Tak z innej beczki - Vista vs. Linux Beryl

Dyskusje na temat komputerów(hardware, software, internet..), telefonów, oraz innego sprzętu elektronicznego. Problemy z działaniem, opinie, porady itp

MężczyznaPostNapisane przez Amigo_uk » 18 cze 2007, 11:57 Tak z innej beczki - Vista vs. Linux Beryl

Zastanawiam sie czy w Bham znajduja sie ludzie którzy podobnie jak ja pasjonuja sie "innymi" systemami operacyjnymi.

Zniechecony przyciezka Vista i zainspirowany znalezionym na YouTube.com filmikiem postanowilem sprobowac kombinacji Ubuntu + Beryl. Rzeczywistosc przeszla wszelkie oczekiwania.... Plynnie i milo:)

Tu jest filmik http://youtube.com/watch?v=6LMhj-iMigA

Moze ktos tez to testuje i podzieli sie wrazeniami...
Avatar użytkownika
Amigo_uk
Rozeznany
 
 
Posty: 246
Wiek: 45
Dołączył: 10 maja 2007, 18:10
Lokalizacja: Sandwell
Reputacja: 13
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez p.lewandowski » 18 cze 2007, 19:25 Re: Tak z innej beczki - Vista vs. Linux Beryl

Zainstalowalem wczoraj.... moj typ to Linux ubuntu + Beryl :)
Obrazek - Profil na golden line
Avatar użytkownika
p.lewandowski
Początkujący
 
 
Posty: 36
Wiek: 33
Dołączył: 20 paź 2006, 22:53
Lokalizacja: Birmingham, Aston
Reputacja: 0
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez plazermen » 18 cze 2007, 19:52 Re: Tak z innej beczki - Vista vs. Linux Beryl

Aurox, ale specem to ja nie jestem od tego
Avatar użytkownika
plazermen
Wtajemniczony
 
 
Posty: 2076
Wiek: 40
Dołączył: 10 cze 2006, 20:52
Lokalizacja: że znowu
Reputacja: 92
Poczciwy

PostNapisane przez Guest » 18 cze 2007, 21:20 Linux

Polecam Linuxa choć Vista "śmierdzi" linuxem to nie jest to. W Polsce walczyłem z SuSe tu po wielkich trudach z instalacją bawie sie Mandrivą 2007 i jest fajnie, choć nie mam na niej internetu(piszą drivery).
Najlepszy program Microsoft'u?????

format_c:

Guest
 
 

MężczyznaPostNapisane przez Przemek » 18 cze 2007, 21:40 Re: Tak z innej beczki - Vista vs. Linux Beryl

Najlepsze jak dotąd nadal jest Gentoo, tyle, że dla początkujących to kiepski wybór bo jeśli nic nie zmienili (nie wiem ;/) to instalacja jest tylko w trybie tekstowym, co nie znaczy, że masz do wyboru 1-2-3 tylko wpisujesz poszczególne komendy, które wykonują to i owo :P

Przemek
Raczkujący
 
 
Posty: 59
Wiek: 33
Dołączył: 21 wrz 2006, 16:21
Reputacja: 0
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez Amigo_uk » 21 cze 2007, 11:51 Re: Tak z innej beczki - Vista vs. Linux Beryl

Troche mnie zaskoczyles - Gentoo ulubiona dystrybucja na desktop? Sa gusta i gusciki ;-) mozesz troche uzasadnic swoj wybor? Dlaczego Mandriva nie musisz raczej przekonywac - Ilosc dolaczonych pakietow, prostota instalacji i obslugi - co okupione jest troche wydajnoscia tego systemu.
Napisz cos wiecej o Gentoo
Avatar użytkownika
Amigo_uk
Rozeznany
 
 
Posty: 246
Wiek: 45
Dołączył: 10 maja 2007, 18:10
Lokalizacja: Sandwell
Reputacja: 13
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez Fok@ » 23 cze 2007, 19:56 Re: Tak z innej beczki - Vista vs. Linux Beryl

Oj linux linux...Jestem laikiem jezeli chodzi o ten system. Kilkadziesiat godzin przesiedzialem na forach studiujac problemy ktore mialem. Przewinalem sie przez Mandrake (terazniejsza Mandriva), Knoppix, PLD, Kubuntu, Linux XP 2006 i z pełną odpowiedzialnościa stwierdzam ze Kubuntu gniecie wszytkie dystrybucje. Mowie to jako osoba poczatkujaca i osobom poczatkujacym polecam.
Avatar użytkownika
Fok@
Rozeznany
 
 
Posty: 196
Dołączył: 11 maja 2006, 09:46
Lokalizacja: Birmingham
Reputacja: 29
Pokojowy

Popieram.... W prawdzie uzywam ubuntu... ale generalnie to to samo tylko desktop kde zastapiony jest gnome...
Obrazek - Profil na golden line
Avatar użytkownika
p.lewandowski
Początkujący
 
 
Posty: 36
Wiek: 33
Dołączył: 20 paź 2006, 22:53
Lokalizacja: Birmingham, Aston
Reputacja: 0
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez Heraklit » 4 lip 2007, 14:49 Re: Tak z innej beczki - Vista vs. Linux Beryl

openSUSE 10.2 z KDE
Prostota, funkcjonalnosc, zaawansowanie i duzo paczek.

Dla mnie najlepsza dystrybycja.

Niestety moj komp jest z ATI x1600 i jak na razie tylko XGL i Compiz pracuje bezproblemowo.

Testowalem K/Ubuntu i nie mam zlej opini o tych systemach lecz SUSE to jest to co mi do gustu przypadlo najbardziej.

Heraklit
Raczkujący
 
 
Posty: 59
Wiek: 40
Dołączył: 19 kwi 2007, 21:57
Lokalizacja: Bham City Center
Reputacja: 0
Neutralny

MężczyznaPostNapisane przez goraplx » 4 lip 2007, 20:22 Re: Tak z innej beczki - Vista vs. Linux Beryl

Hey.
Ja uzywam Kubuntu (Feisty Fawn) 7.04

Bogate repozytoria podobnie jak w fedorze. Uzywam tego distro do ogladania cyfry na mojej karcie DVB-S USB.


Precz z winda ! a tymbardziej z Vista.

goraplx
Przyczajony
 
 
Posty: 8
Wiek: 42
Dołączył: 4 lip 2007, 20:04
Lokalizacja: Birmingham
Reputacja: 0
Neutralny


  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Ostatni post
Powrót do KOMPUTERY I ELEKTRONIKA

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników