Ubezpieczenie Tesco

Doradztwo w sprawie kont bankowych, pożyczek, podatków, pomysłów na własny biznes;

MężczyznaPostNapisane przez abic660 » 9 maja 2013, 06:43 Ubezpieczenie Tesco

Witam. mam ubezpieczenie w Tesco i konczy mi sie 8 czerwca. Czy ubezpieczenie bedzie automatycznie kontynuowane czy musze dzwonic do tesco. Pierwsza polise otrzymalem na emaila do wydrukowania. jaki mam czas w razie czego jesli nie otrzymam nowej oferty polisy na biezacy rok aby podjac jakies kroki w celu kontynuacji. prosze o odpowiedz pozdrawiam

abic660
Początkujący
 
 
Posty: 15
Dołączył: 12 lut 2012, 14:18
Reputacja: 0
Neutralny

KobietaPostNapisane przez sandru$ » 9 maja 2013, 07:32 Re: Ubezpieczenie Tesco

Czesc ja tez mam tam ubezpieczenie i mi na miesiac przed koncem wyslali list informacyjny ze zostanie przedluzona podali nowa kwote i w razie jakich kolwiek pytan kazali zadzwonic. Ale ja od poczatku wszystko listownie dostawalam. Wiec sprawdz maila jak nic nie dostales to zadzwon i sam potwierdz ze chcesz kontynuowac ubezpieczenie. Pozdrawiam a i lepiej zrob to na kilka dni przed koncem tej umowy.
Avatar użytkownika
sandru$
Rozeznany
 
 
Posty: 120
Dołączyła: 13 paź 2008, 19:35
Reputacja: 20
Pokojowy

KobietaPostNapisane przez malaroksi » 9 maja 2013, 08:38 Re: Ubezpieczenie Tesco

Ja ostatnie 2 lata miałam ubezpieczenie w Tesco, ale 2tyg prze końcem przysyłali mi propozycję odnowy z podwyżką 300f , w liście pisało , że polisa nie jest odnawiana automatycznie i jeżeli chcę odnowić to muszę zadzwonić i podać numer referencyjny z odnowy. Zazwyczaj robiłam tak , że wyszukiwałam na confused.com tańszej oferty i nawet trafiło na Tesco, więc już nie dzwoniłam do nich ,tylko kupowałam online wg cennika jaki pokazywało na wyszukiwarce. Musiałam tylko wysłać część z potwierdzeniem zniżek i tyle. Nie wiem jak to działa, powinieneś dostać info przed końcem czy sie zgadzasz czy nie więc będziesz wiedział, pewnie w moim przypadku nie było przedłużane automatycznie bo ja wpłacałam jednorazowo całość ubezpieczenia, nie brałam w ratach ,chociaż nie wiem czy to jest jakiś warunek...
Avatar użytkownika
malaroksi
Wtajemniczony
 
 
Posty: 2757
Dołączyła: 6 lip 2008, 13:53
Lokalizacja: West Bromwich
Reputacja: 170
SzanowanySzanowany

KobietaPostNapisane przez Ivoneczka23 » 9 maja 2013, 09:54 Re: Ubezpieczenie Tesco

ja tez musialam dzwonic zeby odnowic bo podniesli mi stawke o pare funtow i wtedy trzeba wyrazic zgode bo oni nie moga sobie tak automatcznie zaczac ci wiecej naliczac
mysle ze jesli stawka sie nie zmienia a ty nie rezygnujesz z polisy to jest prawdopodobienstwo ze bedzie ona przedluzona automatycznie

Ivoneczka23
Stały Bywalec
 
 
Posty: 582
Dołączyła: 17 lip 2009, 17:42
Reputacja: 40
Pokojowy

MężczyznaPostNapisane przez abic660 » 9 maja 2013, 16:50 Re: Ubezpieczenie Tesco

Dziekuje za odpowiedzi pozdrawiam ;)

abic660
Początkujący
 
 
Posty: 15
Dołączył: 12 lut 2012, 14:18
Reputacja: 0
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez kalway » 10 maja 2013, 21:50 Re: Ubezpieczenie Tesco

Ja mam ubezpieczenie w Tesco już drugi rok. Jak brałem za pierwszym razem to nie zaznaczałem odnowienia automatycznego. Jak powyżej ktoś pisał, oni wysyłają przed zakończeniem polisy nową ofertę - około 2 tygodnie przed. Z reguły jest tak, że jest drożej niż online. Najlepiej kupić ponownie online przez np. confused.com. Poźniej wysłać potwierdzenie zniżek i tyle. Chyba, że ktoś już miał wcześniej w Tesco, to wystarczy zadzwonić i potwierdzić, bo system chyba automatycznie po wykupieniu nowej polisy przysyła emial-a o wysłanie potwierdzenia zniżek.

kalway
Przyczajony
 
 
Posty: 2
Dołączył: 30 gru 2009, 08:46
Reputacja: 0
Neutralny

PostNapisane przez Guest » 23 maja 2013, 17:17 Re: Ubezpieczenie Tesco

Ktos wie w jakim terminie po zakonczeniu polisy tesco przysyla informacje z potwierdzeni znizek. Moja polisa skonczyla sie 10.05 i do tej pory tesco mi nic nie przyslalo. Zastanawiam sie nad tym bo gdy dzwonilem do nich zglosic, ze rezygnuje z ich ubezpieczenia to przy okazji zmienialem tez adres oczywiscie sie zaczelo, ze dlaczego rezygnuje itd... odpowiedialem, ze na moim nowym adresie znalazlem polise za 500£ rocznie a im teraz place 115£ miesiecznie. Na co kobieta odpowiedziala mi, ze przysla mi nowa oferte na aktualny adres ja, ze nie chce i ze prosze mi wyslac informacje o moich znizkach i koncze z nimi wspolprace. Nastepnego dnia wyjechalem na urlop po powrocie w skrzynce jednak znalazlem oferte na lata 2013-2014 zeby dzwonic do tesco bylo za pozno bo byl juz 13.05 pieniedzy nie pobrali za nowa polise bo zablokowalem im dostep do mojego kata teraz zaczynam sie troche tym juz martwic czy oni mi jednak nie uznali, ze akceptuje ich polise z drugiej strony nie dostali zadnych pieniedzy i nikt sie ze mna nie probowal skontaktowac, a ja wszystkich formalnosci ze swojej strony dopelnilem. Tylko zastanawiam sie czy teraz nie bede mial problemu zeby odzyskac swoje znizki. Poczekam jeszcze kilka dni jak nic do mnie nie przyjdzie to bede musial tam zadzwonic.
Co ciekawe nowa firma tez nie wyslala pytania o znizki nawt teraz patrzylem na skrzynke mailowa myslalem ze moze cos tam przyslali ale tez nie

Guest
 
 


  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Ostatni post
Powrót do FINANSE