Macierzynskie

Rodzina, dzieci i ich wychowanie, sprawy związane z codziennym życiem rodziców.

KobietaPostNapisane przez dzaga256 » 1 wrz 2011, 13:41 Macierzynskie

Witam Wszystkich:) wprawdzie jestem Anglii ponad rok,ale w tej sprawie jestem zupełnie zielona :| Otoz jestem w 4 miesiacu ciązy,aktualnie pracuje w fabryce. Z tego na ile zdobylam informacje muszę pracowac do 28 tygodnia ciazy by odtrzymac dany zasiłek.Akurat wczoraj w pracy dowiedziałam sie,ze moja Agencja mimo tego ze przepracuje ten okres to nie wyplaca tych świadczen :(
Moje drodzy wiec prosze o pare wskazowek gdzie moge sie udac o pomoc gdy zakacze prace i jakie swiadczenia mi się w ogole należa (tak nawiasem czy naleza mi sie inne dodatki z tego wzgledu że nie jestem jeszcze zamęzna)
Pozdrawiam Przyszła Mama :P

dzaga256
Przyczajony

Reputacja: 0
Neutralny

KobietaPostNapisane przez malaroksi » 1 wrz 2011, 20:04 Re: Macierzynskie

Gdy pójdziesz na macierzyńskie Job Center będzie ci wypłacał , Co do innych dodatków to zalezy czy zamierzasz kłamać że nie masz partnera czy bedziesz uczciwa .Ogólnie po porodzie będzie przysługiwał Ci Child Benefit (oczywiście trzeba się o to samemu postarać ) i Child Tax Credit to z uczciwej strony a z nie uczciwej opocz stresu że Cię mogą sprawdzić to jeszcze pewnie dodatek do mieszkania by Ci przyznali zresztą nawet jak partner mało zarabia a ty bedziesz na macierzyńskim a płacicie za chate to może sie należeć. Ja tez jestem bez ślubu i mam 2kę dzieci i wszędzie widnieje że dzieci mają ojca , mają jego nazwisko i mieszka z Nami , nawet mi przez myśl nie przeszło by kombinować jako samotna matka chociaż doradczyń miałam masę...
malaroksi
Wtajemniczony

Reputacja: 170
SzanowanySzanowany

KobietaPostNapisane przez agg » 1 wrz 2011, 21:19 Re: Macierzynskie

dzaga256, malaroksi dobrze prawi ;)
dzaga256 napisał(a): (tak nawiasem czy naleza mi sie inne dodatki z tego wzgledu że nie jestem jeszcze zamęzna)