studenka z UK

Przedstaw się innym użytkownikom naszego forum i napisz jak do nas trafiłaś/eś.

KobietaPostNapisane przez pandoria » 15 cze 2009, 18:02 studenka z UK

witam wszystkich,
Jestem nowa na tym forum i przepraszam że odrazu tak interesownie
Eh,... i mam nadzieje że to dobra zakładka forum przepraszam ale w sumie założyłam to konto gdyż potrzebna mi jest wasza opinia ehh,.... może jednak zacznę od początku witam!, jestem studentką trzeciego roku Liverpool John Moores University, w związku z czym muszę wystartować z moją pracą licencjacką. Nieopatrznie chcę w przyszłość zrobić magistra z zarządzania dlatego też moją pracę muszę powiązać z zaprojektowaniem produkt żywnościowy (kierunek moich studiów) dla społeczności Polskiej żyjącej w Wielkiej Brytanii. Z tego też powodu byłabym wdzięczna gdyby pomogli mi Państwo z określeniem preferencji żywnościowych Polskich konsumentów żyjących w UK. Ankieta zajmie Państwu co najwyżej 3 minuty gdyż zawiera ona 16 pytań wyboru.
Jeśli spotkali państwo już podobny post przepraszam, ale staram się włączyć do ankiety jak największą próbę konsumentów.

Serdecznie dziękuję za pomoc,
ewka
LINK

pandoria
Przyczajony

Reputacja: 0
Neutralny

KobietaPostNapisane przez Katik » 15 cze 2009, 19:21 Re: studenka z UK

wypełnione :wink:
Katik
Stały Bywalec

Reputacja: 3
Neutralny

KobietaPostNapisane przez pyrdek » 15 cze 2009, 22:31 Re: studenka z UK

zrobione :-| :-| :-|

pyrdek
Przyczajony

Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez Jolly » 16 cze 2009, 03:14 Re: studenka z UK

i ja tez dolozyłem Swoje trzy grosze ;)
Jolly
Stały Bywalec

Reputacja: 11
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez marcin.p » 16 cze 2009, 07:39 Re: studenka z UK

Lubie studentki a co .....

marcin.p
Zadomowiony

Reputacja: 3
Neutralny

KobietaPostNapisane przez vanilia » 16 cze 2009, 08:03 Re: studenka z UK

i ja też się dołączyłam
vanilia
Zadomowiony

Reputacja: 47
Pokojowy

KobietaPostNapisane przez Porażka » 16 cze 2009, 09:09 Re: studenka z UK

Ja poprosze