Mam nadzieję, że TalkTalk okaże się być firmą godną polecenia. Pociesza/daje nadzieję fakt, że sąsiedzi mają aktywne routery TalkTalk więc liczę na nich.
Dam znać jak sprawa dalej się potoczy ale wierzę, że 7 Listopada będzie można zamknąć temat.
Dodano: -- 8 lis 2016, 21:17 --Witajcie.
Mineły 3 tygodnie (chyba najdłuższe w moim życiu) Talk Talk regularnie powiadamiał mnie na emailu lub telefonie, że aktywacja nastąpi 7 Listopada czyli wczoraj.
Zgodnie z danym słowem pozostawiam po sobie ślad.
Inżynier miał pojawić się między 13 a 18... Pojawił się Pan od BT po 12 i w sumie nie byłem na to zły.
W domu przy gniazdku coś porobił, pojechał gdzieś. Wrócił i powiedział, że wszystko będzie śmigać jak powinno.
Opuszczał mnie z wiadomością, że czym bliżej budki internetowej mieszkam tym lepszy mam internet. Jako, że do budki od mieszkania mam 78 metrów to byłem bardzo szczęśliwy.
Podpiąłem i po chwili zaczęło działać. Po 24 godzinach korzystania z internetu jestem mega zadowolony choć bardzo dużo traci się na szybkości korzystając z Wi-Fi (nawet połowę z down.) Ponieważ Upload ku mojemu zdziwieniu cały czas jest bez zmian bez znaczenia na jakim urządzeniu czy sposobie połączenia.
Jednak po przez kabel osiągam takie szybkości:
http://www.speedtest.net/my-result/5782699707Wielkie DZIĘKI Wszystkim osobom które dołożyły swoją cegiełkę do tego, że dziś posiadam taki internet.