafii ;)

"Hate something? Change something... Make something better."
Avatar użytkownika
Gaba76
Stały Bywalec
 
 
Posty: 339
Wiek: 44
Dołączyła: 1 wrz 2011, 21:33
Lokalizacja: Tipton
Reputacja: 49
Pokojowy

KobietaPostNapisane przez yowka » 29 maja 2012, 17:00 Re: Jezioro

Kingsbury Water Park...Polecam...tam da sie pochlapac ...byla tam z dziecmi kilkakrotnie i mialy frajde :) wiec polecam.

yowka
Przyczajony
 
 
Posty: 6
Dołączyła: 18 paź 2011, 17:11
Lokalizacja: OLDBURY
Reputacja: 0
Neutralny

PostNapisane przez Guest » 29 maja 2012, 21:19 Re: Jezioro

olek83, byla moze juz woda jak byles?

Guest
 
 

Następna strona

  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Ostatni post
Powrót do TURYSTYKA

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników