dobra księgowa
Doradztwo w sprawie kont bankowych, pożyczek, podatków, pomysłów na własny biznes;
Witam i proszę o podanie namiarów na dobrą i niedrogą księgową. Pracuję jako osoba zatrudniona przez agencję pracy oraz Self-employment i jest potrzeba "wyprostowania " papierów z zeszłego roku i bieżącego.
-

-
tedigos
- Początkujący
-
-
- Reputacja: 0
witam,moze temat juz stary ale ja rowniez tak jak tedigospotrzebuje dobra,rzetelna i nie droga ksiegowa. rowniez chce wyprostowac pare spraw,a wiem iz sama sobie nie poradze. chociazby pod wzgledem bariery jezykowej. jesli ktos by mogl polecic mi taka osobe,mialby jakies namiary to bylabym bardzo wdzieczna. w razie czego prosze pisac na priv. dziekuje i pozdrawiam.
-

-
kalini812
- Rozeznany
-
-
- Reputacja: 2
kalini812 napisał(a):witam,moze temat juz stary ale ja rowniez tak jak tedigospotrzebuje dobra,rzetelna i nie droga ksiegowa. rowniez chce wyprostowac pare spraw,a wiem iz sama sobie nie poradze. chociazby pod wzgledem bariery jezykowej. jesli ktos by mogl polecic mi taka osobe,mialby jakies namiary to bylabym bardzo wdzieczna. w razie czego prosze pisac na priv. dziekuje i pozdrawiam.
Witam , też chcę otworzć LTD i słyszałem o ksiegowej z Wolverhampton Pani Darii czy ktoś ma jakies informacje na jej temat ? Jak rozlicza ile się płaci rocznie i czy byście polecili jej usługi . Pozdrawiam
-

-
driver
- Przyczajony
-
-
Witam
podpinam sie pod temat - pierwsza sprawa to nasza ksiegowa podobno nam otworzyla sel-employed ale przez prawie rok nie dostalismy w tej sprawie zadnych dokumentow a widze ze osoby niektore dostajo dodatkowo pracujemy obydwoje dla agencji - teraz bedzie pierwszy rok rozliczenia - wyczytalem na forum o placeniu insurance ale nam takze nic nie przyszlo w tej sprawie - oczywiscie uslyszlaem takze od naszej ksiegowej zeby sie nie martwic to normalne - jak moge sprawdzic czy naprawde self-employed zostal zalozony i czy macie osobe ktora moze pomoc przy rozliczeniu rocznym.
-

-
JacekP
- Przyczajony
-
-