Jak odzyskać zapomniane hasło w Lloyds TSB?

Doradztwo w sprawie kont bankowych, pożyczek, podatków, pomysłów na własny biznes;

MężczyznaPostNapisane przez Moris » 11 gru 2012, 08:18 Jak odzyskać zapomniane hasło w Lloyds TSB?

Witam !
Mój problem polega na tym, że przez długi okres nie logowałem się na konto w banku Lloyds TSB przez internet i zapomniałem hasła. Powód tego jest taki, że po prostu już od dłuższego czasu siedzę w Polsce. Dzisiaj chciałem sprawdzić czy na tym koncie nic złego się nie dzieję i kliknąłem opcje "Forgotten your password?" w celu odzyskania hasła. Wpisałem wszystko co należy i pozostał mi ostatni krok, czyli zadzwonienie pod podany numer i podanie numeru referencyjnego. Jednak gdy dzwonie to wypytują mnie o inne dane, które podaje, a nie ma mowy o zadnym numerze referencyjnym i zatwierdzeniu mojego nowego hasła. Czy jest tu ktoś kto przechodził coś takiego, albo orientuje się jak to należy zrobić poprawnie, żeby potwierdzić nowe hasło ?

Moris
Przyczajony
 
 
Posty: 4
Dołączył: 10 gru 2012, 21:38
Reputacja: 0
Neutralny

KobietaPostNapisane przez Ivoneczka23 » 11 gru 2012, 19:50 Re: Jak odzyskać zapomniane hasło w Lloyds TSB?

o jak długo okres chodzi bo w lloyds po jakims czasie poprostu kasuja konta
To ja..ta co Was tak wqrwia poprawiajac Wasze błędy ortograficzne...i juz zawsze będę to robiła;)

Ivoneczka23
Stały Bywalec
 
 
Posty: 584
Wiek: 35
Dołączyła: 17 lip 2009, 17:42
Reputacja: 40
Pokojowy

MężczyznaPostNapisane przez Moris » 11 gru 2012, 21:09 Re: Jak odzyskać zapomniane hasło w Lloyds TSB?

Myślę, że to jakoś około niecałego roku będzie, ale jestem pewien, że moje konto istnieje. Otrzymałem taką wiadomość:
"We’ve received your request to reset your password and memorable information.

To complete the process, please call us on 0845 3000 116, (+44 1733 347 007, from outside the UK), Monday to Friday, 7:00am - 10:00pm; Saturday and Sunday, 8:00am - 6:00pm, so we can verify your identity and get you back on to Internet Banking as soon as possible.

If you have a hearing impairment, please use our Textphone service on 0845 300 2280.

Please quote your individual reference number ********* when prompted.

If you have a bank card, please have this available. If you’re a PhoneBank® customer, please have your security number available."

Moris
Przyczajony
 
 
Posty: 4
Dołączył: 10 gru 2012, 21:38
Reputacja: 0
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez relentless » 11 gru 2012, 22:11 Re: Jak odzyskać zapomniane hasło w Lloyds TSB?

Wypytuja Cie o inne dane zeby najpierw potwierdzic Twoja tozsamosc zanim udziela Ci informacji o nowym hasle
Planuj tak jakbys mial zyc wiecznie. Dzialaj, jakbys mial umrzec jutro
Avatar użytkownika
relentless
Rozeznany
 
 
Posty: 205
Wiek: 36
Dołączył: 16 kwi 2011, 12:18
Lokalizacja: 52.2000° N, 2.2400° W
Reputacja: 44
Pokojowy

MężczyznaPostNapisane przez Moris » 12 gru 2012, 09:40 Re: Jak odzyskać zapomniane hasło w Lloyds TSB?

No tak tylko zadają mi 4 pytania, na które odpowiadam, a później pytają już tylko czy chce sprawdzić stan swojego konta, czy chce zrobić transakcje. Nie ma w ogóle tematu o haśle, w tym jest problem.

Moris
Przyczajony
 
 
Posty: 4
Dołączył: 10 gru 2012, 21:38
Reputacja: 0
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez AdamBoltryk » 12 gru 2012, 16:42 Re: Jak odzyskać zapomniane hasło w Lloyds TSB?

Zacznijmy od tego, że żadna szanująca się instytucja nie poda ŻADNYCH namiarów na hasło/konto przez telefon.
To co mogą zrobić, to zresetować stare hasło. I wysyłają na maila link do ustawienia nowego hasła. Oczywiście na majla, który jest zarejestrowany/podpięty pod to konto. Jeśli nie masz do niego dostępu, to mogą wysłać SMSa na komórkę podpiętą pod to konto.
Jak jej tez nie masz, no to masz problem...
Możesz dowiedzieć się z jakim bankiem w Polsce współpracują i ugadać się z nimi jakoś na identyfikację. Wizyta, dokumenty potwierdzające tożsamość i takie tam pierdoły.

Pozdrawiam

AdamBoltryk
Wtajemniczony
 
 
Posty: 2527
Dołączył: 6 gru 2008, 12:19
Reputacja: 183
SzanowanySzanowany

MężczyznaPostNapisane przez Moris » 12 gru 2012, 16:50 Re: Jak odzyskać zapomniane hasło w Lloyds TSB?

Sprawa wygląda tak, że ja już hasło zresetowałem i podałem nowe, wszystko jest już zrobione, zostal ostatni krok, który przedstawiłem powyżej. Należy zadzwonić na podany numer, podac nr referencyjny i potwierdzic swoja tożsamość.

Moris
Przyczajony
 
 
Posty: 4
Dołączył: 10 gru 2012, 21:38
Reputacja: 0
Neutralny

KobietaPostNapisane przez klawamonia » 15 sty 2013, 15:04 Re: Jak odzyskać zapomniane hasło w Lloyds TSB?

Witam! Mam poważny problem,przynajmniej tak mi sie wydaje.W 2009 pracowałam w Anglii i miałam konto w lloydsie z tego co pamietam to darmowe konto,którego nie zamknełam przed przyjazdem do polski.Powiedziano mi ze nie trzeba tego robić,spoko. W 2012 znowu wyjechałam na pare misięcy do uk i otworzyłam konto w innym banku,ale przed przyjazdem do pl zamknęłam je.I w końcu postanowiłam sie rozliczym z angielskim państwem.Rozliczałam się w polsce(cuf) wszystko ładnie ,pięknie.......Ale okazało się,że w 2010roku zostałam rozliczona i na konto(wLLoydsie) do którego nie mam dostępu wpłynęły pieniądze.Planuje wrócić do Anglii,ale niestety nie w ty roku i martwię się,że jesli bede dłużej zwlekać to strace szanse na odzyskanie kasy o ile juz jej nie straciłam.Może ktoś ma jakiś pomysł?-będę wdzięczna! Wiem,że najlepiej byłoby zadzwonić na angielską infolinie,ale poziom angielskiego jaki prezentuje nie pozwala na to.

klawamonia
Przyczajony
 
 
Posty: 5
Dołączyła: 15 sty 2013, 14:29
Reputacja: 0
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez relentless » 15 sty 2013, 19:00 Re: Jak odzyskać zapomniane hasło w Lloyds TSB?

Nie martw sie wszystko powinno byc ok. Musisz sie skontaktowac z bankiem. Jesli nie znasz jezyka ang na takim poziomie zeby to zalatwic to popros kogos kto moglby mowic w twoim imieniu. Mozliwe ze bedziesz musiala stawic sie z ta osoba ktora bedzie tlumaczem osobiscie w banku zeby dodatkowo pracownik byl posrednikiem rozmowy (jesli kaza Ci zadzwonic do innego departamentu itp) w celu potwierdzenia wiarygodnosci. Przed tym jak zadzwonisz/stawisz sie osobiscie przygotuj sobie dane odnosnie konta bo beda Cie wypytywac o to..
Planuj tak jakbys mial zyc wiecznie. Dzialaj, jakbys mial umrzec jutro
Avatar użytkownika
relentless
Rozeznany
 
 
Posty: 205
Wiek: 36
Dołączył: 16 kwi 2011, 12:18
Lokalizacja: 52.2000° N, 2.2400° W
Reputacja: 44
Pokojowy

KobietaPostNapisane przez klawamonia » 15 sty 2013, 19:13 Re: Jak odzyskać zapomniane hasło w Lloyds TSB?

Dziękuje za odpowiedz.Tylko sytuacja jest bardziej skomplikowana gdyż nie posiadam dokumentów odnośnie konta.

klawamonia
Przyczajony
 
 
Posty: 5
Dołączyła: 15 sty 2013, 14:29
Reputacja: 0
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez relentless » 15 sty 2013, 20:04 Re: Jak odzyskać zapomniane hasło w Lloyds TSB?

Jesli pamietasz na jaki adres otwieralas konto i oddzial w ktorym bylo otwarte to nadal powinno byc ok. Pomoglem kiedys w ten sam sposob ale to bylo w Barclays. Musialem zadzwonic w inne miejsce w celu zweryfikowania danych osoby ktora byla ze mna, jednak nie chcieli rozmawiac telefonicznie ze mna nawet jesli wiedzieli ze osoba ktorej sprawa dotyczy jest kolo mnie (dlatego pracownik musial byc posrednikiem, takie reguly maja). Najlepiej zadzwon pod jakis numer informacyjny w tym banku, do udzielania samych informacji co mozesz zrobic nie trzeba potwierdzania tozsamosci i ktos inny moze sie tego dowiedziec za ciebie. Jedyne rozwiazanie to zadzwonic, przedstawic sytuacje i zapytac co mozesz zrobic.
Planuj tak jakbys mial zyc wiecznie. Dzialaj, jakbys mial umrzec jutro
Avatar użytkownika
relentless
Rozeznany
 
 
Posty: 205
Wiek: 36
Dołączył: 16 kwi 2011, 12:18
Lokalizacja: 52.2000° N, 2.2400° W
Reputacja: 44
Pokojowy

KobietaPostNapisane przez klawamonia » 15 sty 2013, 20:09 Re: Jak odzyskać zapomniane hasło w Lloyds TSB?

Dane oddziału mam,więc hura.......
Jeszcze raz wielkie dzięki.Pozdrawiam

klawamonia
Przyczajony
 
 
Posty: 5
Dołączyła: 15 sty 2013, 14:29
Reputacja: 0
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez relentless » 15 sty 2013, 20:09 Re: Jak odzyskać zapomniane hasło w Lloyds TSB?

... a tak w ogole to jak dowiedzialas sie ze cos wplynelo na konto skoro nie masz do niego dostepu? zakladam ze dane utracilas niedawno w takim razie :)

Dodano: -- 15 sty 2013, o 20:11 --

klawamonia napisał(a):Dane oddziału mam,więc hura.......
Jeszcze raz wielkie dzięki.Pozdrawiam


wazniejszy jest w tym wypadku adres na ktory konto zostalo otwarte niz adres oddzialu,upewnij sie czy tez to znasz
Planuj tak jakbys mial zyc wiecznie. Dzialaj, jakbys mial umrzec jutro
Avatar użytkownika
relentless
Rozeznany
 
 
Posty: 205
Wiek: 36
Dołączył: 16 kwi 2011, 12:18
Lokalizacja: 52.2000° N, 2.2400° W
Reputacja: 44
Pokojowy

KobietaPostNapisane przez klawamonia » 15 sty 2013, 20:22 Re: Jak odzyskać zapomniane hasło w Lloyds TSB?

w 2012 rozliczałam się z podatku z CUF(zajmują się zwrotem podatku z zagranicy) za 2012 kasę otrzymałam.I to właśnie oni poinformowali mnie,że w 2010 roku zostałam rozliczona za 2009 i wysłali mi pieniądze. Stąd przypuszczenie,że raczej są na koncie do którego nie mam dostępu.Bo innej opcji nie widzę.

klawamonia
Przyczajony
 
 
Posty: 5
Dołączyła: 15 sty 2013, 14:29
Reputacja: 0
Neutralny


  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Ostatni post
Powrót do FINANSE

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników