I am the lucky one too!!
Napisane przez kahna77 » 7 maja 2010, 14:48 I am the lucky one too!!
-
- kahna77
- Początkujący
- Reputacja: 0
Napisane przez Mack » 7 maja 2010, 15:36 Re: I am the lucky one too!!
-
- Mack
- Początkujący
- Reputacja: 4
Napisane przez AdamBoltryk » 7 maja 2010, 21:53 Re: I am the lucky one too!!
Pozdrawiam
-
- AdamBoltryk
- Wtajemniczony
- Reputacja: 183
Napisane przez kahna77 » 8 maja 2010, 08:25 Re: I am the lucky one too!!
[ Dodano: Sob Maj 08, 2010 09:26 ]
znaczy na bham.pl, nie w Anglii, hehe :-D
-
- kahna77
- Początkujący
Napisane przez FX » 8 maja 2010, 19:17 Re: I am the lucky one too!!
Moim duzym zainteresowaniem jest j. angielski takze :D
W Polsce lubilem ang. ale do glowy mi nmie przyszlo ,ze bede w Anglii ...i ze bedzie mi sie podobalo :D
Ja jestem na etapie uczenia ...
Pytanie :
Jedna z wymyslonych prezeze mnie technik jest nagrywanie sioebie na dyktaforen w kompie czy na telefonie jak czytam ...mowie do siebie po angielsku ...i potem odtwarzam nagranie i porownuje jak bardzo podobny jest moj sposob moiwienia do anglikow ...i gdzie "zalamuje" gdzie pojawiaja sie takie jakby luki z ktorych mozna wychaczyc ,ze nie jestem anglikiem.
Pytanie:
Kiedy na jakim etapie calkowicie "zaklucenia" zniknely i co o tym w ogole myslisz ?
-
- FX
- Raczkujący
Napisane przez AdamBoltryk » 8 maja 2010, 20:50 Re: I am the lucky one too!!
FX napisał(a):(...)
Jedna z wymyslonych prezeze mnie technik jest nagrywanie sioebie na dyktaforen w kompie czy na telefonie jak czytam ...mowie do siebie po angielsku ...i potem odtwarzam nagranie i porownuje jak bardzo podobny jest moj sposob moiwienia do anglikow ...i gdzie "zalamuje" gdzie pojawiaja sie takie jakby luki z ktorych mozna wychaczyc ,ze nie jestem anglikiem.
(...)
Proponuję używać komputerowych programów nauki języka - te lepsze posiadają analizę widma i widać gdzie się wymawia inaczej niż powinno. Ucho, szczególnie własne, jest bardzo zawodne :)
Pozdrawiam
-
- AdamBoltryk
- Wtajemniczony