gdzie na grzyby?

Lubisz podróżować, zwiedziłeś jakieś ciekawe miejsca i chcesz się podzielić przeżyciami, Szukasz informacji lub chętnych na wspólne wyjazdy;

KobietaPostNapisane przez komar77 » 28 sie 2011, 06:35 Re: gdzie na grzyby?

Czy to znaczy,że można tam tylko rowerami jeździć?Ktoś tu tak stwierdził.
Avatar użytkownika
komar77
Raczkujący
 
 
Posty: 76
Wiek: 42
Dołączyła: 25 mar 2009, 14:24
Lokalizacja: Tyseley/Torun
Reputacja: 2
Neutralny

PostNapisane przez EWELINASTG2 » 28 sie 2011, 10:22 Re: gdzie na grzyby?

zabierzcie mnie ze soba........................ja tez chce na grzybki............please!!!

EWELINASTG2
 
 

MężczyznaPostNapisane przez testowy » 28 sie 2011, 22:49 Re: gdzie na grzyby?

ja też na grzybusie bym poszedł ochoczo :mrgreen:
no to kiedy?
All tragedies are finished by death; all comedies are ended by a marriage (Bayron).
Avatar użytkownika
testowy
Zaangażowany
 
 
Posty: 1029
Dołączył: 28 wrz 2008, 16:21
Lokalizacja: i owszem, głównie w soboty
Reputacja: 78
Poczciwy

KobietaPostNapisane przez digi9 » 29 sie 2011, 11:34 Re: gdzie na grzyby?

jak tylko troszke wiecej popada, bo jest zdecydowanie za sucho :) ale bedzie fajne, kazdy z koszyczkiem i piersiowka :P

digi9
Początkujący
 
 
Posty: 38
Wiek: 33
Dołączyła: 21 kwi 2011, 14:40
Lokalizacja: Birmingham/Lodz
Reputacja: 0
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez sztajer » 29 sie 2011, 19:09 Re: gdzie na grzyby?

....to znaczy ze trzeba posiadac rower , i na nim jezdzic , grzyby to przy okazji na siusiu
i to w nie ograniczonej ilosci..., a tak powaznie zakaz poruszania sie pieszych.

sztajer
Początkujący
 
 
Posty: 39
Wiek: 108
Dołączył: 29 gru 2010, 14:48
Lokalizacja: stalingrad
Reputacja: 12
Neutralny

KobietaPostNapisane przez komar77 » 29 sie 2011, 20:37 Re: gdzie na grzyby?

Byliśmy dziś w Cannock chase,grzybów nie widać za to wrzosowiska przepiękne.Ludzi sporo spacerowało,ale to pewnie z racji wolnego dnia.I bzdurą jest,że nie wolno spacerować.Kto w ogóle puścił taką plotkę?Jeżdżą rowerzyści,spacerują całe rodziny i mnóstwo psów.Miejsce bardzo fajne choć wbrew wcześniejszym opiniom tutaj trochę zatłoczone.
Avatar użytkownika
komar77
Raczkujący
 
 
Posty: 76
Wiek: 42
Dołączyła: 25 mar 2009, 14:24
Lokalizacja: Tyseley/Torun
Reputacja: 2
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez testowy » 29 sie 2011, 22:39 Re: gdzie na grzyby?

digi9 napisał(a):jak tylko troszke wiecej popada, bo jest zdecydowanie za sucho :) ale bedzie fajne, kazdy z koszyczkiem i piersiowka :P


:mrgreen: brzmi obiecująco... piersiówka...
no to idziemy w ciemny las!
a nie będziesz się bała z testowym w te knieje?
:mrgreen:
ee... potem kolacja, grzybki duszone, w śmietaniena ten przykład...
hm...?
All tragedies are finished by death; all comedies are ended by a marriage (Bayron).
Avatar użytkownika
testowy
Zaangażowany
 
 
Posty: 1029
Dołączył: 28 wrz 2008, 16:21
Lokalizacja: i owszem, głównie w soboty
Reputacja: 78
Poczciwy

KobietaPostNapisane przez digi9 » 30 sie 2011, 10:49 Re: gdzie na grzyby?

taaak a potem sniadanie, jajecznica z grzybkami :P oj testowy!
pewnie ze sie bedzie troche bala, ale dreszczyk emocji wskazany :D

digi9
Początkujący
 
 
Posty: 38
Wiek: 33
Dołączyła: 21 kwi 2011, 14:40
Lokalizacja: Birmingham/Lodz
Reputacja: 0
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez sztajer » 30 sie 2011, 11:11 Re: gdzie na grzyby?

panie komar ja pisze nie o miejscach gdzie spaceruja babcie z dziadziami , a na rowerach jezdza dzieci tak , tylko o miejscach gdzie odbywaja sie zawody mtb
rozumie pan panie plotka

sztajer
Początkujący
 
 
Posty: 39
Wiek: 108
Dołączył: 29 gru 2010, 14:48
Lokalizacja: stalingrad
Reputacja: 12
Neutralny

KobietaPostNapisane przez komar77 » 30 sie 2011, 12:13 Re: gdzie na grzyby?

Bez komentarza, post dotyczył miejsca na grzybobranie a nie na zawody mtb,chyba nie zrozumiałeś panie rekin.
Avatar użytkownika
komar77
Raczkujący
 
 
Posty: 76
Wiek: 42
Dołączyła: 25 mar 2009, 14:24
Lokalizacja: Tyseley/Torun
Reputacja: 2
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez testowy » 30 sie 2011, 12:55 Re: gdzie na grzyby?

digi9 napisał(a):taaak a potem sniadanie, jajecznica z grzybkami :P oj testowy!
pewnie ze sie bedzie troche bala, ale dreszczyk emocji wskazany :D


ha, no to jesteśmy umówieni,
teraz jeszcze tylko trzeba termin ustalić,
ktoś jeszcze dołączy?
no, żeby ten dreszczyk utrzymać w jakichś rozsądnych rozmiarach :mrgreen:
All tragedies are finished by death; all comedies are ended by a marriage (Bayron).
Avatar użytkownika
testowy
Zaangażowany
 
 
Posty: 1029
Dołączył: 28 wrz 2008, 16:21
Lokalizacja: i owszem, głównie w soboty
Reputacja: 78
Poczciwy

MężczyznaPostNapisane przez sztajer » 30 sie 2011, 13:14 Re: gdzie na grzyby?

panie komar nie chodzilo mi o plotke ze niby ryba , tylko plotke o ktorej ty napisales
w poscie , ale jesli szukasz grzybow wsrod mlodych mam z wozkami, spacerowiczow i psow to gratuluje. mimo wszystko zycze milych chwil w poszukiwaniu miejsc na udane grzybobranie. zapraszam na potezne grzybobranie polaczone z adrenalina jazdy na rowerze , ja osobiscie jezdze z synem 11 letnim daje rade . to mysle ze panowie tez uradza.

sztajer
Początkujący
 
 
Posty: 39
Wiek: 108
Dołączył: 29 gru 2010, 14:48
Lokalizacja: stalingrad
Reputacja: 12
Neutralny

KobietaPostNapisane przez komar77 » 30 sie 2011, 14:47 Re: gdzie na grzyby?

Po pierwsze,gdybyś nie zauważył jestem kobietą,po drugie cały wątek dotyczy właśnie grzybów.Po drugie nie potrzebuję adrenaliny ,żeby być zadowoloną z miło spędzonego czasu z rodziną w pięknym miejscu.Każdy ma swoje zainteresowania,ja lubię wycieczki Ty jazdę na rowerze.Szanuję cudze poglądy i zainteresowania,a z zaproszenia nie skorzystam,bo doskonale się bawię wśród młodych mam z wózkami,spacerowiczów i psów,sama zresztą również mam psa.A propos dyskusje o jeździe rowerowej nie w tym temacie jednak.
Avatar użytkownika
komar77
Raczkujący
 
 
Posty: 76
Wiek: 42
Dołączyła: 25 mar 2009, 14:24
Lokalizacja: Tyseley/Torun
Reputacja: 2
Neutralny

KobietaPostNapisane przez roslinka_zielona » 8 wrz 2011, 22:55 Re: gdzie na grzyby?

no to rozpoczynamy wpisywanie sie na liste grzybobrania bez sprzeczek i bez rowerow tylko koszyk dobre checi i no niech bedzie ze piersiowka jak ktos ma ochote. zbierze sie grupa ustalimy termin

k.
Avatar użytkownika
roslinka_zielona
Rozeznany
 
 
Posty: 102
Wiek: 34
Dołączyła: 7 cze 2009, 21:30
Reputacja: 3
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez woblerus » 14 wrz 2011, 21:08 Re: gdzie na grzyby?

Widze ze ciezko idzie zbieranie ekipy na grzybobranie :)
Moze na zachete wrzuce fotki z dzisiejszego popoludniowego spaceru :D


Obrazek
Obrazek
sleep
eat
go fishing

www.polishanglers.com

woblerus
Rozeznany
 
 
Posty: 112
Dołączył: 5 sty 2011, 21:15
Lokalizacja: West Bromwich
Reputacja: 3
Neutralny

Poprzednia stronaNastępna strona

  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Ostatni post
Powrót do TURYSTYKA

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników
cron